insta-raid-kick?quote:Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Pre-TBC Survival Hunter. MELEEEEE!!1
Mja, was eergister in OK normal op mn lvl 75 DK krijg ineens whisper van guildies om te joinen omdat ze aan het boosten waren,.. sure. Boost is altijd nice.quote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Trouwens, Offsprngr, volgens mij heeft een vriendin van mij met jouw DK Old Kingdom gedaan. Speelt ook op Draenor met een paladin en een DK geloof ik
.
Hmm ja... hunter pets in vanilla...quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
insta-raid-kick?
Zelfs Pre-TBC werd dat zwaar afgestraft. Tijdens de originele beta was het nog mogelijk.
Het was wel lange tijd zo in pre-tbc dat als je je pet gebruikte tijdens een 5/10 men je met een schuin oog werd aangekeken, maar als je hem meenam naar een raid, lag je er echt meteen uit.
Bah! Echt niet! Ik was BM pre-tbc, raiding. MC en BWL. Ik heb toen zelfs de off-tank uitgehangen in MC. Je moest wel HEEL erg opletten wat je deed en perfect weten welke pet voor wat en wanneer. Ik had mijn pet ook gespecced voor fire res, maar ik respecde hem regelmatig.quote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ja... hunter pets in vanilla...
Loose the pet!
- Only if the warlock disbands his pet as well
Maarja tijdens raids was een pet ook compleet zinloos... altijd binnen een paar tellen dood
Keek even op haar scherm en ik herkende die naam ergens vanquote:Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mja, was eergister in OK normal op mn lvl 75 DK krijg ineens whisper van guildies om te joinen omdat ze aan het boosten waren,.. sure. Boost is altijd nice.
Wat is dr naam?
Ik had altijd een wolf bij me voor furious howlquote:Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bah! Echt niet! Ik was BM pre-tbc, raiding. MC en BWL. Ik heb toen zelfs de off-tank uitgehangen in MC. Je moest wel HEEL erg opletten wat je deed en perfect weten welke pet voor wat en wanneer. Ik had mijn pet ook gespecced voor fire res, maar ik respecde hem regelmatig.
Je unlocked eerst je eigen championline. Daarna kun je de valiant line starten van één race. Als je daar de championline van hebt unlocked kun je er nog één unlocken.quote:Op maandag 20 april 2009 15:31 schreef Metonae het volgende:
Iemand hier die weet of ik bij de Silvermoon quartermaster de tabard kan kopen als ik... bv Undercity represent nadat ik Silvermoon Champion ben? Ik wil direct door naar een andere stad om die Crusader titel te krijgen xD
Ik had m'n pet 90% van de tijd gewoon bij me in raids, en dat in de #1 Alliance guild Nightwatchers. No problem.quote:Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Het was wel lange tijd zo in pre-tbc dat als je je pet gebruikte tijdens een 5/10 men je met een schuin oog werd aangekeken, maar als je hem meenam naar een raid, lag je er echt meteen uit.
Nee DK's zijn nu de klosquote:Op maandag 20 april 2009 15:51 schreef Migwi het volgende:
Maar ja, op Hunters zeiken, is volgens mij nog steeds één van de leukste dingen om te doen voor menig speler.
Het is niet zo dat de Silvermoon Quartermaster locked zodra ik Thunder Bluff kies als 2de line? Ik wil al die tabards .. xD Zit bijna op de 25quote:Op maandag 20 april 2009 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je unlocked eerst je eigen championline. Daarna kun je de valiant line starten van één race. Als je daar de championline van hebt unlocked kun je er nog één unlocken.
Ik zie veel mensen vragen wat mijn HP is. Zelf ben ik een tank DK, maar ik kan je vertellen dat HP niet alles is bij tanken. Natuurlijk krijg je met een goede keer wel een hoge stamina, waardoor je hp naar boven gaat!quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef CocaColaLight het volgende:
En nu helemaal met die dual spec![]()
Jah ik heb ook een DK maar ik heb het idee dat ik weet wat ik doe.
Gisteren een pugje HoL gedaan, een andere DK zou tanken. Ik kijk eens naar zijn HP en dacht das niet al te veel. Maar wie weet heeft hij zijn tank gear nog niet aan, zou kunnen.
We lopen de instance in en zijn HP blijft nog steeds rond de 22k staan.... Dus ik vraag hem netjes of hij zijn tank gear al aan heeft. Waarop hij weet te melden dat hij die al aan zou hebben.
Lang leve outfitter, ik switch naar frost presence en dan heb ik 30k en spontaan mocht ik tanken![]()
Alles ging goed tot aan Loken.... Je vraagt de healer of wat hij wil doen heal through? Hij zegt doodleuk dat dat wel zou gaan.... Na de eerste lightning stond alleen ik nog![]()
Gevalletje ok dan maar niet heal through dan maar heen en weer lopen. Blijkbaar snapte de rest niet wat de bedoeling was. Dus dan maar op de tour als ik ren doen jullie dat ook, ok?
Dat werkte dus ook niet want iedereen had in eens "lag" behalve ik. Uiteindelijk toch maar een keer gekeken naar de gear van de healer, die bleek blauw groen te zijn. Maar volgens hem had hij HoL al een paar keer gehealed.
Toch maar netjes bedankt voor de run en gecalled.
Heroic neem ik aan, of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef CocaColaLight het volgende:
En nu helemaal met die dual spec![]()
Jah ik heb ook een DK maar ik heb het idee dat ik weet wat ik doe.
Gisteren een pugje HoL gedaan, een andere DK zou tanken. Ik kijk eens naar zijn HP en dacht das niet al te veel. Maar wie weet heeft hij zijn tank gear nog niet aan, zou kunnen.
We lopen de instance in en zijn HP blijft nog steeds rond de 22k staan.... Dus ik vraag hem netjes of hij zijn tank gear al aan heeft. Waarop hij weet te melden dat hij die al aan zou hebben.
Lang leve outfitter, ik switch naar frost presence en dan heb ik 30k en spontaan mocht ik tanken![]()
Alles ging goed tot aan Loken.... Je vraagt de healer of wat hij wil doen heal through? Hij zegt doodleuk dat dat wel zou gaan.... Na de eerste lightning stond alleen ik nog![]()
Gevalletje ok dan maar niet heal through dan maar heen en weer lopen. Blijkbaar snapte de rest niet wat de bedoeling was. Dus dan maar op de tour als ik ren doen jullie dat ook, ok?
Dat werkte dus ook niet want iedereen had in eens "lag" behalve ik. Uiteindelijk toch maar een keer gekeken naar de gear van de healer, die bleek blauw groen te zijn. Maar volgens hem had hij HoL al een paar keer gehealed.
Toch maar netjes bedankt voor de run en gecalled.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Migwi het volgende:
een queeste
Gebruik je monkeyquest oid?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Migwi het volgende:
Haha, hoor nu elke keer als ik een queeste af heb zo een Orc Peon "Work complete." zeggen
Mooi woord toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Anyway, subscription maar weer gecancelled, mijn comeback was van korte duur.
Carbonitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |