och, jeroen van der boom is het ook gelukt uiteindelijk. dan kan petertje het ook.quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef sjak het volgende:
Ik vraag me altijd af bij mensen die zo wanhopig hun best doen om bekend te worden ,waarom ze niet begrijpen dat het ze niet lukt.
Op FOK! zullen ze me in ieder geval niet snel vergeten...toch nog een beetje 'Fame' bereikt in m'n leven....quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef sjak het volgende:
Ik vraag me altijd af bij mensen die zo wanhopig hun best doen om bekend te worden ,waarom ze niet begrijpen dat het ze niet lukt.
Zeker weten?quote:Op maandag 20 april 2009 13:19 schreef Peter.N het volgende:
Op FOK! zullen ze me in ieder geval niet snel vergeten...
Wie ben jij nou eigenlijk? Zijn 2e persvoorlichter?quote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
En het interview met Peter op radio E-FM van gisteren.
Klik om direct te luisteren
![]()
![]()
Gelukkig is there no such thing as bad publicity.quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef yvonne het volgende:
Beetje over me roddelen, dat kost je punten jongeman
Je lijkt op iemand en dat is ook geen winnaarstype. {quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Peter Nuninga
Leeftijd: 30
waarom schiet je in de verdediging? Het zijn serieuze vragen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:57 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog altijd een kruisje op je scherm ;-)
Klandizie??? Welke dienst verleent hij dan??quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Maanvis het volgende:
ik moet 'm wel nageven dat ie tot nu toe het wel goed aanpakt qua klandizie verwerven.
Hij niet, Bram en Bart!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klandizie??? Welke dienst verleent hij dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |