Awesome lijstjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuw Xbox topic +1
'Waar' in de titel -3
Final Fantasy XIII +1
------------------
Totaal -1
Jammer die Dumpert-stijl.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuw Xbox topic +1
'Waar' in de titel -3
Final Fantasy XIII +1
------------------
Totaal -1
quote:
quote:TREY 4 LI4E=360 4 GOTTEN
Fucking Fallout 3quote:Op donderdag 16 april 2009 21:14 schreef -Dries- het volgende:
Fallout!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OutRun gedownload![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Strolie75 op 16-04-2009 21:49:54 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand Halo Wars Co-op?
of heeft niemand dat spel?
iemand.....
so ronery
;_;
Die DLC liegt er niet om!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fucking Fallout 3
Beste game ever misschien wel!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=358785quote:PlayStation 2 112K
PlayStation 3 218K
PSP 168K
Xbox 360 330K
Wii 601K
Nintendo DS 563K
RESIDENT EVIL 5* (360) 938K
POKEMON PLATINUM VERSION (NDS) 805K
HALO WARS* (360) 639K
RESIDENT EVIL 5* (PS3) 585K
WII FIT W/BALANCE BOARD (WII) 541K
MLB '09: THE SHOW (PS3) 305K
KILLZONE 2 (PS3) 296K
WII PLAY W/REMOTE (WII) 281K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 278K
MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 (360) 205K
(*includes CE, GOTY editions, bundles, etc. but not those bundled with hardware)
The Last Remnantquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef -Dries- het volgende:
Is The Last Remnant wat? Zag het hoesje laatst liggen en de screenshots waren best mooi.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-snif-
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef SkyChat het volgende:
The Anchorage gedaan in Fallout 3..Je moet goed kijken wie er begint te schieten. Die generaal (of welke rang hij dan ook is) moet je beschermen at all cost. Zo gauw als je ze allemaal genakt hebt, begint ie tegen je te praten en kun je alles looten. Niet echt een bug, wel strontvervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-snif-
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Yeah ik heb hetzelfde... Als ze belichting wat gaan pimpen ziet het er wel weer prima uit! Opzich zijn de modellen enzo mooi genoegquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja er is wel sprake van een downgrade als ik de uitspraak van 2K erbij haal (dat de trailer uit december daadwerkelijk ingame was).
Het ziet er nu goed uit, maar ik krijg geen ''wow'' gevoel zoals ik dat bij GTA IV wel had.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er inderdaad ongelofelijk stylish uit. Maar dat deed deel 1 ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]![]()
Ziet er vet uit. Moet alleen deel 1 nog even afmaken
Bij mij begon de ellende pas nadat ik de sniper rifle geloot hadquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je moet goed kijken wie er begint te schieten. Die generaal (of welke rang hij dan ook is) moet je beschermen at all cost. Zo gauw als je ze allemaal genakt hebt, begint ie tegen je te praten en kun je alles looten. Niet echt een bug, wel strontvervelend.
Alweer op ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef Professional het volgende:
The Xbox Live codes are only valid within the UK.
Plus je zult je wel moeten registreren?
Me To!quote:
Janneman zit gewoon chill te kletsen met George Clooney!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me To!
Kijken wat de bazen nu weer hebben meegemaakt!
Maffia op de cover! Ik geloof dat het Orakel Jan daar heen is geweest!
Ik vind GTA IV ook echt een stuk indrukwekkender, en dan spreken we van een titel uit april vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik heb hetzelfde... Als ze belichting wat gaan pimpen ziet het er wel weer prima uit! Opzich zijn de modellen enzo mooi genoeg
hotlinking not allowedquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vind GTA IV ook echt een stuk indrukwekkender, en dan spreken we van een titel uit april vorig jaar.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |