abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 11:48:41 #101
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68417956
Pfff... nu al ruim 3 weken geen contact whatsoever. Op naar de 4 weken dan maar...

Het wordt per dag moeilijker merk ik.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:35:25 #102
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_68479480
Mijn vriendin komt over een kleine maand alweer terug Elke week wel contact, vooral 's avonds (of snachts op msn) vanwege het tijdsverschil. Gaat goed maar ik mis haar wel vet hard
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:55:08 #103
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68601472
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Lotusss het volgende:
Pfff... nu al ruim 3 weken geen contact whatsoever. Op naar de 4 weken dan maar...

Nog steeds niks gehoord Lotusss?

Mijn vriend is weer naar huis gegaan en ze hebben z'n internet afgesloten. Nu kan ik 'm even maar weinig spreken
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:39:03 #104
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68603332
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Lotusss het volgende:

Tering.. Ik word al gek als ik 3 dagen niets van d'r hoor. Voorheen sms'ten wel elke dag en belde zij mij elke dag wakker, maar sinds ze haar telefoon kwijt is mis ik dat best wel.. Zeker dat sms'en....
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:42:11 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68605660
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:39 schreef glasbak het volgende:

[..]

Tering.. Ik word al gek als ik 3 dagen niets van d'r hoor. Voorheen sms'ten wel elke dag en belde zij mij elke dag wakker, maar sinds ze haar telefoon kwijt is mis ik dat best wel.. Zeker dat sms'en....
Zeker als je er eenmaal gewend aan bent geraakt dat je elke dag even smst/belt.

Wat leuk trouwens dat ze je steeds wakker belde, dat is nog eens een dag goed beginnen
  zondag 3 mei 2009 @ 00:00:59 #106
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68608013
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zeker als je er eenmaal gewend aan bent geraakt dat je elke dag even smst/belt.

Wat leuk trouwens dat ze je steeds wakker belde, dat is nog eens een dag goed beginnen
Precies. Maar we hebben toch besloten even een periode van bezinning in te lassen, dus het minderen is vervelend maar geeft ons beiden wel de tijd om aan andere dingen toe te komen. Zij moet een x aantal problemen thuis oplossen, ik heb hier nog zat dingen te doen dus het komt eigenlijk wel goed uit.

We zijn wel plannen aan het maken om haar een maandje of 2 a 3 hier naar toe te halen wat dan ook weer problemen op zal gaan leveren.. Opvang van haar zoontje enzo... Zeer lastig als je de rest van de problemen erbij op gaat tellen... En dat ga ik niet hier op het forum zetten

Het wakker bellen bleef overigens beperkt tot het over laten gaan van mijn telefoon. De kosten liepen iets te veel de spuigaten uit. Als ik opnam dan hing je toch zo een 5 a 10 minuten aan de lijn.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:20:54 #107
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68608465
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nog steeds niks gehoord Lotusss?

Mijn vriend is weer naar huis gegaan en ze hebben z'n internet afgesloten. Nu kan ik 'm even maar weinig spreken
Nog niks gehoord helaas. Heb via de wondere wereld van Internet wel vernomen dat hij waarschijnlijk nog even op zee zit. Heb gelukkig wel een (vakantie)week gehad vol afleiding, maar hoop uiterlijk volgend weekend wat te horen. Volgens mijn laatste Internet-informatie zouden ze dus uiterlijk volgend weekend weer aan wal moeten komen.

En ja, het is héél erg moeilijk om zonder enige vorm van contact nog te geloven in iets, zeker na bijna 4 weken. Bij een persoon met een normale baan had ik waarschijnlijk na 2 weken al afscheid genomen, maar ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel, zeker omdat ik zelfs met mijn meest labiele kant géén aanwijzing heb gevonden dat het anders zou zijn.

Spreek jullie morgen weer als ik nuchter ben.
... and I feel fine.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:30:07 #108
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68694678
Heb weer even een beetje een offday. Volgens mijn (internet) info zal m'n vlam deze week weer aan wal moeten komen. Had stiekem gehoopt dat het gisteren al zou zijn.

Ook al kan ik nergens iets negatiefs ontdekken in eerdere communicatie, na een maand geen contact speelt mijn onzekerheid toch weer op. Ik zou er toch wel aardig kapot van zijn als ik uiterlijk volgend weekend nog steeds niks van hem gehoord zou hebben.

Er is vaak genoeg voorgekomen dat mannen plotseling helemaal niets meer van zich laten horen i.p.v. dat ze even netjes aangeven dat ze geen interesse meer hebben.

Ik ben naar mijn idee nog nooit zo onzeker geweest. Het ligt er niet aan dat hij zo ver weg is, maar aan het feit dat er totaal geen communicatie is geweest de afgelopen maand. Ik hoop dus maar dat het is vanwege zijn werkzaamheden en niet dat hij me gedumpt heeft...

Onzekerheid
... and I feel fine.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:29:31 #109
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68699144
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Lotusss het volgende:
Heb weer even een beetje een offday. Volgens mijn (internet) info zal m'n vlam deze week weer aan wal moeten komen. Had stiekem gehoopt dat het gisteren al zou zijn.

Ook al kan ik nergens iets negatiefs ontdekken in eerdere communicatie, na een maand geen contact speelt mijn onzekerheid toch weer op. Ik zou er toch wel aardig kapot van zijn als ik uiterlijk volgend weekend nog steeds niks van hem gehoord zou hebben.

Er is vaak genoeg voorgekomen dat mannen plotseling helemaal niets meer van zich laten horen i.p.v. dat ze even netjes aangeven dat ze geen interesse meer hebben.

Ik ben naar mijn idee nog nooit zo onzeker geweest. Het ligt er niet aan dat hij zo ver weg is, maar aan het feit dat er totaal geen communicatie is geweest de afgelopen maand. Ik hoop dus maar dat het is vanwege zijn werkzaamheden en niet dat hij me gedumpt heeft...

Onzekerheid
Ik hoop echt dat je snel wat hoort. Die onzekerheid is volgens mij nog erger dan dat hij zou laten weten dat hij verder niks met je wil. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:52:15 #110
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68699873
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je snel wat hoort. Die onzekerheid is volgens mij nog erger dan dat hij zou laten weten dat hij verder niks met je wil. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Het zijn eigenlijk 2 dingen:

- ik weet zijn schema niet dus weet niet wanneer ik weer contact zou kunnen verwachten;
- het gebrek aan contact maakt mij onzeker omdat ik niet weet of het door zijn werkzaamheden komt of doordat hij er bijv. geen zin meer in heeft.

Tsja nog even volhouden...
... and I feel fine.
pi_68701816
Wat een lastige sitiuatie.. Maar vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat hij niks laat horen. Hij heeft toch wel érgens een momentje om je een berichtje in welke vorm dan ook te sturen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:55:13 #112
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68701862
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Het zijn eigenlijk 2 dingen:

- ik weet zijn schema niet dus weet niet wanneer ik weer contact zou kunnen verwachten;
- het gebrek aan contact maakt mij onzeker omdat ik niet weet of het door zijn werkzaamheden komt of doordat hij er bijv. geen zin meer in heeft.

Tsja nog even volhouden...
Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed afloopt... Het zou zonde zijn als het op een of andere manier stukloopt..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:58:32 #113
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68701979
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef heaven7 het volgende:
Wat een lastige sitiuatie.. Maar vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat hij niks laat horen. Hij heeft toch wel érgens een momentje om je een berichtje in welke vorm dan ook te sturen?
Kan heel erg lastig zijn als je op open zee zit en absolute radiostilte moet houden
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:15:19 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68702591
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef heaven7 het volgende:
Jouw redenering is dus ook iets wat ik al bedacht heb en die voedt natuurlijk mijn onzekerheid.

Aan de ene kant weet ik dat hij vanwege zijn werkzaamheden een paar weken op zee zit en dus geen contact kan en/of mag opnemen.

Aan de andere kant: als ik in zijn schoenen stond en ook maar één minuut de kans had om na 2 à 3 weken contact op te nemen, dan zou ik zeker een heel klein berichtje achterlaten, al is het alleen maar om te laten weten dat ik aan diegene denk.

Maar ja, dan kom je weer terug bij 1: mag en/of kan hij dat wel die weken dat hij op zee zit of aan die voorbereidingen zit?

En bovenstaande is dus waarom ik het nog even aankijk. Als-ie een normale baan had gehad en ik twee weken niks gehoord had, dan was het exit. Maar dit is anders. Het primaire gedeelte is niet zozeer de afstand, want er is altijd nog msn, sms, skype, mail etc, maar het zijn zijn werkzaamheden waardoor er gebrek aan contact is momenteel.
... and I feel fine.
pi_68702995
Tja daar heb je gelijk in. Het is wel shit om je constant zo onzeker te voelen Meid, zou zeggen, verzet je zinnen even en misschien is het verstandiger om er vanuit te gaan dat hij je niet zo leuk (meer) vindt, klinkt wel lullig maar is enkel zelfbescherming. Dat zou ik doen in ieder geval denk ik.. Anders zit je je weken op te vreten en als uiteindelijk blijkt dat zijn interesse toch weg is zit je nog weken met een gebroken hart

Veel sterkte
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:51:42 #116
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68704003
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef heaven7 het volgende:
Tja daar heb je gelijk in. Het is wel shit om je constant zo onzeker te voelen Meid, zou zeggen, verzet je zinnen even en misschien is het verstandiger om er vanuit te gaan dat hij je niet zo leuk (meer) vindt, klinkt wel lullig maar is enkel zelfbescherming. Dat zou ik doen in ieder geval denk ik.. Anders zit je je weken op te vreten en als uiteindelijk blijkt dat zijn interesse toch weg is zit je nog weken met een gebroken hart

Veel sterkte
Ja... ik snap wat je bedoelt en onbewust heb ik in mijn hoofd zitten dat als ik uiterlijk komend weekend niks gehoord heb, dat ik hem maar moet vergeten. En ik heb de laatste dagen zeker mijn zinnen verzet, het zijn alleen de uurtjes dat ik niks te doen heb dat het door mijn hoofd spookt.

Nu weet ik weer waarom ik verliefdheid zo kut vind...
... and I feel fine.
pi_68707854
Ja, jongens zuigen en verliefd zijn ook En een gebroken hart is helemaal een ramp
Gewoon geboren worden met de partner van je leven, die onvoorwaardelijk van je houdt en jij van hem en dat alles rozegeur en maneschijn is voor de rest van je leven. Waar kunnen we dat bestellen?

Goed van je om een deadline vast te stellen. Soms moet je dan ook maar gewoon verdergaan
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:58:33 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68722392
Vannacht zowat de hele nacht wakker gelegen, maar 2 uur slaap gehad maximaal...

Denkend aan de leuke dingen die misschien toch nog in het verschiet liggen. En ook mijn twijfels...
Een nacht vol tegenstrijdige gevoelens dus.

Weet in ieder geval wel één ding zeker: I coffee
... and I feel fine.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:00:08 #119
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68823236
Nou, heb EINDELIJK contact gehad met hem. Kon me niet inhouden en heb een smsje gestuurd dat ik al ruim 'n maand niks van hem gehoord had en of alles nog oké was.

Kreeg binnen een halfuur een smsje terug dat-ie op het moment op een hele mooie plek stond en tussendoor helaas veel weg was. Hij gaf aan dat het helemaal goed ging komen, dat hij zondag terug zou zijn en dat we elkaar dan weer op msn/skype zouden spreken. Heb aangegeven dat een maand f*cking lang is en dat-ie heel wat goed te maken heeft dan.

Aan de ene kant ben ik dolgelukkig dat ik eindelijk weer iets van hem hoor, aan de andere kant ben ik best wel pissig dat ik zelf het contact moest initiëren. Bovendien gaf hij aan dat hij "tussendoor veel weg was" wat naar mijn mening inhoudt dat hij heus wel een keer tijd had om te sms-en...

Anyway, dat moet ik zondag maar even gaan bespreken. Misschien dat hij zich zomaar een maand af kan sluiten voor gevoelens wegens werkzaamheden en andere afleiding (mooie plekken etc), maar ik kan dat dus veel minder. Ik hoef niet elke dag uren met hem te chatten/skypen/bellen, maar als hij zo weinig tijd heeft dan is eens per 1 à 2 weken een smsje/mailtje toch niet teveel gevraagd?
... and I feel fine.
pi_68823440
Daar ben ik het helemaal mee eens. Helaas zijn sommige jongens zo, wil niet per definitie betekenen dat je niet belangrijk genoeg bent. Mijn ex belde mij bv nooit zomaar eens op, en ik heb wel 1000 keer de discussie met hem gehad waarom ik nou niet gewoon even een smsje ofzo kreeg, dat kost wat, 1 minuut? Dus ik snap je gevoel volledig maar probeer te bedenken dat niet iedereen zo werkt Wel fijn dat je even contact met hem hebt gehad! Hopelijk gaat het helemaal goedkomen En anders, niet té wanhopig overkomen he, hou de eer aan jezelf, er zijn zoveel dekseltjes (ookal is dat een enorme dooddoener, hij is toch echt waar)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:38:35 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68824588
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:00 schreef Lotusss het volgende:
Nou, heb EINDELIJK contact gehad met hem. Kon me niet inhouden en heb een smsje gestuurd dat ik al ruim 'n maand niks van hem gehoord had en of alles nog oké was.

Kreeg binnen een halfuur een smsje terug dat-ie op het moment op een hele mooie plek stond en tussendoor helaas veel weg was. Hij gaf aan dat het helemaal goed ging komen, dat hij zondag terug zou zijn en dat we elkaar dan weer op msn/skype zouden spreken. Heb aangegeven dat een maand f*cking lang is en dat-ie heel wat goed te maken heeft dan.

Aan de ene kant ben ik dolgelukkig dat ik eindelijk weer iets van hem hoor, aan de andere kant ben ik best wel pissig dat ik zelf het contact moest initiëren. Bovendien gaf hij aan dat hij "tussendoor veel weg was" wat naar mijn mening inhoudt dat hij heus wel een keer tijd had om te sms-en...

Anyway, dat moet ik zondag maar even gaan bespreken. Misschien dat hij zich zomaar een maand af kan sluiten voor gevoelens wegens werkzaamheden en andere afleiding (mooie plekken etc), maar ik kan dat dus veel minder. Ik hoef niet elke dag uren met hem te chatten/skypen/bellen, maar als hij zo weinig tijd heeft dan is eens per 1 à 2 weken een smsje/mailtje toch niet teveel gevraagd?
Ben blij dat je eindelijk wat hebt gehoord Alleen jammer om te horen dat hij dus tussendoor wel gewoon tijd had om te smsen Hoe moeilijk is het inderdaad om even wat van je te laten horen. Maar goed, hij zit waarschijnlijk wat anders in elkaar dan wij.

Wanneer is hij ook alweer terug in Nederland?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:44:32 #122
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68824806
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ben blij dat je eindelijk wat hebt gehoord Alleen jammer om te horen dat hij dus tussendoor wel gewoon tijd had om te smsen Hoe moeilijk is het inderdaad om even wat van je te laten horen. Maar goed, hij zit waarschijnlijk wat anders in elkaar dan wij.

Wanneer is hij ook alweer terug in Nederland?
Tsja, mannen zitten meestal sowieso iets anders in elkaar. En als ik het zondag duidelijk aangeef dat ik het niet cool vind (wat overigens ook niet alleen met emotie te maken heeft) dan hoop ik inderdaad dat hij er wat meer aan denkt de volgende keer.

Moest me net ook echt inhouden om niet even met wat hardere bewoordingen aan te geven dat ik er niet blij mee was, maar dat kan beter als ik wat gekalmeerd ben en als hij wat minder afleiding heeft - zondag dus.

Maar ja, met een beetje geluk is hij hopelijk half juni even een weekje in NL en in oktober komt-ie definitief terug. Als het in juni nog steeds zo ontzettend klikt als tijdens onze gesprekken, dan zit ik er serieus aan te denken om even 2 weken die kant op te gaan in augustus... we zullen zien.
... and I feel fine.
pi_68824878
Klinkt mij heel erg in de oren alsof hij geen flauw idee had dat jij iedere dag ontzettend zit te wachten op een berichtje van hem... heb je dat wel duidelijk gemaakt?

Vind het eigenlijk wel aardig sneu, zit je een maand te wachten en stuur je eindelijk zelf eens wat, krijg je een half uurtje later al wat terug. Klinkt dan meer alsof hij iedere week wel contact had kunnen leggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xeanor op 08-05-2009 21:58:47 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:48:41 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68824955
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:44 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Tsja, mannen zitten meestal sowieso iets anders in elkaar. En als ik het zondag duidelijk aangeef dat ik het niet cool vind (wat overigens ook niet alleen met emotie te maken heeft) dan hoop ik inderdaad dat hij er wat meer aan denkt de volgende keer.

Moest me net ook echt inhouden om niet even met wat hardere bewoordingen aan te geven dat ik er niet blij mee was, maar dat kan beter als ik wat gekalmeerd ben en als hij wat minder afleiding heeft - zondag dus.

Maar ja, met een beetje geluk is hij hopelijk half juni even een weekje in NL en in oktober komt-ie definitief terug. Als het in juni nog steeds zo ontzettend klikt als tijdens onze gesprekken, dan zit ik er serieus aan te denken om even 2 weken die kant op te gaan in augustus... we zullen zien.
Ik hoop dat het nog steeds klikt dan, maar dat zal wel

Hou er wel rekening mee dat hij niet zomaar vrije tijd heeft daar om bij jou te zijn als je naar daar zou gaan. Teminste, m'n broer heeft dat niet.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:00:30 #125
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_68825393
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik hoop dat het nog steeds klikt dan, maar dat zal wel

Hou er wel rekening mee dat hij niet zomaar vrije tijd heeft daar om bij jou te zijn als je naar daar zou gaan. Teminste, m'n broer heeft dat niet.
Dat weet ik. Maar zijn werkdagen beginnen heel vroeg en eindigen daarom ook vroeg, dus in de namiddag en avond zou ik wel een paar uurtjes door kunnen brengen. Als-ie niet vaart tenminste. Gewoon goed plannen. Bovendien vind ik ook wel wat dingen te doen daar hoor... of ik neem een paar goede boeken mee
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')