abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:56:06 #126
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68829544
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:46 schreef Xeanor het volgende:
Klinkt mij heel erg in de oren alsof hij geen flauw idee had dat jij iedere dag ontzettend zit te wachten op een berichtje van hem... heb je dat wel duidelijk gemaakt?

Vind het eigenlijk wel aardig sneu, zit je een maand te wachten en stuur je eindelijk zelf eens wat, krijg je een half uurtje later al wat terug. Klinkt dan meer alsof hij iedere week wel contact had kunnen leggen.
Euhm ja... ik vond het wel aardig sneu overkomen inderdaad... en dat-ie dan ook meteen zegt dat-ie nu op een hele mooie plek staat ergens op de wereld. Dan lijkt 't net alsof-ie de hele maand vakantie heeft gevierd ofzo

Maar nóg sneuer is als ik zou zeggen dat ik elke dag heb zitten wachten op een berichtje van hem. Tuurlijk was het na een week of twee wel zo en werd ik na drie weken met de dag chagrijniger, maar dat hoeft hij niet te weten natuurlijk!

Ik heb ergens nog wel mijn trots...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_68830236
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Euhm ja... ik vond het wel aardig sneu overkomen inderdaad... en dat-ie dan ook meteen zegt dat-ie nu op een hele mooie plek staat ergens op de wereld. Dan lijkt 't net alsof-ie de hele maand vakantie heeft gevierd ofzo

Maar nóg sneuer is als ik zou zeggen dat ik elke dag heb zitten wachten op een berichtje van hem. Tuurlijk was het na een week of twee wel zo en werd ik na drie weken met de dag chagrijniger, maar dat hoeft hij niet te weten natuurlijk!

Ik heb ergens nog wel mijn trots...
Oftewel je eist iets van hem waarvan hij eigenlijk niet weet dat jij dat eist. Kennelijk weet hij ook niet wat jij voor hem voelt. Eerlijk gezegd vind ik niet dat je het recht hebt om je uit te laten tegen hem hierover zodra je hem weer ziet. Want je zegt namelijk zelf:
quote:
Heb aangegeven dat een maand f*cking lang is en dat-ie heel wat goed te maken heeft dan.
Hoezo heeft hij wat goed te maken, als hij niet weet dat jij iets van hem verwacht? Overigens zou het erg wanhopig overkomen voor een man om op elk moment dat ie heeft waarop hij nog even kan sms'en/bellen met je, te gebruiken. Teveel interesse tonen is juist funest voor een heleboel mannen hun kansen bij vrouwen. Kennelijk ben jij helemaal hoteldebotel van hem: uit dit dan ook.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:23:31 #128
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68830526
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:44 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Tsja, mannen zitten meestal sowieso iets anders in elkaar. En als ik het zondag duidelijk aangeef dat ik het niet cool vind (wat overigens ook niet alleen met emotie te maken heeft) dan hoop ik inderdaad dat hij er wat meer aan denkt de volgende keer.

Moest me net ook echt inhouden om niet even met wat hardere bewoordingen aan te geven dat ik er niet blij mee was, maar dat kan beter als ik wat gekalmeerd ben en als hij wat minder afleiding heeft - zondag dus.

Maar ja, met een beetje geluk is hij hopelijk half juni even een weekje in NL en in oktober komt-ie definitief terug. Als het in juni nog steeds zo ontzettend klikt als tijdens onze gesprekken, dan zit ik er serieus aan te denken om even 2 weken die kant op te gaan in augustus... we zullen zien.
Een maand lang is inderdaad heel erg lang. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van hem. Ik heb veel meer behoefte aan contact dan mijn vriendin. Vooral bij het sms'en is dat wel eens lastig. Als je na een stuk of 10 berichten binnen 10 minuten over en weer een half uur niets hoort, vraag ik me af of het allemaal wel goed gaat aan de andere kant van de wereld. Dus gaat er weer een sms die kant op.
Soms zelfs zo erg dat ze geïrriteerd raakte hierdoor. Ik heb zelf de gewoonte om me zelf "af te melden" als ik even geen tijd meer heb om te sms'en zodat zij weet waarom ik niet terug sms. Zij doet dat niet, het komt zelfs vaak voor dat ze gewoon ligt te slapen terwijl ik op antwoord zit te wachten.

In de tijd dat ze nog een telefoon had, stuurde ik ook steevast elke avond voordat ik ging slapen een "goedemorgen" sms naar haar. Middernacht hier is 6 uur 's morgens daar..

Aan de ander kant wilde het ook wel eens gebeuren dat ze zich vergiste in de tijd en mij 's nachts om 4 uur smsjes stuurde, die ik niet hoorde en dus ook niet kon beantwoorden. Dan was zij ook bezorgd en kwam er al heel snel de vraag "Ben je boos op mij?" wat niet het geval was dus.

Soms is en blijft het lastig om 10000 kilometer van elkaar af te wonen...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:36:12 #129
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68835618
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Oftewel je eist iets van hem waarvan hij eigenlijk niet weet dat jij dat eist. Kennelijk weet hij ook niet wat jij voor hem voelt. Eerlijk gezegd vind ik niet dat je het recht hebt om je uit te laten tegen hem hierover zodra je hem weer ziet. Want je zegt namelijk zelf:
[..]

Hoezo heeft hij wat goed te maken, als hij niet weet dat jij iets van hem verwacht? Overigens zou het erg wanhopig overkomen voor een man om op elk moment dat ie heeft waarop hij nog even kan sms'en/bellen met je, te gebruiken. Teveel interesse tonen is juist funest voor een heleboel mannen hun kansen bij vrouwen. Kennelijk ben jij helemaal hoteldebotel van hem: uit dit dan ook.
Mwah, ik vind wel dat hij wat goed te maken heeft. Ik weet niet hoe jij met vriendinnetjes omgaat, maar als je iemand echt leuk vindt, laat jij dan ook zomaar een maand niks van je horen??

En hij weet dat ik hem écht wel leuk vind, dat heb ik aan hem toegegeven en gelukkig is het ook wederzijds. Dat merk ik aan zijn manier van doen als we contact hebben, in die conversaties is geen woord van twijfel of negativiteit gevallen.

Natuurlijk is zijn situatie anders waarbij hij i.v.m. zijn werkzaamheden weleens niet mag/kan mailen/sms-en/bellen. En ook mag je niet automatisch aannemen dat iemand zich hetzelfde gedraagt als dat ik me zou gedragen in een situatie.

Daarom is het ook helemaal niet de bedoeling om hem af te branden zondag, maar dat ik gewoon aangeef dat ik het fijner zou vinden als ik wat meer van hem zou horen, waarbij eens in de 1 à 2 weken voor mij wel voldoende is, elke dag vind ik ook weer zo wat...

Mijns inziens vind ik dit geen claimerig gedrag en van mij heeft hij ook alle vrijheid om te doen wat hij wil. Ik hoef ook helemaal niet te weten wát-ie daar allemaal uitspookt en wanneer en hoe en met wie, als we maar eens in de zoveel tijd contact hebben... Want nogmaals: een maand totaal geen contact is gewoon f*cking LANG!

Maar om nou te zeggen dat ik er na 3 weken geen contact slaapproblemen van kreeg en dat ik mijn vrienden er constant mee lastig viel omdat ik er door het gebrek aan contact zo ontzettend onzeker van werd... da's iets wat mensen afschrikt en dat is ook iets wat ik liever niet aan hem toegeef...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_68835750
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 @ 09:00 schreef djayzz het volgende:

[..]

Heel herkenbaar Op een afstand gaat het goed, totdat je elkaar beter leert kennen. Toch nog wel een leuke 2 jaar gehad "samen"?
Over het algemeen wel.
Al was ie nogal overheersend. Terugkijkend besef ik dat hij me probeerde te veranderen in iemand die ik niet was of wilde zijn. Door de afstand en de korte periodes bij elkaar maakte ik me daar niet veel zorgen over. Hij wilde alleen 't beste voor me, immers. Maar eenmaal terug in Nederland begon ik me eraan te storen. Dat is wat ik bedoelde met 'toen leerden we elkaar pas echt kennen'.
Ach, heb nergens spijt van. Heb een leuke tijd gehad. Verliefd geworden op Scandinavië
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:42:34 #131
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68836488
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:23 schreef glasbak het volgende:

[..]

Een maand lang is inderdaad heel erg lang. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde van hem. Ik heb veel meer behoefte aan contact dan mijn vriendin. Vooral bij het sms'en is dat wel eens lastig. Als je na een stuk of 10 berichten binnen 10 minuten over en weer een half uur niets hoort, vraag ik me af of het allemaal wel goed gaat aan de andere kant van de wereld. Dus gaat er weer een sms die kant op.
Soms zelfs zo erg dat ze geïrriteerd raakte hierdoor. Ik heb zelf de gewoonte om me zelf "af te melden" als ik even geen tijd meer heb om te sms'en zodat zij weet waarom ik niet terug sms. Zij doet dat niet, het komt zelfs vaak voor dat ze gewoon ligt te slapen terwijl ik op antwoord zit te wachten.

In de tijd dat ze nog een telefoon had, stuurde ik ook steevast elke avond voordat ik ging slapen een "goedemorgen" sms naar haar. Middernacht hier is 6 uur 's morgens daar..

Aan de ander kant wilde het ook wel eens gebeuren dat ze zich vergiste in de tijd en mij 's nachts om 4 uur smsjes stuurde, die ik niet hoorde en dus ook niet kon beantwoorden. Dan was zij ook bezorgd en kwam er al heel snel de vraag "Ben je boos op mij?" wat niet het geval was dus.

Soms is en blijft het lastig om 10000 kilometer van elkaar af te wonen...
Heel herkenbaar Dat zorgen maken bijvoorbeeld. Bij m'n vriend wordt het vaak, als hij weggaat met vrienden/voor werk o.i.d., wel eens een stuk later dan hij van te voren aangeeft. Dan zegt hij bijvoorbeeld dat hij om 22.00 wel weer thuis (en op msn) is. En natuurlijk is dat geen probleem als iets uitloopt, ik vind het alleen maar leuk als hij het gezellig heeft ergens Maar als hij echt veel later is dan ga ik me zorgen maken. Dat heb ik toch wel een aantal keer laten vallen en de laatste tijd stuurt hij steeds vaker even een smsje als het later wordt. Dat vind ik toch wel super lief En dat geeft mij ook een fijner gevoel.
Het enige probleem is nog dat de batterij van z'n telefoon vrij vaak leeg is Dan hoor ik ineens niks meer, en dan wil ik me geen zorgen maken, maar toch gebeurd dat zonder dat ik het wil.

Dat denken dat hij boos is omdat ik niks terug hoor ben ik eigenlijk wel overheen Soms heeft hij gewoon geen tijd meer op te smsen, of is z'n batterij weer leeg.. Daar ben ik inmiddels (gelukkig) wel aan gewend.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:29:07 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68844426
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:36 schreef Lotusss het volgende:
Mwah, ik vind wel dat hij wat goed te maken heeft. Ik weet niet hoe jij met vriendinnetjes omgaat, maar als je iemand echt leuk vindt, laat jij dan ook zomaar een maand niks van je horen??
Onder normale omstandigheden helemaal mee eens natuurlijk. En een maand is zelfs in de marine vrij lang, althans voor de Nederlandse Marine wel misschien.

Ik woon in een land waar wereldwijd zo'n 300.000 aan militair personeel verspreid zit over de gehele wereld, waarvan een stuk of 150.000 in oorlogsgebieden in het Midden Oosten. Maar ook in vredestijd zitten er minstens 100.000 militairen verspreid over de wereld, 30.000 in Zuid-Korea om te beginnen, maar ook in Japan, Duitsland, etc.

In de Marine heb je o.a. kernonderzeeers, die terwijl jij slaapt maandenlang met 24 kernraketten, welke elk 10 kernkoppen hebben in de Atlantische oceaan rondzwerft met een geheime route. Deze hoeven alleen boven water te komen als het eten op is, en dat is zo eens in de 3 maanden. En dat is ook het enige moment wanneer communicatie met de buitenwereld mogelijk is, behoudens de satelliet antennes op de Periscoop om met central command te praten.

Een maand is inderdaad erg lang. Maar ik weet uit ervaring hier van zowel oud-gedienden als achtergebleven liefde, met name van troepen die in Afghanistan bijv. de bergen ingestuurd worden om ergens een nieuw base-camp op te zetten in de strijd tegen de taliban, dat deze wekenlang, soms maandenlang afgesloten zijn van communicatie buiten de militaire communicatie en bevoorrading.

Een Carrier Group heeft verder internet verbinding met satellieten, maar als er missies uitgevoerd worden is er totale radiostilte.

In de Tweede Wereldoorlog, toen de Amerikanen konvooien naar Engeland stuurde om het land te bevoorraden, werd er ook een grote campagne gevoerd, want de vijand heeft overal oren.



Toegegeven, een maand niets laten horen is vrij lang. Maar in militaire situaties en missies op zee.... kan het soms niet altijd.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:52:21 #133
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68844968
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef maartena het volgende:
--knip--
Wow informatief en leuk om te lezen! Vooral het Tweede Wereldoorlog gebeuren interesseert me altijd wel en de docu's op tv qua oorlogsvoering etc volg ik ook wel redelijk vaak.

Het één en ander zou ik al moeten weten aangezien er in de familie van moeders kant toch heel wat militairen zitten/zaten (echter niet uit NL, moeder is geen Nederlandse) maar helaas heb ik daar dus vrij weinig contact mee.

Voor zover ik kan afleiden is dat deel van de wereld niet dusdanig instabiel dat complete radiostilte nodig zou zijn, dus ja, een maand is lang. Maar ja, dan nog kunnen er (al dan niet geldige) redenen voor zijn om zo lang geen contact op te nemen. Dat wordt voor mij morgen veel vragen stellen...

Het is onzin om van hem te verlangen dat hij zich hetzelfde gaat gedragen als een "burger" als hij aan het werk is, daarom probeer ik me ook heel erg in te leven hoe het daar allemaal gaat. Maar aan de andere kant moet hij er nu ook rekening mee houden dat er iemand in NL zit die een totaal andere manier van leven heeft. Het moet dus van twee kanten komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lotusss op 09-05-2009 17:06:28 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:04:22 #134
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68845300
foutje
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:25:37 #135
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68845843
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:36 schreef Lotusss het volgende:

Mwah, ik vind wel dat hij wat goed te maken heeft. Ik weet niet hoe jij met vriendinnetjes omgaat, maar als je iemand echt leuk vindt, laat jij dan ook zomaar een maand niks van je horen??
Jullie hebben niks (vlam, geen vriendje) en hij heeft wat goed te maken?

Tijd voor een reality check.
Neerkomen wel!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:10:09 #136
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68846987
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Jullie hebben niks (vlam, geen vriendje) en hij heeft wat goed te maken?

Tijd voor een reality check.
Dus in de tijd vlak voordat jij een relatie kreeg met je vriendin (dus de OPBOUW) zou jij het normaal hebben gevonden om zomaar een maand niks van je te laten horen?

Als je dat deed dan denk ik dat je nu nog steeds vrijgezel was

En als je deze topic in zijn geheel had doorgelezen had je waarschijnlijk wel gelezen dat ik niet zo bezitterig ben en op zoek ben naar een compromis zodat vooral ik er beter mee om kan gaan als hij meer dan 2 weken niet te bereiken is, en hij weet dat ik het niet fijn vind als ik langer dan 2 weken niks van hem hoor.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:18:11 #137
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68847225
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:10 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dus in de tijd vlak voordat jij een relatie kreeg met je vriendin (dus de OPBOUW) zou jij het normaal hebben gevonden om zomaar een maand niks van je te laten horen?

Als je dat deed dan denk ik dat je nu nog steeds vrijgezel was

En als je deze topic in zijn geheel had doorgelezen had je waarschijnlijk wel gelezen dat ik niet zo bezitterig ben en op zoek ben naar een compromis zodat vooral ik er beter mee om kan gaan als hij meer dan 2 weken niet te bereiken is, en hij weet dat ik het niet fijn vind als ik langer dan 2 weken niks van hem hoor.
Kijk en met deze reactie bewijs je gelijk mijn punt. Je trekt conclusies die er misschien wel niet zijn.

Je weet niet wat er aan de hand is en toch ben je al van mening dat het zijn schuld is en hij wat goed te maken heeft. In plaats van dat je zijn verhaal nou een keer afwacht voor je conclusies trekt, dan komen we ergens. De arme jongen heeft geen flauw benul van wat hem te wachten staat als hij je weer ziet.

Als je wil dat de relatie (voor zover daar al sprake van is) mislukt dan moet je zo doorgaan.

En verder, jullie waren aan het daten! da-ten, dat betekent dat het alle kanten op kan, ook de kant die misschien wel niet onder ogen ziet.
Neerkomen wel!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:36:54 #138
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68847820
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:18 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Kijk en met deze reactie bewijs je gelijk mijn punt. Je trekt conclusies die er misschien wel niet zijn.

Je weet niet wat er aan de hand is en toch ben je al van mening dat het zijn schuld is en hij wat goed te maken heeft. In plaats van dat je zijn verhaal nou een keer afwacht voor je conclusies trekt, dan komen we ergens. De arme jongen heeft geen flauw benul van wat hem te wachten staat als hij je weer ziet.

Als je wil dat de relatie (voor zover daar al sprake van is) mislukt dan moet je zo doorgaan.

En verder, jullie waren aan het daten! da-ten, dat betekent dat het alle kanten op kan, ook de kant die misschien wel niet onder ogen ziet.
Pfff... als je even fatsoenlijk had gelezen, dan zou je weten dat ik helemaal niet zo in elkaar zit.

Ik probeer dus geen aannames te maken maar aangezien IK gewend ben vanuit mijn eigen referentiekader dat het enigszins normaal is om minimaal eens in de 2 weken contact te hebben, kan en mag ik me toch wel zo voelen? Emotie is helaas niet rationeel.

Zodra ik hem zondag weer spreek ga ik natuurlijk NIET in de aanval, aangezien er zat redenen zouden kunnen zijn waardoor hij geen contact kon/wilde leggen. Ik zal daarentegen wel wat meer willen weten over zijn werkzaamheden, hoe het allemaal in elkaar zit en wat ik verder nog kan en mag verwachten op het gebied van (gebrek aan) contact. En het lijkt me ook wel fair om zelf met een voorstel te komen waarin beiden tot een compromis zouden kunnen komen.

Oh en het smsje met "goedmaken" erin deed ik met een -smiley erachter...

(waarom blijf ik me verdedigen trouwens, iedereen leest toch alleen maar wat ze willen lezen... zucht)

Edit: zie mijn post van zaterdag 9 mei 2009 @ 09:36, ik zit mezelf dus te herhalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lotusss op 09-05-2009 18:43:30 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:09:13 #139
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68848691
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:36 schreef Lotusss het volgende:

[..]En het lijkt me ook wel fair om zelf met een voorstel te komen waarin beiden tot een compromis zouden kunnen komen.
dit klinkt wel heel zakelijk verkoopgesprek in relatiesfeer
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:11:56 #140
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68848770
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:36 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Pfff... als je even fatsoenlijk had gelezen, dan zou je weten dat ik helemaal niet zo in elkaar zit.
Ja natuurlijk en ik ben blind en ik quote "Mwah, ik vind wel dat hij wat goed te maken heeft." geschreven door Lotusss op zaterdag 9 mei 2009 09:36. Waar staat die smiley??
quote:
Ik probeer dus geen aannames te maken maar aangezien IK gewend ben vanuit mijn eigen referentiekader dat het enigszins normaal is om minimaal eens in de 2 weken contact te hebben, kan en mag ik me toch wel zo voelen? Emotie is helaas niet rationeel.
Jij mag je voelen zoals je je wilt voelen maar ga niet zeggen dat je geen aannames doet, uit meerdere reacties blijkt dat je ze wel doet.
quote:
Zodra ik hem zondag weer spreek ga ik natuurlijk NIET in de aanval, aangezien er zat redenen zouden kunnen zijn waardoor hij geen contact kon/wilde leggen.
Verstandig, hou jezelf eraan. Doe je het niet dan raak je hem heel snel kwijt
quote:
Ik zal daarentegen wel wat meer willen weten over zijn werkzaamheden, hoe het allemaal in elkaar zit en wat ik verder nog kan en mag verwachten op het gebied van (gebrek aan) contact. En het lijkt me ook wel fair om zelf met een voorstel te komen waarin beiden tot een compromis zouden kunnen komen.
It takes two tango dus ja ook van jou kant mag er wat komen. Over zijn werk kan ik geen oordeel vellen. Er zijn alleen genoeg posities binnen defensie waarbij het verboden is om er over te praten. Broer van mijn schoonzus zit bij de marine en toen schoonzus beviel van mijn neefje kon hij ook niet bereikt worden voor een langere periode. Op het moment dat er wel kontakt was, was het heel kort en minimaal. Het werd geclassificeerd als niet urgent genoeg. Je kunt je voorstellen dat het eventuele kontakt van een misschien wel relatie in de toekomst al helemaal niet belangrijk is. .
quote:
Oh en het smsje met "goedmaken" erin deed ik met een -smiley erachter...
In de sms misschien wel, in het eerste deel wat ik quote niet. Dus dat was niet duidelijk.
quote:
(waarom blijf ik me verdedigen trouwens, iedereen leest toch alleen maar wat ze willen lezen... zucht)

Edit: zie mijn post van zaterdag 9 mei 2009 @ 09:36, ik zit mezelf dus te herhalen.
Verdedigen moet je niet doen, enige wat ik mee wil geven dat je geen hoge verwachtingen moet creeeren terwijl hij niet eens weet wat er aan de hand is. T.o.v. jullie (voorzover dat er is) is dat niet eerlijk.

Leuke post was dat, jij vindt het niet claimerig overkomen, ik wel. Laat ik nu een jongen zijn en mij wat beter in zijn gedachtenwereld in kunnen leven dan dat jij dat kunt.
Neerkomen wel!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:28:26 #141
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68849255
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:11 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ja natuurlijk en ik ben blind en ik quote "Mwah, ik vind wel dat hij wat goed te maken heeft." geschreven door Lotusss op zaterdag 9 mei 2009 09:36. Waar staat die smiley??
[..]

Jij mag je voelen zoals je je wilt voelen maar ga niet zeggen dat je geen aannames doet, uit meerdere reacties blijkt dat je ze wel doet.
[..]

Verstandig, hou jezelf eraan. Doe je het niet dan raak je hem heel snel kwijt
[..]

It takes two tango dus ja ook van jou kant mag er wat komen. Over zijn werk kan ik geen oordeel vellen. Er zijn alleen genoeg posities binnen defensie waarbij het verboden is om er over te praten. Broer van mijn schoonzus zit bij de marine en toen schoonzus beviel van mijn neefje kon hij ook niet bereikt worden voor een langere periode. Op het moment dat er wel kontakt was, was het heel kort en minimaal. Het werd geclassificeerd als niet urgent genoeg. Je kunt je voorstellen dat het eventuele kontakt van een misschien wel relatie in de toekomst al helemaal niet belangrijk is. .
[..]

In de sms misschien wel, in het eerste deel wat ik quote niet. Dus dat was niet duidelijk.
[..]

Verdedigen moet je niet doen, enige wat ik mee wil geven dat je geen hoge verwachtingen moet creeeren terwijl hij niet eens weet wat er aan de hand is. T.o.v. jullie (voorzover dat er is) is dat niet eerlijk.

Leuke post was dat, jij vindt het niet claimerig overkomen, ik wel. Laat ik nu een jongen zijn en mij wat beter in zijn gedachtenwereld in kunnen leven dan dat jij dat kunt.
Je eerste deel ben ik het grotendeels mee eens, maar dat ik volgens jou claimerig over zou komen door te vragen (niet EISEN) of hij eens in de 2 weken een keer wat van zich kan laten horen vind ik een beetje bullshit. Als het niet zou kunnen/mogen, prima, dan kan het niet. Maar dat weet ik dus allemaal niet en daar wil ik zondag achterkomen. Helaas hebben we het dus nog niet over zijn werk gehad (waren leukere dingen te bespreken) waardoor ik dus nauwelijks iets weet over contactmomenten etc.

En meteen aangeven dat je je beter in zijn gedachtenwereld kunt verplaatsen vind ik ook best wel een aanname aangezien je hem niet kent en mij niet kent.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:03:52 #142
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68850453
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:28 schreef Lotusss het volgende:

Je eerste deel ben ik het grotendeels mee eens, maar dat ik volgens jou claimerig over zou komen door te vragen (niet EISEN) of hij eens in de 2 weken een keer wat van zich kan laten horen vind ik een beetje bullshit. Als het niet zou kunnen/mogen, prima, dan kan het niet. Maar dat weet ik dus allemaal niet en daar wil ik zondag achterkomen. Helaas hebben we het dus nog niet over zijn werk gehad (waren leukere dingen te bespreken) waardoor ik dus nauwelijks iets weet over contactmomenten etc.
Ik vind je claimerig overkomen. Verder ben je mij geen verantwoording verschuldigd, je doet ermee wat je ermee wilt doen.
quote:
En meteen aangeven dat je je beter in zijn gedachtenwereld kunt verplaatsen vind ik ook best wel een aanname aangezien je hem niet kent en mij niet kent.
Nee, ik ken jullie niet. Ik ben echter wel een jongen, kan mij goed inleven in hoe jongens denken vooral de types die ver weg van huis en haard zijn. .
Neerkomen wel!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:07:24 #143
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68850594
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ik vind je claimerig overkomen. Verder ben je mij geen verantwoording verschuldigd, je doet ermee wat je ermee wilt doen.
[..]

Nee, ik ken jullie niet. Ik ben echter wel een jongen, kan mij goed inleven in hoe jongens denken vooral de types die ver weg van huis en haard zijn. .
Prima, jij vindt mij claimerig overkomen. Ik vind van niet. Let's agree to differ.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:11:19 #144
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68850769
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:07 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Prima, jij vindt mij claimerig overkomen. Ik vind van niet. Let's agree to differ.
.

en plezier morgen. .
Neerkomen wel!
  zondag 17 mei 2009 @ 22:29:50 #145
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69134219
Dinsdagavond hebben we urenlang met elkaar gechat. Geweldig gesprek gehad, ik heb verteld hoe ik me voelde, hij vertelde waarom hij geen contact had... nergens een woord van negativiteit. Gewoonweg super.

Ook zei hij dat hij in juni een hele avond en de volgende dag bij me kon zijn dus ik was helemaal in de 7e hemel en was ook aan het aftellen.

Maar...

Enkele uren geleden, een mailtje. I've been DUMPED.

Reden is dat hij toch met een bepaalde bindingsangst zit en dat hij nu alleen aan zijn werk wil denken en geen afleiding wil. Eerdere woorden en gebaren waren allemaal gemeend. Maar hij heeft vandaag pas gemerkt dat hij zichzelf (en mij) onbewust toch voor de gek heeft gehouden.

Voel me dus gigantisch kut, zeker omdat ik het écht totaal niet aan had zien komen. Kan eigenlijk niet boos op hem zijn omdat hij eerlijk heeft verteld wat er aan de hand is, maar ik ben zo verschrikkelijk verdrietig nu. Hij was de eerste persoon in 6 (!) jaar bij wie ik echte gevoelens had en bij wie ik willens en wetens het risico wilde nemen om mijn muur te laten zakken en mijzelf bloot te geven.

I heb gewed en ik heb verloren.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:49:31 #146
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69134906
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef Lotusss het volgende:
Dinsdagavond hebben we urenlang met elkaar gechat. Geweldig gesprek gehad, ik heb verteld hoe ik me voelde, hij vertelde waarom hij geen contact had... nergens een woord van negativiteit. Gewoonweg super.

Ook zei hij dat hij in juni een hele avond en de volgende dag bij me kon zijn dus ik was helemaal in de 7e hemel en was ook aan het aftellen.

Maar...

Enkele uren geleden, een mailtje. I've been DUMPED.

Reden is dat hij toch met een bepaalde bindingsangst zit en dat hij nu alleen aan zijn werk wil denken en geen afleiding wil. Eerdere woorden en gebaren waren allemaal gemeend. Maar hij heeft vandaag pas gemerkt dat hij zichzelf (en mij) onbewust toch voor de gek heeft gehouden.

Voel me dus gigantisch kut, zeker omdat ik het écht totaal niet aan had zien komen. Kan eigenlijk niet boos op hem zijn omdat hij eerlijk heeft verteld wat er aan de hand is, maar ik ben zo verschrikkelijk verdrietig nu. Hij was de eerste persoon in 6 (!) jaar bij wie ik echte gevoelens had en bij wie ik willens en wetens het risico wilde nemen om mijn muur te laten zakken en mijzelf bloot te geven.

I heb gewed en ik heb verloren.
Heej! ({)
Wat kut dat het zo gelopen is. Ik kan niks tegen je zeggen waardoor je het zal vergeten of achter je laten, ik kan alleen zeggen dat ik met je meeleef!
Veel sterkte met deze tijd, en ik hoop dat je wel weer je sociale leven oppakt, want dat is erg belangrijk in deze situatie. lekker er opuit gaan en een beetje genieten van de dagen

Liefs! djayzz♦
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_69135034
Wat kut voor je lotuss!!

Ik kwam hier even langs snuffelen zeg maar
want mijn lief gaat deze zomer 6 weken weg
wat natuurlijk te overzien is want het is geen 6 maanden of zo
Maar toch

is het te kort om mee te mogen posten en zo?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 17 mei 2009 @ 22:54:52 #148
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69135091
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:53 schreef liefie_ het volgende:
Wat kut voor je lotuss!!

Ik kwam hier even langs snuffelen zeg maar
want mijn lief gaat deze zomer 6 weken weg
wat natuurlijk te overzien is want het is geen 6 maanden of zo
Maar toch

is het te kort om mee te mogen posten en zo?
nee hoor, ik vind van niet
6 weken is toch best lang als je het niet gewent bent!
Waar gaat hij naar toe?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_69135290
Azie (ik ben niet zo van details op internet en zo)
En hij gaat ook nog eens iets doen voor een organisatie die bemiddeld tussen gewapende milities
Hij heeft zelfs een eigen crisis manager voor als ie ontvoert word
Naja komt goed en zo

En ik ben het idd niet gewent dat ie weg is, toen we 2 maanden wat hadden zijn we zeg maar samen gaan wonen
en het is ook nog in de vakantie dus dan gaan vrienden ook weg en zo en heb je minder afleiding door bv school en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 17 mei 2009 @ 23:02:05 #150
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69135382
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef liefie_ het volgende:
Azie (ik ben niet zo van details op internet en zo)
En hij gaat ook nog eens iets doen voor een organisatie die bemiddeld tussen gewapende milities
Hij heeft zelfs een eigen crisis manager voor als ie ontvoert word
Naja komt goed en zo

En ik ben het idd niet gewent dat ie weg is, toen we 2 maanden wat hadden zijn we zeg maar samen gaan wonen
en het is ook nog in de vakantie dus dan gaan vrienden ook weg en zo en heb je minder afleiding door bv school en zo
Owjee, dat klinkt wel een beetje eng idd. maar het zal wel meevallen denk ik toch?
Afleiding is denk ik wel belangrijk ja... al weet ik niet precies hoe moeilijk het is om thuis achter te blijven (ik zat tijdens mijn relatie zelf in het buitenland, en daar had ik het te druk om haar echt heel erg te missen)...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')