Verkeerde 'uitlating' in persbericht
Aangezien ik blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte was van het format van het programma heb ik mij verkeerd uitgelaten in een persbericht.
In dit persbericht heb ik aangegeven medebewoners wel eerder weg te kunnen krijgen uit The Bunker dan de 5 dagen die daar voor staan en die uiteindelijk wordt bepaald door de kijker naar aanleiding van stemmen.
Achteraf gezien was het wellicht niet de juiste uitspraak ten opzichte van het format van dit programma, maar goed ik had een heel ander idee van het format.
Mijn visie op The Bunker was wel dat we moesten overleven met minimale levensbehoeften, maar niet dat je echt moet samenspelen als groep en al helemaal niet dat je elkaar er zo lang mogelijk moet proberen in te houden. Ook al wil diegene dus zelf het spel vroegtijdig verlaten, dan nog moet je proberen diegene erin te houden. Vertrekt diegene wel dan zal dit uiteindelijk negatieve gevolgen hebben op het totaal te winnen prijzengeld en op de groep.
Ik had tot mijn contractbespreking echt voor ogen dat je er dus voor jezelf zou zitten en dat je zelf aan je behoeftes moest zien te komen op welke manier dan ook. Dus teamspirit had ik helemaal niet op gerekend...Maar goed, toen was het interview al opgenomen en waren mijn uitlatingen niet meer terug te draaien. Ja en dan zou je wel die zin uit je persbericht kunnen halen voor hem op hyves te publiceren, maar dan ben je niet fair bezig. Er zullen toch altijd mensen zijn die wellicht tóch die krant lezen. Maar goed het heeft wel wel voor opschudding gezorgd merk ik want door deze ene 'negatieve' uitspraak heb ik helaas nog voor de start van het programma al heel veel negatieve vooroordelen omtrent mijn persoon losgekweekt bij sommige personen. Zonder iemand ook maar 1 minuut te hebben gezien denken mensen al te weten hoe diegene 'echt' in elkaar zit. Knap ! Zo moest ik binnen een dag na bekendmaking als deelnemer van The Bunker al als eerste dood, ben ik een gladjakker, een ala huub mannetje, een slechte jaap imitatie, een eigengeiler, een misbaksel, heb ik een irritante kop en weet ik veel wat nog meer voor leuzen...
Maar goed, das ook een bezigheid die voldoening kan geven op zich, mensen afzeiken. Of, verhalen verzinnen en/of verdaaien omtrent een persoon blijkt ook helemaal hip en trendy te zijn. Hmz...
Maar goed, even back to basic...In The Bunker is het dus de bedoeling dat je echt als groep leeft en dat je gezamelijk zoekt naar simpele en creatieve oplossingen door middel van weinig ingredieënten en of levensbehoeftes...
Nou daar kan ik in principe ook wel m'n draai in vinden volgens mij. En als mij dat niet lukt dan kan ik altijd nog na 5 dagen als ik eruit gestemd ben mensen gaan afzeiken op het internet. Wellicht word ik ooit weleens zo goed als sommige anderen daarin zijn...maar ja, al doende leert men volgens een wijs gezegde.
Nou ik ga gauw rond kijken op het Internet of er al weer wat meer nieuwe bewoordingen voor me zijn ontworpen...
Wordt Vervolgd...
Cheerio...
Peter
http://peter-thebunker.hy(...)in_persbericht/dOX7/