Sorry, maar ik zie de afzetterij er even niet van.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
10x lichbloom is ~27,50g, daar 45g voor vragen is pure afzetterij. En aangezien er meer herbs gevonden kunnen worden in Northrend zullen die prijzen ook wel naar beneden gaan.
Kut... nu moet ik dus een nieuwe maken?
prijzen moeten wel redelijk blijven. de kostprijs van een flask is 50g als ik alles via AH koop, dus als je het er voor 55g op zet heb je een nette winst en je draait niemand een poot uit.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie de afzetterij er even niet van.
Als je een paar topics terug leest hoe jullie Runecloth opkopen en het duurder erop zetten, dan is dat gewoon lekker geld verdienen, maar op het moment dat je het zelf nodig hebt is het ineens afzetterij?
No way, weet je hoe freaking duur die research allemaal is voor de glyphs.
Zijn altijd idioten die de patchnotes niet lezen en ze kopenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
Grappige is dat je hier nog steeds figuren hebt die een flask voor 50g erop zetten, terwijl hij nu 1 uur duurt.
Ik gebruik altijd adder's tongue.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Je hoeft ook niet perse lichbloom te gebruiken, uit crap als Tiger Lily krijg je ze ook en dat is maar 15g ofzo voor 10 ofzo. Maar idd Avotar, het is met elke profession wel zo, jewelcrafting is ook redelijk makkelijk verdienen, beetje prospecten, hmm scarlet ruby, in een vormje maken en dan voor 120g op de ah.
Auctioneer for the win !quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, vanaf toen inscription werd geintroduceerd zijn de prijzen echt omhoog gegaan. Af en toe wat goedkoops, maar dat word direct opgekocht.
Het is er iig lang niet zo druk als toen Isle of Quel'Danas uitkwam.. pweh xD 10/15 Aspirant Seals.. morgen rang omhoog!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Drukte:
[ link | afbeelding ]
En neer, mijn eerste badgequote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
Dik over de 4k DPS op Razor. Recount ownen als BM, heerlijk
De correcte prijs?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
prijzen moeten wel redelijk blijven. de kostprijs van een flask is 50g als ik alles via AH koop, dus als je het er voor 55g op zet heb je een nette winst en je draait niemand een poot uit.
Als ik flasks zie staan voor onder de 50g dan koop ik ze inderdaad op om ze er voor de correcte prijs weer op te zetten, hiermee verdien je een paar g en je beschermt de markt.
True maar het lijkt meer verspreid nu + veel zitten in Ulduarquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het is er iig lang niet zo druk als toen Isle of Quel'Danas uitkwam.. pweh xD 10/15 Aspirant Seals.. morgen rang omhoog!
ik ben één van die eerlijke mensen die glyphs verkoopt tussen 1 gold en 4 gold! Verkoopt als een trein en binnen 2 dagen dik boven de 1000 gold gekregen... Ik geloof niet dat het verkopen van glyph's boven de 20 gold lekker verkooptquote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
De correcte prijs?
De correcte prijs in Wow is wat mensen er voor willen betalen. Aangezien het werkt om items voor hoge prijzen te verkopen zijn dat de correcte prijzen blijkbaar.
Zo niet, dan dalen de prijzen wel na een tijdje als ze doorhebben dat ze te veel vragen.
Ja, dat zou fijn zijn. Iemand die tegen me zegt welke talents ik moet nemen. Fire was me goed bevallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde linken naar het mage forum op wow-europe, maar daar kom je niet echt uit
Toen naar EJ, maar dat wordt misschien veel te moeilijk
Dus ik wacht wel op een mage die het verteld
Daarom wilde ik op zoek gaan naar een standaard 3.1 Fire build, maar die kan ik niet zo 123 vinden op de fora.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn. Iemand die tegen me zegt welke talents ik moet nemen. Fire was me goed bevallenIk ben te gemakszuchtig om me er goed in te verdiepen
Ik speel Horde PVPquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Zith het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Kor'gall&cn=Katsplosive&gn=Loot+FTW
voor PVE
Ach feitelijk speel ik toch PVE want de battlegrounds, arena en het killen van alliance boeit me niet bijzonder veel. Bedankt voor je zoektochquote:
Hij bedoeld denk ik dat het een PvE spec is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach feitelijk speel ik toch PVE want de battlegrounds, arena en het killen van alliance boeit me niet bijzonder veel. Bedankt voor je zoektoch
Ik heb er 30 uur over gedaan van 1 naar 30 op mijn shammyquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk normaal om van level 1 naar 20 te gaan?Volgens mij ga ik donders sloom.. Ik wil sneller levelen
En van level 1 naar 30?
Ja ik ben nu level 16.. 13,5 uur over gedaan :|quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan van 1 naar 30 op mijn shammy.
bij ons gaf dbm alleen de gravity bombs aan, wat nogal voor wat verwarring zorgde bij de eerste tryquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef stbabylon het volgende:
, en met DBM is het echt wel duidelijk dat je de bom bent.
Net gisteren 60 geworden op m'n warlock, na 1 dag 10 uur totaal. Okay, dat was wel met 3x xp bonusquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk normaal om van level 1 naar 20 te gaan?Volgens mij ga ik donders sloom.. Ik wil sneller levelen
En van level 1 naar 30?
Dat klapt erop.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trouwens die heirloom shoulders zijn anders, je krijgt nu ook 10% meer xp voor quests, niet alleen voor mobs.
Meer mensen die dat probleem hebben, daarom zijn de realms nu down.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef yeahmen het volgende:
Ik kan niet meer gewoon resurrecten.. Ik zie ook geen grafsteen meer op de map. Ik moet telkens tegen die "engel" praten.. en krijg dan ressurection sickness :S
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trouwens die heirloom shoulders zijn anders, je krijgt nu ook 10% meer xp voor quests, niet alleen voor mobs.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Dat is nog eens een fijne change
.
van 70 tot 80 deed ik soms 1 a 2 levels per dag..quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, level 1-10 lukt wel in anderhalf uur. Van 50-60 doe je 1,5-2 uur per level ofzo.
Gister 15 glyphs of incinerate op ah gezet voor 45g, allemaal verkocht binnen een uur.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik ben één van die eerlijke mensen die glyphs verkoopt tussen 1 gold en 4 gold! Verkoopt als een trein en binnen 2 dagen dik boven de 1000 gold gekregen... Ik geloof niet dat het verkopen van glyph's boven de 20 gold lekker verkoopt
Dat gaat vooral om de pull toch? Een soort Maulgar 2.0quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef sanakthe het volgende:
Wat is Auriaya toch een vet gevecht. Totaal niks speciaals ofzo, maar dunno ik heb er echt van genoten gisteren. Die cats hebben ZULKE vette animatie's
Mja dat vind ik wel wat charme hebben, voor mij meestal leuker dan questen. Ik heb ook liever quests van 'dood 10 van die beesten' dan kan ik in zombie modus lekker relaxed spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit instances tijdens het levellen, kost allemaal teveel tijd. Wachten voordat iedereen klaar is, erheen gaan, soms nog wipen etc. Alleen als ik af en toe een berichtje zie van: "LF 1 more dps normal UK, ready to start" reageer ik wel eens. Alleen voor mij gaat questen toch sneller.
Ja, pull is best irritant haha. 1e keer was dan ook een wipe, die cats springen als een gek op je af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat gaat vooral om de pull toch? Een soort Maulgar 2.0?
Ja het heeft wel wat idd, alleen als ik dan 2 uur bezig ben voor 25% xp denk ik, mjah dit kan sneller.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja dat vind ik wel wat charme hebben, voor mij meestal leuker dan questen. Ik heb ook liever quests van 'dood 10 van die beesten' dan kan ik in zombie modus lekker relaxed spelen.
Daar ben ik nu dus ook mee bezig! Woensdag 80, dag erop hc's meteen gedaan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het heeft wel wat idd, alleen als ik dan 2 uur bezig ben voor 25% xp denk ik, mjah dit kan sneller.
Ik grind altijd hersenloos quests tot 80 en houd me dan pas bezig met instances, rep, gear en al die zooi. Zelfde met professions, ik level altijd zonder en op 80 level ik het dan in een paar dagen naar 450.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:08 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen op Ignis, xt-002 en Razorscale 25man.Blegh.
jullie met mimiron bezig? mijn guild al hele avondquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Freya ook neer!
Jep hebben hem tot ongeveer 20% gekregen (in phase 4 dan he!) Zeker een lastige fight, ook al gaat er t/m phase 3 niemand dood dan nog kan het vreselijk misgaan. Ik verwacht hem wel morgen of uiterlijk overmorgen neer te hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
jullie met mimiron bezig? mijn guild al hele avondik was uit eten, wel een fucking moeilijk gevecht zo te horen!
Achterlijke kut dailiesquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:19 schreef stbabylon het volgende:
Even een klein stukje reken werk wat ik heb gedaan voor mijn guild:
Day 20 1st mount (choice of 3)
Day 27 Crusader Achievement.
Day 34 2nd mount
Day 54 3rd mount
Day 74 4th mount
Day 94 5th mount
Day 144 Flying Mount
OR, if you want to go for the Flying mount first:
Day 44 Flying mount
Day 64, 84, 104, 124, 144 mounts
Spend: 750 tokens
Needed for Tabards and Pets: 450 or 90 more days of dailies.
In this scenario you'll never do more then 7 dailies a day and after day 27 only 4 a day.
This scenario: 234 days of dailies for everything.
If you do that all (234 days of dailies), you'll get:
1 day of 6 dailies = 6
5 days of 3 dailies = 15
21 days of 7 dailies = 147
212 days of 4 dailies = 848
total: 1016 dailies
times 13g23s = 13441g68s
haha, bij ons zijn ze ook al best ver, weet niet hoe ver eigenlijk. Kan opzich wel down voordat ze stoppen. Wij raiden normaal ook maar tot 11 uur hoor, zijn niet zo hardcorequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jep hebben hem tot ongeveer 20% gekregen (in phase 4 dan he!) Zeker een lastige fight, ook al gaat er t/m phase 3 niemand dood dan nog kan het vreselijk misgaan. Ik verwacht hem wel morgen of uiterlijk overmorgen neer te hebben.
Normaal raiden we nooit zoveel trouwens, maar hiervoor maakt iedereen even een uitzondering
Ja BloodPressure hier vandaag 8 uur mee bezig geweest, wel bijna down, maar na 8 uur is de focus wel erg laagquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:31 schreef DjNivek het volgende:
M'n guild is atm bezig op Yogg, het klinkt op ventrilo iig niet zo frustrerend als dat het deed op Mimiron of Vezax (al is Vezax ook niet extreem lastig, maar er toch wat fouten gemaakt werden)
En hij is nu een uurtje ofzo dood,straks maar met 10man's beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:31 schreef DjNivek het volgende:
M'n guild is atm bezig op Yogg, het klinkt op ventrilo iig niet zo frustrerend als dat het deed op Mimiron of Vezax (al is Vezax ook niet extreem lastig, maar er toch wat fouten gemaakt werden)
netjes hoor, grats!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En hij is nu een uurtje ofzo dood,straks maar met 10man's beginnen
Gratsquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En hij is nu een uurtje ofzo dood,straks maar met 10man's beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |