Interessante gesprekken, dat hangt er ook maar compleet vanaf wie ze er tegenover zetten. Een vogel die met quasi diepzinnige kinderdagverblijf-filosofie aan komt zetten maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Dat kunnen interessante gesprekken worden in The Bunker Renate.
Weet ik, maar een mens mag toch hopen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Interessante gesprekken, dat hangt er ook maar compleet vanaf wie ze er tegenover zetten. Een vogel die met quasi diepzinnige kinderdagverblijf-filosofie aan komt zetten maakt nog geen zomer.
(bron)quote:Eigenlijk moeten we een petitie uit laten gaan waarin NL massaal Nee zegt tegen het EPD Ik had vanmiddag die infolijn gebeld Kost nog geld ook 10ct per minuut en die wisten mij uit te leggen wat de gevolgen zijn bij bezwaar making. Namelijk dat je zelf niet meer bij je medische gegevens kan komen. Ik zei tegen die callcenteragent dat dat toch wel heel erg raar is en dat onze vrijheid wordt afgenomen en daar had hij geen antwoord op..
Trap er niet in!! kies voor geweldloos verzet en allemaal massaal bezwaar maken dan moeten ze die onzin wel afschaffen.
Shalom,
Renate
Ik vind Bobby een beetje te overdreven opdringerig aanwezig, alsof hij alvast vriendjes komt maken met de FOK!-kers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:23 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij valt er met Bobby ook wel leuk te praten. Wel leuk als in interessant.
Kijk, dat zijn pas unieke motieven.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft verschillende motieven om mee te doen:Om de prijs te winnen Omdat het uniek is zoiets mee te maken Om er sterker uit te komen Om te weten hoe het is om te leven onder primitieve omstandigheden
Ik vind het juist wel leuk als ik de deelnemers ook ergens anders zie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ze blijft netjes in haar eigen topic.
Ken je ook recepten met maden of krekels?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
En geitenkaas met honing en bieslook.
of brie laten bijna laten ploppen in de pan met honing, amandelen en pijnboompitten mjum![]()
Nou.. Ik denk dat krekels nog best smaken ook misschien een krekelpate met geroosterde maden als topping?quote:Ken je ook recepten met maden of krekels?
Tnx!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
Hoi Renate.
Vraagje: volgde je De Gouden Kooi en zo ja, wie waren je favorieten en wie totaal niet?
Ik vond Lieke een toffe intelligente meid en kon ook wel lachen om Jaap als ie de trainer Carlos in de zeik nam met z'n skelter en z'n terror helm.
Met Brian en Amanda had ik niet zoveel heb niet echt een mening over ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |