Ik heb in de jaren al vele Hyvessites aangemaakt onder verschillende namen...kwestie van een uitnodiging sturen via al die Hyvessites...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend al meer dan 2000 op je bunker hyves. Lijkt alsof je je gehele fanbase al hebt gemobiliseerd.
quote:IK VERLOOT EEN SUPER PRIJS, lees deze blog goed door
donderdag, 09:47, 22 x bekeken
PETER ZIT IN THE BUNKER. LEES TEVENS HOE JE EEN SUPER PRIJS KAN WINNEN MET HET DOORSTUREN VAN DIT BERICHT...
Hallo Hyvesvrienden,
Ik Peter Nuninga zit in het nieuwe angstaanjagende reality programma The Bunker wat op 24 april zal starten / is gestart !!!
Voor diegene die het nog niet wisten The Bunker is een nieuw reality programma. Met een minimaal aan eten, kleding, daglicht en niet voorzien van enige luxe strijd ik onder het gevolg van 35 camera’s tegen 7 andere kandidaten 25 dagen lang in een bunker van 40 m2 onder de grond.
Overleven moet en luxe kan mij enkel en alleen worden gegund door de kijker. Denk hierbij aan roken, eten, drinken, daglicht etc etc…Dus mocht jij mij dit gunnen of mij op een andere manier een hart onder de riem willen steken, vergeet dan niet om je stem uit te brengen op mij via: www.thebunkeronline.tv Ook kun je via deze site 24 uur per dag live meekijken via de streams en mag je mee beslissen voor dag en/of weekopdrachten. Dus allemaal kijken !!!
Alvast heel erg bedankt allemaal en ik hoop jullie te zien bij de finale…!
Ow ja en nu je toch even op Hyves bent, vergeet me natuurlijk niet toe te voegen als vriend op zowel mijn persoonlijke hyve als op mijn fan hyve.
Persoonlijke Hyves:
www.peternuninga.hyves.nl
Fan hyve:
www.peter-thebunker.hyves.nl
MAAK KANS OP EEN SUPER PRIJS (bij winst van het programma)
Om het doorsturen extra leuk te maken, maken 5 personen van kans op een zeer uitgebreid en gratis dagje uit samen met mij plus 1 persoon uit je eigen Hyvesvrienden netwerk, dus die je zelf mag uitkiezen uiteraard. Wat deze dag zoal inhoudt wil ik graag nog even geheim houden maar leuk, gezellig en spectaculair zal het zeker gaan worden. Wel kan ik verklappen dat ik jullie allemaal in eigen persoon van huis ophaal met deze XXL HUMMER van maar liefst 13 meter lang en waar 18 personen in kunnen. Ter afsluiting van deze bijzondere dag zullen we eindigen met een etentje in een zeer luxe restaurant ergens in Nederland die natuurlijk ook geheel voor mijn rekening is. Hierna zul je uiteraard samen met je Hyvesvriend weer thuis worden afgezet door deze Hummer…
quote:Om dit alles te kunnen winnen moet je er uiteraard wel even iets voor over hebben. Je maakt kans op deze bijzondere dag door heel simpel dit Blog te kopieren en naar al je hyvesvrienden te sturen. Vervolgens maak je een printscreen van je verzonden mail zodat ik kan zien dat hij echt verstuurd is en die mail je naar mijn Hyves privémail.
Uitleg in stappen:
1. Kopieer deze Blog
2. Verstuur hem naar al je vrienden
3. Ga dan naar je map verstuurde mails en klik je op deze mail
4. Maak er een printscreen van
5. Plak die vervolgens in Paint en sla hem op als JPEG
6. Stuur de afbeelding tot slot per mail naar mijn hyves inclusief je gegevens
7. Klaar...! It’s easy...
Uit alle ingezonden mails, zal ik bij winst van het programma binnen een week na de finale de winnaars persoonlijk berichten.
Van deze bijzondere dag zullen opnames gemaakt worden dus je zult er ook nog een dvd van krijgen.
Dus zou jij mij enige luxe of wellicht wel de winst gunnen, stem dan zo vaak je wilt op mij via: www.thebunkeronline.tv en stuur deze mail door.
Alvast hartelijk dank voor jullie steun en heel veel kijkplezier gewenst…
Grtz,
Peter
BUNKEREEEEN….
Sadness.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
Waarschijnlijk helpt dit ook wel een handje.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Peter.N het volgende:
Wilde eigenlijk net nog eventjes een weekendje Parijs inzetten als actie
Voor je hyvesnetwerk. Voor de Fok'ers een weekje New York graagquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Peter.N het volgende:
Wilde eigenlijk net nog eventjes een weekendje Parijs inzetten als actie
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor je hyvesnetwerk. Voor de Fok'ers een weekje New York graag
Oh damn, dit wordt zo hilarischquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef Peter.N het volgende:
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)
Ik doe heul niet mee, ben nl geen Hyvesvriendin, thank God. Ik doe eigenlijk niks met mijn Hyves, alleen gluren bij de buren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou beequeen, jij maakt nu kans.
Nu ff serieus, je onderschat de FOK!'er echt enorm als je denkt met dit soort acties mensen aan je zijde te kunnen krijgen.
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef Peter.N het volgende:
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)
Negatief dus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeld
Hou die gedachte vooral vast....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeld
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, je weet wat ik van Hummers vind
Nou aangezien ik 10 plaatsen verloot is er vast een plekje over aangezien er 18 in kunnen.... ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, je weet wat ik van Hummers vind
en wat zou ik daarvoor in ruil moeten doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Peter.N het volgende:
Nou aangezien ik 10 plaatsen verloot is er vast een plekje over aangezien er 18 in kunnen.... ;-)
Nou bijvoorbeeld mij als je favoriet blijven bestempelen op FOK! hahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en wat zou ik daarvoor in ruil moeten doen?
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?quote:
yup, dit is m....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?![]()
[ afbeelding ]
De vraag was voor Danny. Dit tokkiegeval heb ik van je Hyves, dus dat jij hem mooi vindt was me al duidelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Peter.N het volgende:
yup, alleen dit is een witte....www.crystallimo.nl
Goed idee....dom van me dat ik daar niet eerder ben opgekomen....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:55 schreef Supersoep het volgende:
Wie zit er nu op een dagje uit te wachten met een of andere gast die niemand kent. Unwarranted self-importance.![]()
Maar je zal het vast goed doen bij de breezer-jeugd. Adverteer even in de TMF chatbox ofzo.
ah, en dan mag ik gewoon mee?!?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld mij als je favoriet blijven bestempelen op FOK! hahaha
Deal...! kun je er ook nog opnames voor FOK! van maken...tegen die voorwaarde hé? En als ik win uiteraard....quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Danny kan natuurlijk de polls manipuleren. Daar heeft hij zo'n speciaal rood knopje voor.
Is dit nou de Hummert van Oom Twan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?![]()
[ afbeelding ]
Nee sorry, in bikini had nog gekund maar die optie was er niet zag ik...quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Peter, als je kunt regelen dat Angela Vlemmix komende week naakt in mn bed op me wacht dan maak ik elke dag 10 positieve nieuwsberichten over je op FOK!
Angela vlemmix heeft iets met Ibi Afellay, dus jij blijft lekker van haar af, want met PSV wil je geen ruzie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Peter, als je kunt regelen dat Angela Vlemmix komende week naakt in mn bed op me wacht dan maak ik elke dag 10 positieve nieuwsberichten over je op FOK!
Die Marielle van den Boom toch? Tenminste; dat begreep ik uit die post.quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
wie is de dame die zich hard heeft gemaakt ? er voor heeft gezorgd dat hij er toch in mag ?
Zo dek je je wel opeens erg in. Je weet net zo goed als ik dat die kans nul komma nul isquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
edit : en Bart je bent een Y ...je wist dat dit zou gebeuren ..vandaar dat je hem er niet in wilde hebben
wat nou reality ? ik vind je in dit topic ook verdacht stilFOK mag hem slachten ? hoe dan
![]()
Voltallig FOK!:quote:Hé! Kappen nou met Petertje pesten! Anders krijg je met mij te maken.
Peter wil graag doorbreken. Nu via TheBunker. Leert ie ook meteen een beetje de downside kennen. En die kun je imo niet vroeg genoeg leren kennenquote:Okay. Sorry Peter, sorry Bart en sorry zon.
Bart heeft natuurlijk geen kont te vertellen over de inhoud van FOK! hequote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
ik vind je in dit topic ook verdacht stilFOK mag hem slachten ?
Ik heb een script zien liggen waarin Peters been live geamputeerd wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk die rellen, al voordat het is begonnen. Je zou bijna denken dat het is gescript.
je bedoeld deze ?quote:Op zondag 19 april 2009 08:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Die Marielle van den Boom toch? Tenminste; dat begreep ik uit die post.
En dus hebben we misschien NOG een link in de relationele sfeer?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
de missende
4=Je kan natuurlijk ook compleet je reet tegen de massa in gaan douwen ...en heel FOK over je heen krijgen ... BOEIJUUUH !!
Bedoelt hij dan dat zij graag hem graag in het programma wilde en hij niet wilde? (waarom ga je dan naar een screening?)quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef snetje het volgende:
[..]
je bedoeld deze ?
Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom.
hmmmmm..... nu ben ik wel benieuwd.. waarom eerder steeds afgewezen en nu inene niet ....
Heej... Nog geen bannetje bei HuupseBlog??quote:Op zondag 19 april 2009 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk die rellen, al voordat het is begonnen. Je zou bijna denken dat het is gescript.
misschien voldeed hij nu wel aan haar verwachtingenquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedoelt hij dan dat zij graag hem graag in het programma wilde en hij niet wilde? (waarom ga je dan naar een screening?)
Of vond ze hem zo'n LD (Lekker Ding) dat ze graag meer wilde en dat hij haar afwees??
Wat was er nou andersom, wat/wie heeft hij afgewezen??
een dame van één van de makers ? ook al zoiets ....quote:Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |