Station is 15 minuten lopen... Dag meisjequote:Op donderdag 16 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. En dan is ze boos en gefrustreerd omdat je geen belangstelling voor haar hebt.
Iers bocht, en ik maar gewoon dapper doordrinken hequote:
En een rosé biertje of een Desperado dan dames ?quote:
En wat denk je dan dat meisje zegt?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Station is 15 minuten lopen... Dag meisje![]()
zeg ik dan
Alcohol.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En een rosé biertje of een Desperado dan dames ?
SUKKEL! of iets in die trendquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En wat denk je dan dat meisje zegt?
Daar heb ik maar 1 hand voor nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef mrbox het volgende:
Waar is iedereen zo ineensFappen op foto's van liefie_ ?
Mijn schuldquote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op aanraden van dit topic heb ik dat vorig weekend gedronken
Heb ik ook geprobeerd... Dat vond ik ook niet lekker!quote:
wat een horror!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn schuld
Maar het beviel dus niet?
Welk merk had je?
Ik heb anders nog geen foto van d'r gevonden, hoorquote:
Ik kiek geen ploatjes op het werk. Zit straks iedereen te fokken.quote:
Ik zou dat ook een keer moeten proberen, want ik merk dat ik een buikje begin te krijgen van het bier...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef Jan-Beton het volgende:
KF: Desperados heb ik (nog) niet gehad... Wat voor bier ik probeerde, het smaakte me allemaal te slap en ik krijg er een droge bek van. Nee... ik drink liever whisk(e)y. Dan proef je tenminste de alcohol, gemalte gerst of granenEn natuurlijk NIET on-the-rocks (de kerel het watje die DAT bedacht heeft
)
Ik heb gehoord dat een slap handje en een drang naar mannen het gevolg zijn, is dat correct?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op aanraden van dit topic heb ik dat vorig weekend gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |