Je kunt met Wizzair van Kiev naar Simferopol, dat is niet zo duur.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil dit jaar samen met mijn broer een paar dagen naar Oekraïne. Het liefst willen we naar de krym maar ik zag dat vliegtickets naar Simferopol redelijk prijzig zijn. Andere opties zijn Kiev of Odessa. Wat zouden jullie mij aanraden? En weten jullie nog leuke ticketdeals?
Goeie tip, is inderdaad goed te doenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kunt met Wizzair van Kiev naar Simferopol, dat is niet zo duur.
Vodka Barquote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef MaJo het volgende:
Het gaat Kiev wordenDonderdag 30 mei tot zondag 2 juni
Iemand tips voor een hotel, restaurants, must sees, bars enz?
Dat is inderdaad wel erg kort voor meer dan een city-tripje.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef MaJo het volgende:
Tell me morequote:
Ja het leek me toch handiger om me te focussen op 1 stadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg kort voor meer dan een city-tripje.
Verder heb ik geen tips dit keer
Als je toevallig in een hostel wil, heb ik nog een heel goede voor je. De eigenaar is een geniale duitserquote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef MaJo het volgende:
Zeker interesse in een hostelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je toevallig in een hostel wil, heb ik nog een heel goede voor je. De eigenaar is een geniale duitser
Tevens, ga op stap te beginnen bij Polata nr6. En neem een kijkje in de wodkabar inderdaadMaar Polata nr6 =
Ik stuur je even dmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker interesse in een hostelGa vanavond de vlucht boeken maar heb verder nog niks geregeld.
Ok Polata nr6 en Vodka BarHoe is het uitgaan in Kiev eigenlijk, wat voor soort muziek wordt er gedraaid?
Topquote:
Hier meer info over clubs eten en andere relevante info:http://wikitravel.org/en/Kievquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker interesse in een hostelGa vanavond de vlucht boeken maar heb verder nog niks geregeld.
Ok Polata nr6 en Vodka BarHoe is het uitgaan in Kiev eigenlijk, wat voor soort muziek wordt er gedraaid?
yep, ook al is het meer en meer een attractie aan het worden, echt exclusief is het niet meer, is wel wel echt iets dat je bijna nergens anders kan zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook zie ik dat sommigen hier een Chernobyltour hebben gedaan, is dat de moeite?
http://www.vodka-bar.com.ua/ Geweldige locatie, leuke club en lekkere muziek (dance).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me more
[..]
Ja het leek me toch handiger om me te focussen op 1 stadBen erg benieuwd!
Topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:45 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Hier meer info over clubs eten en andere relevante info:http://wikitravel.org/en/Kiev
Ik vond club D-lux het beste, en dan eerst hier eten.!
Hmmm het hoeft van mij niet per se maar vind het ook wel weer bijzonder. Misschien kan ik het slijten als artikelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep, ook al is het meer en meer een attractie aan het worden, echt exclusief is het niet meer, is wel wel echt iets dat je bijna nergens anders kan zien.
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef Teis91 het volgende:
[..]
http://www.vodka-bar.com.ua/ Geweldige locatie, leuke club en lekkere muziek (dance).
het is ook wel bijzonder hoor, zie mijn foboquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Hmmm het hoeft van mij niet per se maar vind het ook wel weer bijzonder. Misschien kan ik het slijten als artikel
[..]
Ziet er tof uit
Op die manier verkoopt het natuurlijk beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook wel bijzonder hoor, zie mijn fobo. Maar het ze doen nog wel alsof je een soort van geheim agent bent bij die tours, maar het is wel steeds massaler
.
Zoiets ja, weet alleen ff niet meer welke operator wij hadden. het is wel gewoon al stoer om het te vertellen dat je er geweest bentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manier verkoopt het natuurlijk beterIk zag dat het 150 dollar kost wat op dit moment neerkomt op 108 euro, dat is best ok
Allemaal verschillende namen van operators die allemaal onder dezelfde eigenaar vallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, weet alleen ff niet meer welke operator wij hadden. het is wel gewoon al stoer om het te vertellen dat je er geweest bent.
Wat een aparte reis, ook omdat beiden niet echt bij elkaar in de buurt liggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo!
Heeft iemand hier goede (recente) ervaring met een bezoek aan chernobyl? Ik zou dit graag willen combineren met een trip naar Auschwitz. Echter bestaat de site chernobylreizen.nl niet meer.
Iemand tips? En wat voor prijs moet ik (alles bij elkaar) ongeveer aanhouden?
Mvg.
Ik heb het om eerlijk te zijn niet echt uitgezocht o.i.d, maar ik wil beide graag zien en het lijkt me dat ze redelijk op 1 lijn liggen? Als ik er iets voor moet uitwijken is uiteraard ook geen probleem :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een aparte reis, ook omdat beiden niet echt bij elkaar in de buurt liggen
Ik heb zelf nog niet zo'n tour gedaan maar een beetje googlen leert dat het zo'n 150 dollar kost, wat met de huidige koers neerkomt op iets meer dan 100 euro.
Idd, ik wil er heel graag nog een keer naar toe. Het probleem is echter dat ik dus niet weet hoe ik dit het beste kan regelen, alleen is volgens mij heel duur, dus ik wil best met een groep anderen, maar hoe weet ik wanneer die gaan? En hoe weet ik wat een betrouwbare organisatie is. Ik wil daar niet komen en dat niemand weet wie ik ben o.i.d.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:22 schreef Individual het volgende:
Las ik het nu goed op zo'n Chernobyl site dat ze niet meer willen dat je de gebouwen ingaat door instortingsgevaar? In 2010 zeiden ze idd dat het niet lang meer zou duren. Lijkt me dat als je echt wilt het nog steeds wel kan, alleen neem je dan meer risico. Toch nog een mega-ervaring zelfs als je niet naar binnen gaat. Het daar alleen al zijn is indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |