Nieuwe content van Halo is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verzonnen meeladressen.. maar dan nog.. de moeite voor die arcadetroep.
Ok voor andere extra downloads is wat voor te zeggen.. maar gewoon geen zin in de moeite![]()
Ik twijfel nog Gijs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Bastard het volgende:
Jammer dat er verder geen Gijsjes zin hebben in die meet dan
100+ man? No thank you.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Bastard het volgende:
Jammer dat er verder geen Gijsjes zin hebben in die meet dan
Tis niet dat ik ze allemaal een hand geef hoor, maar valt nog mee vind ikquote:
Kernreactor werd te heet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:57 schreef Chocobo het volgende:
Het ging niet helemaal goed op mijn werk vannacht
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk!! Game management software
http://www.collectorz.com/game/
[ afbeelding ]
Wij onze wekelijkse dosis van Inspector Frost.quote:Op zondag 19 april 2009 07:19 schreef Bastard het volgende:
Gisteren mn jaarlijkse sessie van Godfather 1 gekeken
RROD Gijs?quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox is al dikke week stuk.. nog geen doos gehaald
Snap echt niet dat BC er niet meer in zit. Zo heerlijk up upscaled PS2 games te spelen op je PS3,....!quote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Pfff...net weer mijn PS2 aangesloten. Gedoe met al die kabels, compontent switch box, etc.
Ach tis heerlijk weer, speel de laatste week ook weinig.quote:Op zondag 19 april 2009 16:47 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox is al dikke week stuk.. nog geen doos gehaald
Dat haal je alleen als je het morgen opstuurt denk ik!quote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach tis heerlijk weer, speel de laatste week ook weinig.
Ff doos zoeken op je werk.
Ga er wel vanuit als ik wel de 30e kom, dat ie het weer doet he.
Extra chip was toch een beetje te duur. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een softwarematige BC komen. Maar goed, ik ben nu in elk geval klaar voor Persona 4. Als zal dat moeten wachten tot half mei, dan ben ik van vakantie terug.quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
Snap echt niet dat BC er niet meer in zit. Zo heerlijk up upscaled PS2 games te spelen op je PS3,....!
Wanneer ga je en waar ga je heen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Extra chip was toch een beetje te duur. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een softwarematige BC komen. Maar goed, ik ben nu in elk geval klaar voor Persona 4. Als zal dat moeten wachten tot half mei, dan ben ik van vakantie terug.
Oh je komt de 30equote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach tis heerlijk weer, speel de laatste week ook weinig.
Ff doos zoeken op je werk.
Ga er wel vanuit als ik wel de 30e kom, dat ie het weer doet he.
Neet?quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je komt de 30ewist ik niet maar is cool!
Ik zit heerlijk Miles Davis re luideteren, en kom ook aan mn Louis Armstrong cd toe.. is wel lekker zo zonder gamedoos eigenlijk.
Binnwnseur bijna klaar, spartelpoets van de muur buiten.
Yep.. vrijdagsmiddag nog gamen... Amber zet hem dan aan. RROD... niks meer aan te doenquote:
Moet ik ff kijken ben 1 mei ook vrij.quote:Op zondag 19 april 2009 22:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je komt de 30ewist ik niet maar is cool!
Ik zit heerlijk Miles Davis re luideteren, en kom ook aan mn Louis Armstrong cd toe.. is wel lekker zo zonder gamedoos eigenlijk.
Binnwnseur bijna klaar, spartelpoets van de muur buiten.
Is prima Gijs.. heb zelf ook gekeken om 1 mei vrij te nemen maar dat kon helaas nietquote:Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken ben 1 mei ook vrij.
Dag van de arbeid he.quote:Op maandag 20 april 2009 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is prima Gijs.. heb zelf ook gekeken om 1 mei vrij te nemen maar dat kon helaas niet
Lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 08:13 schreef Magneet het volgende:
4 en 5 mei is het gemeente huis hier dicht dus die dagen heeft de baas geselcteerd voor 2 vd 3 van me door de baas toe te wijzen vrije dagen. Ik heb meteen de eerste ook maar vrijgepakt, megalang weekend
Volgende week zondag, 2 weken naar Zuid-Frankrijk.quote:
Is het weer helemaal dichtgegroeid?quote:Op maandag 20 april 2009 08:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh eens kijken of ik voor het eerst ind it huis me tuin aan kant kan hebben VOOR de zomer
Ja wel lekker dus.quote:Op maandag 20 april 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doet mn baas nie aan
Maar das volgende week al
Gister de andere helft van mijn tuinmeubels schoongemaakt (ontgrijzen en ontgroenen). Oh oh oh, waarom heb ik toentertijd geen mooie, lichte plastic meubels gekocht?quote:Op maandag 20 april 2009 08:17 schreef Magneet het volgende:
uhuh eens kijken of ik voor het eerst ind it huis me tuin aan kant kan hebben VOOR de zomer
de borders stata weer gras in, had ze dan ook alleen maar leeggehaald de vorige keer. En er ligt weer wat meuk die naar de stort moet in de tuin dus dat kan dan ook meteen weg. Ik ga nu ook meteen van die houtsnippers halen dat houdt het onkruid best goed weg.quote:
wij hebben platsic blauw spul,hoogstens wat vies nu. Binnenkort ook de bbq maar eens onder zijn zeiltje vandana halen en kijken wat de status isquote:Op maandag 20 april 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister de andere helft van mijn tuinmeubels schoongemaakt (ontgrijzen en ontgroenen). Oh oh oh, waarom heb ik toentertijd geen mooie, lichte plastic meubels gekocht?![]()
Vandaag en morgen mooi, en daarna weer wat minder he.. maar beetje regen is ook niet ergquote:Op maandag 20 april 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja wel lekker dus.
De hele week weer mooi weer, hoop volgende week ook.
Kuiken zag die foto van die bos bloemen, ze zei al voor wie waren die. Ehhhhh voor Tam.![]()
We hebben ook van dat blauwe plastic spul.. wil nog eens iets van een picknik tafel eikquote:Op maandag 20 april 2009 08:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
wij hebben platsic blauw spul,hoogstens wat vies nu. Binnenkort ook de bbq maar eens onder zijn zeiltje vandana halen en kijken wat de status is
Kheb nog wel een paar kilo grind andersquote:Op maandag 20 april 2009 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik ga nu ook meteen van die houtsnippers halen dat houdt het onkruid best goed weg.
jammer dat er bij jullie in de buurt niet iets van een Van Cranenbroek zit. Echt een supergoedkope zaak met goed spul als het om tuinmeubels gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben ook van dat blauwe plastic spul.. wil nog eens iets van een picknik tafel eik
tis dat het zo'n eind is anders zou ik wel een aanhangertje op komen halenquote:Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb nog wel een paar kilo grind anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |