Toen wilde hij idd te graagquote:Op donderdag 16 april 2009 20:46 schreef defibrillator het volgende:
Gister ookweer..
beffen..
HAHHAHAHAHAHAHA
wat is dat in het engels???
to bef
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH ooooow jongens wat grappig!! IK MOET EVEN EEN RONDJE DOOR DE STUDIO LOPEN HAHAHAHA
KOM WE NODIGEN HERMAN BRUSSELMANS UIT! DIE GAAT VAST WEER RARE DINGEN ZEGGEN DUS DAN HEBBEN WE GEGARANDEERD EEN LEUKE SHOW!!!!!!7!!7!77!7!7!!7!!!!!777777777777777quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toen wilde hij idd te graagBrusselmans is ook leuk als je niet zo pushed.
Ik las het, maar dit is nogal een specifieke klacht over een presentator. Z'n politieke mening dringt hij ook teveel op.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Beauregard het volgende:
Hier heeft RickoKun ook al een topic over geopend.
Maar dan op een niveau dat zijn geestelijk gehandicapte vriendjes het ook begrijpen.
Dus. Dubbel. Maar ook weer niet.
Eh, dat was het.
Dat zeker, maar als het over zaken gaat als muziek en politiek wordt het nogal genant.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, hij presenteert een vermakelijk programma.
Uh, nee? Hij vraagt toch ook niet aan elke gitarist hoeveel coke die snuift?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Specularium het volgende:
Maak je even druk zeg, die kerel zat te vertellen dat ie regelmatig een fles wijn achterover gooit en
een vreemd ritme heeft, dan is zo'n vervolgvraag toch logisch?
Hij zei nee.quote:Als die partyanimal nou gewoon ja of nee had gezegd was het klaar geweest.
Daar kleeft niet hetzelfde stigma aan als bij pillen en feesten. Dat is ook veel minder bekendquote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh, nee? Hij vraagt toch ook niet aan elke gitarist hoeveel coke die snuift?
Niet mee eens. Waar denk je dat 'sex, drugs and rock 'n roll' vandaan komt?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kleeft niet hetzelfde stigma aan als bij pillen en feesten. Dat is ook veel minder bekend
omdat het bij coke veel stiekemer gaat. In ieder geval voor het grote publiek.
Zou me niets verbazen.quote:En dan moet Mathijs natuurlijk ook ineens toe gaan geven dat hij er met zijn neus ook weleens inhangt.
Nou ja, dat vind ik nog logisch. Dat blijft natuurlijk de succesvolste DJ, of je hem nou goed vindt of niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ook over Tiesto beginnen. Heel verbaasd: "die naam hebben we helemaal niet gehoord!!!!"
Maar die opmerking scheerde de wel weer alle dance over één kam.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik nog logisch. Dat blijft natuurlijk de succesvolste DJ, of je hem nou goed vindt of niet.
Vind ik opzich wel meevallen, er wordt ook constant in z'n oren geroepen dat ie nog 20 seconden heeft voor het volgende item natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:23 schreef Merkie het volgende:
Alsof Matthijs van Nieuwkerk ooit iemand interviewt. De gasten zijn altijd figuranten die mogen helpen om de Matthijs van Nieuwkerk-show te presenteren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Beauregard het volgende:
Hier heeft RickoKun ook al een topic over geopend.
Maar dan op een niveau dat zijn geestelijk gehandicapte vriendjes het ook begrijpen.
Dus. Dubbel. Maar ook weer niet.
Eh, dat was het.
Hangt er vanaf wat ie van van het onderwerp vindt, zodra het over politiek of muziek gaat ie idd sturen. Tenzij er een 16-jarige te gast is die een beetje gitaar kan spelen, dan krijgt ie direct weer een stijve en hoor je hem ook geen puntje van 'kritiek' plaatsen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef Merkie het volgende:
Ik vind zijn vragen altijd erg sturend.
Ingestudeerd kutgrapje.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:46 schreef defibrillator het volgende:
Gister ookweer..
beffen..
HAHHAHAHAHAHAHA
to bef
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH ooooow jongens wat grappig!! IK MOET EVEN EEN RONDJE DOOR DE STUDIO LOPEN HAHAHAHA
Hij zei zelf wel eerlijk dat ie drugs geen probleem vond.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef Ticker het volgende:
Matthijs is zelf ook niet vies van een beetje coke maar dat hoor je hem natuurlijk niet erbij vermelden he.
Toch moest hij er per se naar vragen. Dat doe je niet als het je niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zei zelf wel eerlijk dat ie drugs geen probleem vond.
Dit was wel een dieptepunt inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:46 schreef defibrillator het volgende:
Gister ookweer..
beffen..
HAHHAHAHAHAHAHA
to bef
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef honda1990 het volgende:
Maandag zal ongetwijfeld ook wel in de krant staan dat bij ASOT 400 maarliefst 14 mensen zijn aangehouden wegens drugsbezit
Met daarna een bericht van het kabinet dat de controle verscherpt wordt, want pillen slikken is niet fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef honda1990 het volgende:
Maandag zal ongetwijfeld ook wel in de krant staan dat bij ASOT 400 maarliefst 14 mensen zijn aangehouden wegens drugsbezit
Voor die laatste mag jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |