Oude lulquote:Op donderdag 16 april 2009 17:06 schreef Ebbruh het volgende:
Iedereen is hier opeens een moeder Theresa of een Nelson Mandela geworden!
Nooit hebben jullie last van chaotisch tuig dat touwtje aan het springen is voor de deur![]()
Ik geloof hier niets van
doodverwensingquote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef stamppot het volgende:
.sdia gjirk ne ajo
!ejtols ,st si loognom gniret nee taW
Godverdomme, dat is mijn wachtwoordquote:
Vertaalwedstrijdquote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
kanker topic![]()
leuk spel dit!
V**t*alw*d**r*jd -> ?
Waarom beledig jij mij als persoon in plaats van met een goed argument te komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Ik wed dat jij dat nog harder deed, of was je zo'n moederskindje wat nergens tegen kan en dan hele dag jankt?
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef moonmovies het volgende:
*** *** *********** **********,**** ** *** *** *** ** *****
![]()
**** ***************** ** ** ***** ****** ** ** **** **** **** ***, **************** *** ** **** ***** **** *** ******* ***** *** **** ****** ******* ** *** ******* *** **** **** ****** **** * **** ** * ****** ** ***.
******** *** *** ***, **** *** ************ **** *** **********. **** ****: " ****** **** ****, **** **** ******** *** *** ***! " **** ***************** ** ** ***** ****** ** ** **** **** **** ***. *** *** *********** **********. *** *** **** **** ********* *** *** *****, ** *** **** ****.
[***]****://****.********-******.**/************[/***]
**;**quote:Op donderdag 16 april 2009 23:55 schreef LethalNinja het volgende:
********************************* *** ******************************************** ******************************************************** ************************************************ ************************************************************************
**************** **************** ************************************************************************************************
******** ******** ******** ********************************************************************************************************************************
;) ************************************************************************************************ ********************************************************************************
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |