Staat ergens bij opties onder een nietszeggende naamquote:Op dinsdag 21 april 2009 04:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Carbonite
Alhoewel die nieuwe versie kut is, want nu is m'n minimap gewoon weg en weet nog niet hoe ik die terugkrijg
Options > Map Minimap > Move Minimap into Carbonite Map uitklikken. xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Staat ergens bij opties onder een nietszeggende naamDan heb je je minimap terug iig
Ja, ik ook. Mag toch hopen dat dat niet het geval is. Alhoewel ik nu al moe ben van die zeik dailies.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef SharQueDo het volgende:
Klopt. Alleen bij een 2e factie selecteren krijg ik alleen maar de Sword quest voor 2 Valiant's Seals maar vandaag, dus. Intended or not?
Mja, dat had ik dus gedaan, en hij blijft wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Options > Map Minimap > Move Minimap into Carbonite Map uitklikken. xD
hehe , locks zijn idd leuk : dot, dot, fear -BERSERK- maul his face offquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha. Ja wegrennen zou slim zijn, moet ik onthouden voor de volgende keer
.
Warlocks zijn trouwens erg leuk in pvp heb ik ontdekt. Dot, dot, fear, nog een dot, shadowbolt, weer ff fearen, drain life etc. Ik kan niet wachten tot ik 80 ben, wat een vette class zijn warlocks eigenlijk.
Volgens mij kan iedereen ze krijgen... je moet iig wel Exalted zijn met de stad zelf.. en champion zijn.. ik loop met 5 dagen rond met de titel 'of Thunder Bluff' ...als Blood Elf xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mag toch hopen dat dat niet het geval is. Alhoewel ik nu al moe ben van die zeik dailies.
Trouwens, die titles "of Stormwind" etc, die zijn toch wel race restricted hè? Of krijg je straks Gnomes of Darnassus rondlopen?![]()
gelukkig houdt metamorphosis iets meer klappen tegen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Beckham het volgende:
[..]
hehe , locks zijn idd leuk : dot, dot, fear -BERSERK- maul his face off
Lame.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen ze krijgen... je moet iig wel Exalted zijn met de stad zelf.. en champion zijn.. ik loop met 5 dagen rond met de titel 'of Thunder Bluff' ...als Blood Elf xD
Gewoon ff exalted champion met elke stad worden en exalted met Argent Crusade... Tadaa... Crusader titel. Daar doe ik het echt voorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga dan ook alleen maar mijn eigen thuis stad als titel gebruiken.
<Lumon of Silvermoon>
Quests doen van die faction.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk aan reputation points van een stad komen? Ik had gehoord dat je Exalted moet zijn voor andere mounts.
Als je champion bent.. krijg je dailies in die enorme tent waar je bent begonnen toen je aspirant werd. Je krijgt dan de keuze om te kiezen tussen een zak goud (10 gold) en een soort van commendation die je kan inruilen tegen rep.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk aan reputation points van een stad komen? Ik had gehoord dat je Exalted moet zijn voor andere mounts.
Die zie ik om de haverklap langskomen als ik daar rondlopen. Dat is volgens mij één van de simpelere om te halen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand deze achievement al gehaald?:
[ link | afbeelding ]
Ja erg hè?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef Metonae het volgende:
Vehicle actionbar xD Zo net ook die questline van die Black Knight afgemaakt.. Had em toch wel iets moeilijker verwacht -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |