Die Marielle van den Boom toch? Tenminste; dat begreep ik uit die post.quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
wie is de dame die zich hard heeft gemaakt ? er voor heeft gezorgd dat hij er toch in mag ?
Zo dek je je wel opeens erg in. Je weet net zo goed als ik dat die kans nul komma nul isquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
edit : en Bart je bent een Y ...je wist dat dit zou gebeuren ..vandaar dat je hem er niet in wilde hebben
wat nou reality ? ik vind je in dit topic ook verdacht stilFOK mag hem slachten ? hoe dan
![]()
Voltallig FOK!:quote:Hé! Kappen nou met Petertje pesten! Anders krijg je met mij te maken.
Peter wil graag doorbreken. Nu via TheBunker. Leert ie ook meteen een beetje de downside kennen. En die kun je imo niet vroeg genoeg leren kennenquote:Okay. Sorry Peter, sorry Bart en sorry zon.
Bart heeft natuurlijk geen kont te vertellen over de inhoud van FOK! hequote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
ik vind je in dit topic ook verdacht stilFOK mag hem slachten ?
Ik heb een script zien liggen waarin Peters been live geamputeerd wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk die rellen, al voordat het is begonnen. Je zou bijna denken dat het is gescript.
je bedoeld deze ?quote:Op zondag 19 april 2009 08:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Die Marielle van den Boom toch? Tenminste; dat begreep ik uit die post.
En dus hebben we misschien NOG een link in de relationele sfeer?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef snetje het volgende:
de missende
4=Je kan natuurlijk ook compleet je reet tegen de massa in gaan douwen ...en heel FOK over je heen krijgen ... BOEIJUUUH !!
Bedoelt hij dan dat zij graag hem graag in het programma wilde en hij niet wilde? (waarom ga je dan naar een screening?)quote:Op zondag 19 april 2009 11:26 schreef snetje het volgende:
[..]
je bedoeld deze ?
Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom.
hmmmmm..... nu ben ik wel benieuwd.. waarom eerder steeds afgewezen en nu inene niet ....
Heej... Nog geen bannetje bei HuupseBlog??quote:Op zondag 19 april 2009 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk die rellen, al voordat het is begonnen. Je zou bijna denken dat het is gescript.
misschien voldeed hij nu wel aan haar verwachtingenquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bedoelt hij dan dat zij graag hem graag in het programma wilde en hij niet wilde? (waarom ga je dan naar een screening?)
Of vond ze hem zo'n LD (Lekker Ding) dat ze graag meer wilde en dat hij haar afwees??
Wat was er nou andersom, wat/wie heeft hij afgewezen??
een dame van één van de makers ? ook al zoiets ....quote:Toen ik naar Hilversum kwam voor mijn screening kwam ik ook weer een dame tegen van de makers van o.a. BB en De Gouden Kooi. Deze dame heeft mij bij de voorgenoemde programma's ook gesreend en uiteindelijk alle keren op het laatst afgewezen. Nu was het eens andersom.
stukje uit een blog van Huub :quote:Ja ik ken Johan, Huub, Jaap, Ribas en Bram. Hoe?
Johan en ik hebben elkaar een jaar geleden een keer ontmoet op een feestje. Met Jaap en Huub ben ik als boekingskantoor mee in contact gekomen na hun deelname aan de kooi.
quote:Maandag ging ik met het recessie team op stap een clip opnemen voor Alain. Zijn single heet weekend, en ik had nog een gunst uitstaan aan Peter, die het regelde.
quote:Op maandag 20 april 2009 01:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Guido recon bot alert: *Extremely high levels of hazardous guido radiation were detected in this thread. Please evacuate immediately*
http://encyclopediadramatica.com/Guidoquote:Op maandag 20 april 2009 01:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik vraag me nog steeds af wie Guido is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |