quote:Play off scheme:
Western Conference
Thuis Uit
Los Angeles Lakers (1) Utah Jazz (8)
Denver Nuggets (2) New Orleans Hornets (7)
San Antonio Spurs (3) Dallas Mavericks (6)
Portland Trailblazers (4) Houston Rockets (5)
Eastern Conference
Thuis Uit
Cleveland Cavaliers (1) Detroit Pistons (8)
Boston Celtice (2) Chicago Bulls (7)
Orlando Magic (3) Philadelphia 76ers (6)
Atlanta Hawks (4) Miami Heat (5)
Als dat zo voor Nuggets is en dan uiteindelijk tegen de Spurs moeten spelen, denk ik dat ze in de semi-finals uitgetrapt wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:50 schreef dennis00 het volgende:
....
Er werd vorig jaar wel regelmatig 4-3 gespeeld voor zover ik me nog herinner. Ben benieuwd.
Het valt me op dat fans uit Boston altijd zo ontzettend kritisch/ negatief zijn. Ik kan het weten aangezien ik Patriotsfan ben en dan blijft het altijd maar "ja, maar als dit en dat...".quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:12 schreef popolon het volgende:
Pistons sweepen the Cavs. makkie.
KG de hele series(?) niet erbij en misschien wel einde seizoen.
Een heel ander Boston heb je dan. Boston fans zijn van die enorme grootbekken, hebben ze nu weer te piepen.
Ik zou de Pistons niet kijken als ik jou was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef popolon het volgende:
VIer wedstrijden vandaag. Waar haal ik de tijd vandaan?
Ach, het zijn maar en paar wedstrijden, dan is het over.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik zou de Pistons niet kijken als ik jou was.
That's the spirit!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar en paar wedstrijden, dan is het over.
Iemand een werkende stream naar cavs-pistons?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:29 schreef D-Wade het volgende:
Wat een geweldige strijd tussen Rose en Rondo!
Clickquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Iemand een werkende stream naar cavs-pistons?
Denk dat de C's er wel van geleerd hebben, die gaan die fout vast niet nog keer maken.quote:Op zondag 19 april 2009 10:50 schreef Levitas het volgende:
Lekker begin voor de bulls.. Uit winnen in Boston, netjes! Ben benieuwd of Boston dit nog recht gaat zetten.
Was Mutombo ook diegene met die monsterblock on Roy?quote:Op zondag 19 april 2009 06:25 schreef popolon het volgende:
Mutombo met 7 rebs in 7 mins.Geweldig dat 'ie nog zoveel kan doen op die leeftijd. 43 jaar, die's in z'n eentje ouder dan het hele Blazers team bij elkaar.
Rockets kunnen Yao op de bank houden, dit gaat vrij makkelijk. 80- 55.
Ik denk de halve basketballwereld. Commercieel gezien ook de droomfinale.quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Levitas het volgende:
Ik gok nog steeds op een Finals 2009: Lakers VS Cavs
Altijd....Staan we ruim voor bij de rust spelen we t 3e kwart slecht, staan we dik achter spelen we t 3e kwart goed...quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Dos37 het volgende:
Wat een dunk van Ariza net. Lakers maken het inderdaad nog naar spannend
heeft toch vele jaren ervaring als assistent. daar moet hij toch wel iets van opgestoken hebben. het feit dat hij zijn eerste play-off wedstrijd verliest is 1 ding maar de manier op en met welke cijfers lijkt me teveel.quote:
In principe wel, maar je zult zien dat alle ploegen hun rotatie veranderen in de play-offs. Toppers spelen nog meer minuten en als het met acht man kan zullen ze dat zeker doen. In reguliere seizoen is de rotatie altijd iets breder.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef TheClown1 het volgende:
Je zou verwachten dat een coach na 82 wedstrjiden wel weet wat voor line-ups hij heeft en in welke vorm hij ze in het veld moet sturen. als je in de play-offs gaat experimenteren zul je dus geheid op je bek gaan.
http://www.myp2pforum.eu/(...)oday-april-21st.htmlquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Levitas het volgende:
Vanavond Cleveland - Detroit.. Hoop dat ik nog ergens een linkje kan vinden om hem te kijken. Komt helaas niet op sport1. Iemand enig idee? Ik zit btw op een mac, dus wellicht wat gelimiteerd qua programma's.
Zie hierboven en ook de voorpagina. Er zijn meerdere manieren zonder software om live NBA te kijken, waarvan http://www.justin.tv waarschijnlijk de populairste is. Dat doen waarschijnlijk de meeste mensen hier die niet wensen te betalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:21 schreef Levitas het volgende:
Damn, als ik had geweten dat TVAnts installeren op de mac (inclusief Wine) ongeveer 30 minuten duurt, had ik dat vanmiddag al gedaan.
Ik heb dus nu wel een ILP en het is heerlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef dennis00 het volgende:
Gratis online streams zijn wel aanzienlijk minder. Indien je er ¤ 30,- voor over hebt, dan is het wel de moeite waard. Het is wel aanzienlijk sneller en betere kwaliteit.
Het komt weleens voor dat er geen fatsoenlijke streams beschikbaar zijn of dat de enige stream erg langzaam is en/of van slechte kwaliteit. Dat is echt heel vervelend, indien je graag NBA wilt kijken, maar er niets fatsoenlijks beschikbaar is.
Dat probleem zul je niet hebben met de NBA League Pass. Het is je eigen keuze, ik zou zelf wel een NBA League Pass genomen hebben als ik niet elke dag om 7 uur eruit moest en de wedstrijden 's nachts zijn, vanavond is de 1e wedstrijd bijvoorbeeld om 1 uur Nederlandse tijd. Gisternacht heb ik gekeken, omdat ik niet kon slapen.
Direct ja. Had eerst 4:3 aangevraagd, maar uiteindelijk stond er onder voor 7 euro meer HD, dus maar genomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef Levitas het volgende:
Als je de ILP aanvraagt, krijg je dan DIRECT je inloggegevens o.i.d in je e-mail, of gaat daar een tijdje overheen?
Denver heeft dat op de PG positie. Lakers hebben al wel vaker moeite gehad met Billups.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef D-Wade het volgende:
Als je het over matchups hebt dan hebbe de Lakers op de SG positie één grote mismatch.
Mooi upset zou dat zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd of de Bulls vanavond en de volgende wedstrijd direct op 3-1 kunnen komen.
Tjaa, Kobe verdedigen zal erg moeilijk zijn. Jones zou je kunnen gebruiken om Kobe het een beetje moeilijk te maken en 'Melo en Chauncey voornamelijk voor de aanval. Voor de rest zal het erg moeilijk worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Denver heeft dat op de PG positie. Lakers hebben al wel vaker moeite gehad met Billups.
Als Chauncey gebruik maakt van z'n lichaam en ervaring loopt 'ie zo over dat backcourt heen.
Dat HD, heb ik net aangevraagd en doet het ook wel. Maar het schokt gruwelijk. Ooit was dat ook op Sport1 het geval, en dat was doordat het van NTSC -> PAL werd gecodeerd o.i.d. Maar heb jij daar nu ook last van dan? En enig idee hoe ik dat op kan lossen? Het kijkt namelijk niet fijn.. Als dit echt alleen zo kan, is het zonde van mn 30 euro..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Direct ja. Had eerst 4:3 aangevraagd, maar uiteindelijk stond er onder voor 7 euro meer HD, dus maar genomen.
Echt wat een verademing![]()
Uh misschien heeft het te maken met de kwaliteit van je PC?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat HD, heb ik net aangevraagd en doet het ook wel. Maar het schokt gruwelijk. Ooit was dat ook op Sport1 het geval, en dat was doordat het van NTSC -> PAL werd gecodeerd o.i.d. Maar heb jij daar nu ook last van dan? En enig idee hoe ik dat op kan lossen? Het kijkt namelijk niet fijn.. Als dit echt alleen zo kan, is het zonde van mn 30 euro..
Anyway, ik denk dat Kobe idd ook heel lastig te stoppen is. Utah zette er continu 2 spelers op, maarja, dan staat iemand anders wel op. Lakers in totaal is lastig te stoppen.
En wat betreft Beasly. Ik heb hem toen in Londen zien spelen, en natuurlijk meerdere malen op TV. Het is ook een klasbak, maar stel je eens voor dat Beasly bij de Bulls gedraft zou zijn... Zou Beasly dan rookie of the year zijn geweest?
PG defence is misschien wel het grote zwaktepunt van de Lakers...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Denver heeft dat op de PG positie. Lakers hebben al wel vaker moeite gehad met Billups.
Als Chauncey gebruik maakt van z'n lichaam en ervaring loopt 'ie zo over dat backcourt heen.
Ja...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat HD, heb ik net aangevraagd en doet het ook wel. Maar het schokt gruwelijk. Ooit was dat ook op Sport1 het geval, en dat was doordat het van NTSC -> PAL werd gecodeerd o.i.d. Maar heb jij daar nu ook last van dan? En enig idee hoe ik dat op kan lossen? Het kijkt namelijk niet fijn.. Als dit echt alleen zo kan, is het zonde van mn 30 euro..
Anyway, ik denk dat Kobe idd ook heel lastig te stoppen is. Utah zette er continu 2 spelers op, maarja, dan staat iemand anders wel op. Lakers in totaal is lastig te stoppen.
En wat betreft Beasly. Ik heb hem toen in Londen zien spelen, en natuurlijk meerdere malen op TV. Het is ook een klasbak, maar stel je eens voor dat Beasly bij de Bulls gedraft zou zijn... Zou Beasly dan rookie of the year zijn geweest?
Denk dat die houding van hem wel veranderd, vooral hij nu met D-Wade speelt. Denk dat D-Wade hem wel veel leert, wat zijn houding dan goed moet doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:44 schreef D-Wade het volgende:
Denk dat Beasley ook al ROY zou zijn geweest bij de Heat als hij als starter speelde, maar helaas besliste Spoelstra anders. Had met name met ze defence en lakse houding te maken wat ook wel terecht was. In de duels waarin hij als starter speelde hij geloof ik iets van 22ppg-12rpg. Aan potentie geen gebrek dus.
Jerry Sloan en Phil Jackson zijn al jaren bezig om tegen elkaar te strijden. Sloan heeft een huisdier die naar de naam Matt Harpring luistert. Jackson heeft ook een huisdier, een Luke Walton. De beide coaches zetten hun huisdier in om te kijken wie er beter eruit komt. Sloan won want Walton kan zo weinig goed doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:44 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk een wake up call voor de lakers
dat het echt allemaal niet vanzelf gaat.
dat is 1 punt maar walton op 4 sturen in de vierde kwart is gewoon fout. zelfs met dat schotpercentage was het nog te winnen, indien je PUKE niet op het veld zetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef Multiply het volgende:
Tja als Kobe 5 op 24 schiet wordt het allemaal een moeilijk verhaal.
Was toch al lang bekendquote:[b]Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef ShaoliN het volgende:[/b
Ginobili is uitgeschakeld voor de rest van het seizoen?
Heb je ook nog wat nieuws?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:40 schreef no-look het volgende:
Heeft niemand Detroit geïnformeerd dat ze kansloos zijn tegen Cleveland?
hehe het was positief bedoeld hoorquote:
Dit was echt hopeloosquote:
Toen ik hem hoorde dacht ik al, he dit klopt niet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef no-look het volgende:
Leuke game ja. Net die reclame van Amstel'Dames en heren WE GAAN BEGINNEN!'
Zonden ze die in USA uit? Mooi gedaan zeg. Ook goede promotiequote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef no-look het volgende:
Leuke game ja. Net die reclame van Amstel'Dames en heren WE GAAN BEGINNEN!'
Snachts heb ik problemen dat mijn beeld niet goed is. Hij schokt dan heel erg, en heel erg last van blokjes enzo. Ik heb het idee dat dat komt doordat het dan wat drukker is op de stream ofzo. Ik heb vandaag voor het eerst FATSOENLIJK kunnen kijken, en ik heb genoten ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef dennis00 het volgende:
Gerechtigheid! Heb ook nu NBA League Pass besteld. Volgende keer wil ik ook gewoon op hoge snelheid alles meekrijgen.
Nou ze zijn nog niet weg hoor.quote:
Haha tsja, komt wel weer goed in Detroitquote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ze zijn nog niet weg hoor.
De Pistons heben de eer als eerste exit te gaan. En terecht, wat een kloteseizoen.
Zo Pistons, aardig kleurloos ja.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef popolon het volgende:
Nou goed, die kwelling is over voor mij.
Blow it up. Ik neem aan dat er nog al wat gaat gebeuren off season.
En hopen dat een goed team McDyess signed, dat is een echte vechter en verdient gewoon meer dan dit. En kan zeker nog een paar jaar mee op het hoogste niveau.
Vandaag als enige starter goed: 11-18, 26 Pts, 10 Rebs
Cavs? Lakers? Hier is je kans.
Met Billups was het niet heel veel beter gegaan dus die move is niet zo vreemd. Kijken wat ze er mee gaan doen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:34 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zo Pistons, aardig kleurloos ja.![]()
Toch best raar als je dan kijkt hoe het de afgelopen paar jaren was.
Wat was het ook alweer? De laatste keer, afgezien van nu dus, dat Denver minimaal 2 wedstrijden in de playoffs had gewonnen was '94 tegen SuperSonics?quote:Op maandag 27 april 2009 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Met Billups was het niet heel veel beter gegaan dus die move is niet zo vreemd. Kijken wat ze er mee gaan doen.
Ik gun Billups het allerbeste en hoop dat 'ie Denver naar de finals kan brengen.Voor Denver was het duidelijk een verbetering. Understatement ......
Klopt. Kleurige blokjes erdoorheen? Ik heb exact hetzelfde. Ligt denk ik niet echt aan de PC... :Squote:Op maandag 27 april 2009 02:20 schreef dennis00 het volgende:
Uh... mijn NBA ILP kwaliteit is wel hoog, maar het beeld is vaak uh... dat de kleuren niet meer kloppen? Dat het beeld niet meer goed is zeg maar... na paar seconden is het vaak weer goed, maar ook vaak snel weer fout...
Dat probleem heb ik dus ook. Ook meteen even de live chat gebruiken dan maar! Bedankt weerquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef dennis00 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik steeds, echt om de paar seconden misschien wel.
Heb Live Chat gevraagd of ze het wilden fixen, en ze hebben me bij andere Region Resource ingedeeld en nu is het vloeiend met mooi beeld. Al heb ik niet veel gekeken sinds, maar het was iig stuk beter. Zal vanavond kijken of het beeld weer beter is.
's nachts tot 4 uur NBA kijken en half 2 opstaan, wordt lekker als ik morgenochtend 7 uur weer moet werken en niet kan slapen :|
Maar de season MVP is toch ook niet uitgedeeld of wel?quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Levitas het volgende:
Da's inderdaad een zieke avg. Bijna triple-double avg! Mochten de Cavs in The Finals komen, geef ik LeBron een extreem grote kans om Finals MVP te worden, en verdient imo.
Dit was vorig jaar.quote:they swept the Nuggets in the first round and on May 6, 2008, Bryant was officially announced as the NBA Most Valuable Player award, his first for his career.
Het duurt helaas steeds een paar minuten voordat je iemand aan de chat hebt. Gelukkig doe ik wel vaak wat andere dingen tegelijk en heb ik geen ondersteuning tijdens game-time nodig gehad. Zij wachtten ook gewoon indien jij 4 minuten niet reageert, dus voor mij was het geen probleem.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Levitas het volgende:
Da's inderdaad een zieke avg. Bijna triple-double avg! Mochten de Cavs in The Finals komen, geef ik LeBron een extreem grote kans om Finals MVP te worden, en verdient imo.
Overigens, vind ik de NBA ILP support echt heel bagger. Ik heb vanmiddag het probleem gemeld, en kreeg als oplossing dat ik in de system tray maar gewoon RayV moet sluiten, pagina refreshen, en deze procedure moet herhalen tot het werkt. Vervolgens probeer ik het net opnieuw, en krijg te horen dat ze problemen met Mac ondervinden en ik maar standaard moet gebruiken. Toen ik vertelde dat het bij Dennis de Region Resource verandert was, kreeg ik geen antwoord meer. Dat gesprek heb ik gesloten. Nu ben ik weer in gesprek, en kwam met hetzelfde als de vorige: Het probleem is bekend voor de Mac. Toen ik weer begon over Dennis' oplossing, zei ze dat het daar aan KAN liggen. Toen ik vervolgens vroeg of ze dat kon veranderen, zei ze dat ze niet wist wat ik bedoelde met Region Resource.
Pauper support imo..
Ja! Hij verdient een plek in de Hall of Fame! Veel beter dan die Billups, men wat een turnovers heeft die gast zeg! Moet je kijken hoe constant die stats van Iverson zijn. Billups heeft geeneens een triple-double gemiddeld, terwijl Iverson een quadruple-zero haalt.quote:
Ik moest zo hard lachen toen ik deze vergelijking zag.quote:
Sarcasme zegt je niet veel he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja! Hij verdient een plek in de Hall of Fame! Veel beter dan die Billups, men wat een turnovers heeft die gast zeg! Moet je kijken hoe constant die stats van Iverson zijn. Billups heeft geeneens een triple-double gemiddeld, terwijl Iverson een quadruple-zero haalt.
MIETJEquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef dennis00 het volgende:
Chicago!!!!!!!!!!!!!!!! nog 2 uur en 15min! Ik slaap dan denk ik al, maar iemand moet voor mij duimen!
ik had vannacht van 5 tot 7 geslapen en ben uur eerder van werk weg gegaan omdat ik kapot was, kon vervolgens om half 6 thuis vanavond niet slapen, ben sindsdien nu wakker. Ik hoop dat k straks goed slaap.quote:
Yesquote:Op woensdag 29 april 2009 00:59 schreef Szura het volgende:
Zit klaar voor Chicago-Boston. Winnaar met 1 been in de halve finale.
wie is eigenlijk favoriet voor de titel nu? nog steeds de Lakers?
quote:Op woensdag 29 april 2009 04:06 schreef Szura het volgende:
Die time-outs mogen van mij wel wat minder trouwens
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Jou ook niet dan he![]()
Mijn verhaaltje was sarcastisch bedoeld
heb je ook een favoriet voor jezelf nu detroit eruit ligt?quote:
Denver vind ik leuk, ook om Chauncey. De rest kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, zolang het Boston maar niet is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb je ook een favoriet voor jezelf nu detroit eruit ligt?
Een vriend van me ook.quote:
Top vriend heb jequote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef Luuksor het volgende:
Vriend van me is Blazers fan, dus die is happy! Ik ga vanavond naar de Nuggets!
Goeie shit! Lopen we met hetzelfde nummer, andere naamquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Een vriend van me ook.Als je dit shirt ziet:
[ afbeelding ]
... grote kans dat hij het is.
Sfeertje was heerlijk! Heb wel een dude die er hollands uitzag in een Billups Detroit shirt gezien, hij zat ergens rond 308 ofzo.. Had geen zin om te roepen. Wel een heerlijke wedstrijd om te zien, hard tegen hard, paar goede fouls. Vond de refs niet heel sterk moet ik heel eerlijk zeggen, maar heb me weer prima vermaakt!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:41 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Goeie shit! Lopen we met hetzelfde nummer, andere naam
Jaloersquote:Op woensdag 29 april 2009 18:42 schreef Luuksor het volgende:
Vriend van me is Blazers fan, dus die is happy! Ik ga vanavond naar de Nuggets!
+ Paul is door zijn blessure ook zijn startingsnelheid kwijt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Nja, Paul overklast door Billups ja. Misschien gewoon door ervaring? Ontzag?
Nu wordt het kijken hoe ze Nowitzki gaan tegen houden, weer zo fysiek als ze deden tegen Hornets?
Ben benieuwd, gelukkig kan ik zondag het op een normale tijd kijken
Birdman en K-Mart met hun heerlijk fysieke defense. Ik denk dat zij een belangrijkere rol gaan spelen in deze series.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Nja, Paul overklast door Billups ja. Misschien gewoon door ervaring? Ontzag?
Nu wordt het kijken hoe ze Nowitzki gaan tegen houden, weer zo fysiek als ze deden tegen Hornets?
Ben benieuwd, gelukkig kan ik zondag het op een normale tijd kijken
Dat zeker, ben benieuwd nu hij de off-season heeft om bij te komen. Denk dat NO er volgend jaar wel weer staat.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:52 schreef Os__ het volgende:
[..]
+ Paul is door zijn blessure ook zijn startingsnelheid kwijt.
Het leukste is, ik ben hier net een paar weken geleden begonnen met werken in Boulder, Colorado. Heb een collega uit NO, die nu pissed is, en twee hele fanatieke collega's uit Dallas en LA. Dus word nog leuk!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat zeker, ben benieuwd nu hij de off-season heeft om bij te komen. Denk dat NO er volgend jaar wel weer staat.
Natuurlijk niet te arrogant, maar denk dat ze Dallas wel kunnen winnen. Als dat dan gebeurd, dan komen ze tegen Lakers. Dan ben ik benieuwd hoe ze gaan spelen tegen Bynum en Gasol, laat staan Bryant.
Het fysieke van Nene, K-Mart & Andersen kunnen misschien wel voor zorgen dat er een paar wedstrijdjes gewonnen worden en natuurlijk Billups niet vergeten.
't Is een Amerikaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Sfeertje was heerlijk! Heb wel een dude die er hollands uitzag in een Billups Detroit shirt gezien, hij zat ergens rond 308 ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |