quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Wat een saaie vragen van die Goldenshowersite
Wat we willen weten
Amber, ben je biseksueel?
Geloof je in monogamie?
Neuk je op de eerste date?
Coke snuiven of Bessen drinken?
Trio met man of met vrouw?
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Wat we willen weten
Geloof je in monogamie?
Dat lijkt me sterk, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mooi meisje. Hoop dat ze ook een beetje interessant is
Dat willen we inderdaad weten!!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Wat we willen weten
Geloof je in monogamie?
jullie gaan toch niet al geheime neukafspraakjes maken vantevoor hè?quote:
Ahhh, geen nieuwe Nena zoals een eerdere suggestie maar een nieuwe Huub.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Bargain het volgende:
Bij foto 2 dacht ik aan Volendam, ik zat er niet ver naast, echt een West-Friese kop. Eerste indruk : geen mooie huid. Tweede indruk : coma-drinker.
Plannen waar nog niemand iets vanaf weet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:28 schreef AmberTheBunker het volgende:
Oké, geen mooie huid, heb ik medicijnen voor en ben ik niet trots op! Vandaar dat ik ook al erg moest lachen om de eerste reacties. Verder denk ik dat ik jullie zal verbazen in The Bunker.. aangezien jullie nu alleen op uiterlijk afgaan.. SEE YOU SOON!
chirurgisch? Ik vind je wel mooi hoor, hoef je allemaal niet aan te halequote:Op zaterdag 18 april 2009 05:28 schreef AmberTheBunker het volgende:
Oké, geen mooie huid, heb ik medicijnen voor en ben ik niet trots op! Vandaar dat ik ook al erg moest lachen om de eerste reacties. Verder denk ik dat ik jullie zal verbazen in The Bunker.. aangezien jullie nu alleen op uiterlijk afgaan.. SEE YOU SOON!
Niet zo defensief, is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:28 schreef AmberTheBunker het volgende:
Nou om toch ook maar een beetje meer over mezelf prijs te geven zal ik maar antwoord geven op deze vragen!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef Stefan het volgende:
Wat we willen weten
Geloof je in monogamie?
Nein, medicijnen zijn meestal niet chirurgischquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
chirurgisch? Ik vind je wel mooi hoor, hoef je allemaal niet aan te hale
Hee het is een constatering hè en veel meer om over te oordelen hebben we niet. Verbaas me !quote:Op zaterdag 18 april 2009 05:28 schreef AmberTheBunker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |