*zucht* Hij zorgt ervoor dat zijn fans de bunker gaan kijken, voor hem! dus meer klanten voor de bunker, meer klanten voor bart & bram, meer geld voor bart en bram dankzij de extra streamers die het oplevert.quote:
ik begin nu langzamerhand wel te begrijpen waarom Bart hem er niet wou hebben .... ut wordt zo 1 grote kermisattractie...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
*zucht* Hij zorgt ervoor dat zijn fans de bunker gaan kijken, voor hem! dus meer klanten voor de bunker, meer klanten voor bart & bram, meer geld voor bart en bram dankzij de extra streamers die het oplevert.
Ik krijg er zo'n "Peter presenteert...... *drumgeroffel* ......... PETER!!!!!" gevoel van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik begin nu langzamerhand wel te begrijpen waarom Bart hem er niet wou hebben .... ut wordt zo 1 grote kermisattractie...
Ik ergerde me kapot aan die Hyves mailtjes van um. Beetje achtergrond informatie okay. Maar verder moet ie eerst maar eens wat laten zien in die Bunkert. De rest vind ik zo niet boeiend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n "Peter presenteert...... *drumgeroffel* ......... PETER!!!!!" gevoel van.
En dan heb ik zoiets van who the heck is Peter??
Aaah, dus Dennis heeft de rechten van dit kapsel....Wellicht kun je es vragen waarom eddy zoey het hetzelfde heeft aangemeten als Jack van Gelder want dat is ook plagiaat....quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef Sphere het volgende:
Maar waarom heb je nou hetzelfde kapsel als Dennis Bax genomen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Aaah, dus Dennis heeft de rechten van dit kapsel....Wellicht kun je es vragen waarom eddy zoey het hetzelfde heeft aangemeten als Jack van Gelder want dat is ook plagiaat....
Ik vind het eigenlijk helemaal niet boeiend als je alles al van iedereen weet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
boeiend wordt het zowiezo wel. maak je maar geen zorgen![]()
Blijf vooral doorgaan met schrijven, des te boeiender wordt het
och dat is simpel ..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Aaah, dus Dennis heeft de rechten van dit kapsel....Wellicht kun je es vragen waarom eddy zoey het hetzelfde heeft aangemeten als Jack van Gelder want dat is ook plagiaat....
Wist niet dat ik een brilletje hadquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef snetje het volgende:
[..]
hey! ik zie nu ook inene een Peter smiley ........
Dat wil ik zelf graag uitvinden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Denk je dat dat zo is nu dan? Ik heb niet het idee dat ik nu zoveel weet over de kandidaten.
Zelfs over Peter niet.
Wie zegt dat hij is zoals jij denkt dat hij is? En waar baseer je dat eigenlijk op?![]()
En als je al gelijk zou hebben, denk je dat de kandidaten zichzelf blijven als ze 24 uur per dag op elkaars lip zitten in barre omstandigheden?
Tering... ik ken er geen een van... Ben ik nu af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Kentoet het volgende:
Ik ben die Peter ff aan het googlen en hoe langer ik bezig ben, hoe gekker het wordt:
WTF is dit bv?
Ja dat volgde ik regelmatig. Ik had niet echt een favoriet. Elke speler had zijn leuke en mindere kanten.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter, ook aan jou de vraag: volgde je de Gouden Kooi en zo ja, wie was jouw favoriet en wie absoluut niet?
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:13 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ja dat volgde ik regelmatig. Ik had niet echt een favoriet. Elke speler had zijn leuke en mindere kanten.
Maak me gek....vertel vertelquote:Op woensdag 22 april 2009 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
je had Lieke moeten schrijven ! had je er weer 1fan bij gehad ....
beetje inlezen is ook niet verkeerd ...
Nou, dit kapsel valt nogal op, is apart en geeft mij de indruk,samen met je zonnebank gebruinde koppie, dat je erg ijdel bent en enorm op jezelf geilt. Doet me erg denken aan Dennis Bax. Wil je op hem lijken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |