Ik zat in de schaduwquote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik wilde laatst ook buiten zitten met mijn laptop, maar zag geen schijt in dat ding omdat de zon erop scheen... Hoe doe jij dat TS?
hahaha sukkelquote:
*** **** **!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
*** *** ** ***********, ** ******* *** ** *****!
*** ******, ******** ** *** **** ***** ** ***** *** ************?
****, *** ** **** **** ****** ******* **************, *** ** ********** ******* ***** *******.
*****!quote:
********* ** * * *** **quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
*****!
******* ** ******* ***! ** *** *** ** **!!!!!
*** **** ****: ***** ** ***** ***** ****.quote:
****! ** ** ****? **** **quote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
*** **** ****: ***** ** ***** ***** ****.
******?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
****! ** ** ****? **** ****** **
** ****** **
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***![]()
Heb ik nu bijna nooit last van, mijn scherm is niet perfect te lezen in de zon, maar goed genoeg om het leesbaar te houden...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik wilde laatst ook buiten zitten met mijn laptop, maar zag geen schijt in dat ding omdat de zon erop scheen... Hoe doe jij dat TS?
Het doet pijn zulke woorden van mijn grote voorbeeld DoctorB te horenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef DoctorB het volgende:
Als je spelende kinderen al tuig vindt, dan ben je echt heel erg GEEN baas.
Sorryquote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb meer last van jou (TS) dan van buitenspelende kinderen.
Doe het!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu verkloot je je eigen topic
Dit topic valt buiten mijn jurisdictiequote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe het!
Ze zullen je dankbaar zijn
Mag je niet een gastslotje doen?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit topic valt buiten mijn jurisdictie
** **** ****** **quote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef moonmovies het volgende:
*** *** *********** **********,**** ** *** *** *** ** *****
![]()
**** ***************** ** ** ***** ****** ** ** **** **** **** ***, **************** *** ** **** ***** **** *** ******* ***** *** **** ****** ******* ** *** ******* *** **** **** ****** **** * **** ** * ****** ** ***.
******** *** *** ***, **** *** ************ **** *** **********. **** ****: " ****** **** ****, **** **** ******** *** *** ***! " **** ***************** ** ** ***** ****** ** ** **** **** **** ***. *** *** *********** **********. *** *** **** **** ********* *** *** *****, ** *** **** ****.
[***]****://****.********-******.**/************[/***]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |