Volgende keer zal ik een dikke joint opsteken en de rook in je gezicht blazen huiliequote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Stelletje aso's. Minstens 3 niet-rokers in de naaste omgeving van je storen omdat jij zo nodig moet roken. Beetje jammer. Als niet-roker kijk ik graag naar de sigaret van mijn buurman/vrouw op het terras. Ik kan niet wachten tot deze sigaret permanent uitgedrukt wordt...
Na het permanent uitdrukken van de sigaret begint er ergens anders in de nabije omgeving iemand te roken. GVD!Ik wil gewoon rustig op het terras zitten zonder dat iemand mijn lucht loopt te vergallen
Als ik op een terras ga zitten, dan zet ik toch niet keihard een radio aan? Nee, "dat stoort". En roken niet? Flikker toch een eind op man
Rokers
Ik heb nu heel veel mensen op de tenen getrapt.. And I like it!
Gek he, 99% van rokers zou reageren met "val dood gek"quote:Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Salvad0R het volgende:
Maar ballen om te vragen of ze de sigaret willen doven omdat jij er last van hebt, heb je ook niet.
De rokers zuillen zich nu wel gedemoniseerd voelen. Eerst werden ze al van binnen naar buiten verbannen, en nu zijn ze buiten ook al ongewenst.quote:
Ja of je zit buiten in de rook.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga zeker binnen zitten omdat JULLIE moeten roken?
Een rookverbod voor het terras is voor mij een ideale oplossing. Wil je roken? Goed, maar niet ten koste van de gezondheid van andere mensen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
De rokers zuillen zich nu wel gedemoniseerd voelen. Eerst werden ze al van binnen naar buiten verbannen, en nu zijn ze buiten ook al ongewenst.
t Zou ideaal zijn hoor, in de zomer de rokers binnen opsluiten, en in de winter mogen ze het terras hebben. Maar ik denk dat het niet gaat lukken. Gewoon eroverheen zetten.
Ja, en een verbod op autorijden in de buitenlucht!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Een rookverbod voor het terras is voor mij een ideale oplossing. Wil je roken? Goed, maar niet ten koste van de gezondheid van andere mensen.
ík vind je gewoon zieligquote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Een rookverbod voor het terras is voor mij een ideale oplossing. Wil je roken? Goed, maar niet ten koste van de gezondheid van andere mensen.
Flikker toch op gek, blijf dan gewoon binnen. Straks adem je nog uitlaatgassen in.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Voor de ene helft de ideale oplossing, voor de andere helft niet. Wil je geen rook ? Ga lekker binnen zitten, gaat het ook niet ten koste van je gezondheid. Gun anderen ook eens wat.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je past je maar gewoon aan als je op het terras wilt zitten. Gewoon asociaal om te lopen klagen op de rokers en dan nog triest doen ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ga zeker binnen zitten omdat JULLIE moeten roken?
Trek een condoom over je gezicht, je ademt veel meer schadelijke stoffen in dan je denkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Geen wonder sukkeltjequote:relatie: nope...
En dan gaan de rokers naast het terras staan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dit argument van Rokers altijdquote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, en een verbod op autorijden in de buitenlucht!
Ja overdekt met glas er omheen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef FictionalFenna het volgende:
Aparte rookruimtes op het terras.
Wat zou je denken van anti-rookruimtes op het terras? Het meerderheid van het kroegvolk rookt gewoon. Wat je daar ook van mag vinden de feiten liegen niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef FictionalFenna het volgende:
Aparte rookruimtes op het terras.
en jij bent voor ajaxquote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit argument van Rokers altijd![]()
![]()
![]()
Ga je eerst is verdiepen in iets voordat je er wat over zegt.
Rokers die denken dat roken net zo schadelijk is als uitlaatgassen verdienen het niet om te leven
Goed, ga jij met je kop achter een uitlaat staan en dan rook op een meter of 5 afstand mijn peuk. Kijken wie het langste vol houdt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit argument van Rokers altijd![]()
![]()
![]()
Ga je eerst is verdiepen in iets voordat je er wat over zegt.
Rokers die denken dat roken net zo schadelijk is als uitlaatgassen verdienen het niet om te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |