abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 14:32:45 #201
230491 Zith
pls tip
pi_68202898
Heb een 80 hunter maar speel hem niet - hij is echter wel full epics.

Mijn druid kan healen, ranged dps, melee dps en tanken, de hunter kan... ranged dps. En mijn kitty doet sinds de patch een stuk meer DPS.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68203029
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Pre-TBC Survival Hunter. MELEEEEE!!1
insta-raid-kick?

Zelfs Pre-TBC werd dat zwaar afgestraft. Tijdens de originele beta was het nog mogelijk.

Het was wel lange tijd zo in pre-tbc dat als je je pet gebruikte tijdens een 5/10 men je met een schuin oog werd aangekeken, maar als je hem meenam naar een raid, lag je er echt meteen uit.
pi_68203064
16.5k HP, 22.5k Armor, ladingen dodge, ladingen res, ladingen aggro skills!

Een warrior?
Een dk?
Een druid?

Nee, een superspecced hunter pet
  maandag 20 april 2009 @ 14:44:05 #204
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_68203242
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Trouwens, Offsprngr, volgens mij heeft een vriendin van mij met jouw DK Old Kingdom gedaan . Speelt ook op Draenor met een paladin en een DK geloof ik .
Mja, was eergister in OK normal op mn lvl 75 DK krijg ineens whisper van guildies om te joinen omdat ze aan het boosten waren,.. sure. Boost is altijd nice.

Wat is dr naam?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 20 april 2009 @ 14:44:27 #205
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_68203253
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

insta-raid-kick?

Zelfs Pre-TBC werd dat zwaar afgestraft. Tijdens de originele beta was het nog mogelijk.

Het was wel lange tijd zo in pre-tbc dat als je je pet gebruikte tijdens een 5/10 men je met een schuin oog werd aangekeken, maar als je hem meenam naar een raid, lag je er echt meteen uit.
Hmm ja... hunter pets in vanilla...
Loose the pet!
- Only if the warlock disbands his pet as well

Maarja tijdens raids was een pet ook compleet zinloos... altijd binnen een paar tellen dood
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_68203331
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hmm ja... hunter pets in vanilla...
Loose the pet!
- Only if the warlock disbands his pet as well

Maarja tijdens raids was een pet ook compleet zinloos... altijd binnen een paar tellen dood
Bah! Echt niet! Ik was BM pre-tbc, raiding. MC en BWL. Ik heb toen zelfs de off-tank uitgehangen in MC. Je moest wel HEEL erg opletten wat je deed en perfect weten welke pet voor wat en wanneer. Ik had mijn pet ook gespecced voor fire res, maar ik respecde hem regelmatig.
  maandag 20 april 2009 @ 14:58:12 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68203724
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:44 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mja, was eergister in OK normal op mn lvl 75 DK krijg ineens whisper van guildies om te joinen omdat ze aan het boosten waren,.. sure. Boost is altijd nice.

Wat is dr naam?
Keek even op haar scherm en ik herkende die naam ergens van .
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Avey (zelfde naam als mijn alliance pala, sommige mensen hebben geen fantasie ).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 20 april 2009 @ 15:29:38 #208
94617 Ps2K
pi_68204821
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bah! Echt niet! Ik was BM pre-tbc, raiding. MC en BWL. Ik heb toen zelfs de off-tank uitgehangen in MC. Je moest wel HEEL erg opletten wat je deed en perfect weten welke pet voor wat en wanneer. Ik had mijn pet ook gespecced voor fire res, maar ik respecde hem regelmatig.
Ik had altijd een wolf bij me voor furious howl
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_68204876
Iemand hier die weet of ik bij de Silvermoon quartermaster de tabard kan kopen als ik... bv Undercity represent nadat ik Silvermoon Champion ben? Ik wil direct door naar een andere stad om die Crusader titel te krijgen xD
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_68205525
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:31 schreef Metonae het volgende:
Iemand hier die weet of ik bij de Silvermoon quartermaster de tabard kan kopen als ik... bv Undercity represent nadat ik Silvermoon Champion ben? Ik wil direct door naar een andere stad om die Crusader titel te krijgen xD
Je unlocked eerst je eigen championline. Daarna kun je de valiant line starten van één race. Als je daar de championline van hebt unlocked kun je er nog één unlocken.
pi_68205543
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:36 schreef stbabylon het volgende:

Ik had m'n pet 90% van de tijd gewoon bij me in raids, en dat in de #1 Alliance guild Nightwatchers. No problem.
Eén keer zaten er een paar te zeiken bij ehm, Kazzak. Maar dat was na 1.7 en toen was ik dus BM spec met hoge resistances op m'n pet. Na wat gezever dus gewoon met pet gedaan en geen probleem.
Maar ja, op Hunters zeiken, is volgens mij nog steeds één van de leukste dingen om te doen voor menig speler.
  maandag 20 april 2009 @ 16:08:25 #212
94617 Ps2K
pi_68206103
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:51 schreef Migwi het volgende:

Maar ja, op Hunters zeiken, is volgens mij nog steeds één van de leukste dingen om te doen voor menig speler.
Nee DK's zijn nu de klos
  maandag 20 april 2009 @ 16:29:26 #213
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_68206849
En nu helemaal met die dual spec

Jah ik heb ook een DK maar ik heb het idee dat ik weet wat ik doe.

Gisteren een pugje HoL gedaan, een andere DK zou tanken. Ik kijk eens naar zijn HP en dacht das niet al te veel. Maar wie weet heeft hij zijn tank gear nog niet aan, zou kunnen.

We lopen de instance in en zijn HP blijft nog steeds rond de 22k staan.... Dus ik vraag hem netjes of hij zijn tank gear al aan heeft. Waarop hij weet te melden dat hij die al aan zou hebben.

Lang leve outfitter, ik switch naar frost presence en dan heb ik 30k en spontaan mocht ik tanken

Alles ging goed tot aan Loken.... Je vraagt de healer of wat hij wil doen heal through? Hij zegt doodleuk dat dat wel zou gaan.... Na de eerste lightning stond alleen ik nog

Gevalletje ok dan maar niet heal through dan maar heen en weer lopen. Blijkbaar snapte de rest niet wat de bedoeling was. Dus dan maar op de tour als ik ren doen jullie dat ook, ok?

Dat werkte dus ook niet want iedereen had in eens "lag" behalve ik. Uiteindelijk toch maar een keer gekeken naar de gear van de healer, die bleek blauw groen te zijn. Maar volgens hem had hij HoL al een paar keer gehealed.

Toch maar netjes bedankt voor de run en gecalled.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_68208249
vanavond Yogg!
Welkom op FOK!
pi_68209047
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je unlocked eerst je eigen championline. Daarna kun je de valiant line starten van één race. Als je daar de championline van hebt unlocked kun je er nog één unlocken.
Het is niet zo dat de Silvermoon Quartermaster locked zodra ik Thunder Bluff kies als 2de line? Ik wil al die tabards .. xD Zit bijna op de 25
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_68211141
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef CocaColaLight het volgende:

Gisteren een pugje HoL gedaan, een andere DK zou tanken. Ik kijk eens naar zijn HP en dacht das niet al te veel. Maar wie weet heeft hij zijn tank gear nog niet aan, zou kunnen.

We lopen de instance in en zijn HP blijft nog steeds rond de 22k staan.... Dus ik vraag hem netjes of hij zijn tank gear al aan heeft. Waarop hij weet te melden dat hij die al aan zou hebben.

Lang leve outfitter, ik switch naar frost presence en dan heb ik 30k en spontaan mocht ik tanken

Alles ging goed tot aan Loken.... Je vraagt de healer of wat hij wil doen heal through? Hij zegt doodleuk dat dat wel zou gaan.... Na de eerste lightning stond alleen ik nog

Gevalletje ok dan maar niet heal through dan maar heen en weer lopen. Blijkbaar snapte de rest niet wat de bedoeling was. Dus dan maar op de tour als ik ren doen jullie dat ook, ok?

Dat werkte dus ook niet want iedereen had in eens "lag" behalve ik. Uiteindelijk toch maar een keer gekeken naar de gear van de healer, die bleek blauw groen te zijn. Maar volgens hem had hij HoL al een paar keer gehealed.

Ik zie veel mensen vragen wat mijn HP is. Zelf ben ik een tank DK, maar ik kan je vertellen dat HP niet alles is bij tanken. Natuurlijk krijg je met een goede keer wel een hoge stamina, waardoor je hp naar boven gaat!
Dit keer zonder signature
pi_68214380
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef CocaColaLight het volgende:

Heroic neem ik aan, of niet?
Want met 20k hp in frost presence en tank gear moet ik verdorie toch wel een gewone instance kunnen tanken me dunkt.
pi_68224567
Haha, hoor nu elke keer als ik een queeste af heb zo een Orc Peon "Work complete." zeggen
  dinsdag 21 april 2009 @ 01:18:27 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68225777
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Migwi het volgende:
een queeste
!

Anyway, subscription maar weer gecancelled, mijn comeback was van korte duur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68226109
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Migwi het volgende:
Haha, hoor nu elke keer als ik een queeste af heb zo een Orc Peon "Work complete." zeggen
Gebruik je monkeyquest oid?
pi_68226422
64 op m'n warlock. Wat worden ze sterk na een tijdje zeg. Immolate + incinerate en wat felguard klappen en de mob is dood. En af en toe life tap/drain life tussendoor.

Groupquests waren ook geen probleem, paar van die elite naga's in Zangarmarsh, felguard laten aggroen, wat curses erop en refreshen en af en soms health funnel. Echt een leuke class .
pi_68226467
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

!

Anyway, subscription maar weer gecancelled, mijn comeback was van korte duur.
Mooi woord toch?

En tja, ik verveel me af en toe te veel dus speel nog even door. Zie wel weer wat ik doe als m'n Paladin 80 is.
pi_68226470
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 02:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gebruik je monkeyquest oid?
Carbonite
Alhoewel die nieuwe versie kut is, want nu is m'n minimap gewoon weg en weet nog niet hoe ik die terugkrijg
pi_68229369
Hahaha, Black Knight had nog geeneens tijd om af te stappen van z'n mount for melee combat.
Maar wat een saai einde, kreeg 16g en dat was het

Nu maar champion seals verzamelen.
Je krijgt er trouwens meteen 10 als je champion wordt.
pi_68229402
Klopt. Alleen bij een 2e factie selecteren krijg ik alleen maar de Sword quest voor 2 Valiant's Seals maar vandaag, dus. Intended or not?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')