quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Die kat baaaaalt![]()
http://www.break.com/index/dissapointed-cat-loses-pigeon.html
Prachtige reactie he,..............quote:
boinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Die kat baaaaalt![]()
http://www.break.com/index/dissapointed-cat-loses-pigeon.html
Elk jaar hetzelfde voor de E3. En elke keer die enorme teleurstelling na de persconferentie van Nintendo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vast poep maar ik blijf hopen op een strakke Mario of toch een nieuwe Zelda! Misschien zelfs iets helemaal nieuwsSpijtbetuiging i.v.m. vorige E3!
http://kotaku.com/5213909(...)-nintendo-game-in-09
ieder jaar begint Noot harder te vloeken op Netniettendoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde voor de E3. En elke keer die enorme teleurstelling na de persconferentie van Nintendo.
Vloeken doe ik niet, ik ben alleen teleurgesteld. Al begrijp ik Nintendo heel goed, ze verdienen bakken met geld, who cares about the hardcore?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ieder jaar begint Noot harder te vloeken op Netniettendo
Die golfclub slagquote:
ja inderdaad dat deden ze zichzelf wel aan hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die golfclub slag![]()
Terecht overigens, moet je je maar niet als een mongool gedragen
Hij had m op zn knie moeten slaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja inderdaad dat deden ze zichzelf wel aan hoor.
Beetje humor in het leven kan geen kwaad! Vind hem geweldigquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die golfclub slag![]()
Terecht overigens, moet je je maar niet als een mongool gedragen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Bastard het volgende:
Nou heb ik ook een teringhekel aan pac-man overigens.
Ik zal mezelf nog es expres op een spamlist gaan zetten hiermee zekerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gratis MS points: http://www.cokezone.co.uk(...)Points+for+Xbox+Live
Je kunt elke keer een nieuw account aanmaken voor 200 MS points. Ik sta inmiddels op 1400 gratis MS points.
Dude, er wordt geen e-mail bevestiging gevraagd. Ik heb ouwezak@hotmail.com, something@something.com en vergelijkbaar materiaal gebruikt. De teller staat op 2200 punten so farquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal mezelf nog es expres op een spamlist gaan zetten hiermee zeker
Nee man, als ik een spel wil koop ik wel M$ points.
Dan nog.. 3 pagina's invullenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, er wordt geen e-mail bevestiging gevraagd. Ik heb ouwezak@hotmail.com, something@something.com en vergelijkbaar materiaal gebruikt. De teller staat op 2200 punten so far
Gijs. Nergens voor nodig. Geboortedatum, email, code, klaar. Je hoeft helemaal nergens meer in te vullen, dat vragen ze wel, maar je gaat gewoon terug in je browser.quote:
Het gaat al mis als je geen resident bent van GB..quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Nergens voor nodig. Geboortedatum, email, code, klaar. Je hoeft helemaal nergens meer in te vullen, dat vragen ze wel, maar je gaat gewoon terug in je browser.Maar goed, niet meer klagen als er weer eens iets te duur is in jouw ogen he
Dan vul je dat toch gewoon in. Gijs. Zit je voor het eerst op internet ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat al mis als je geen resident bent van GB..
Heb je al bijgeschreven gekregen Gijs?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan vul je dat toch gewoon in. Gijs. Zit je voor het eerst op internet ofzo?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je al bijgeschreven gekregen Gijs?
En die mail zit al 13 keer in m'n inboxquote:
Beste NotoriousRoy,
Dit bericht is een bevestiging dat Xbox Live 200 Microsoft Points Prepaid-kaart is geactiveerd op vrijdag 17 april 2009. Hier volgen de gegevens:
Als je de prepaid-code van 25 cijfers invoert op deze Microsoft Points-kaart, worden er 200 punten bijgeschreven op de account die is gekoppeld aan je Xbox Live-gamertag.
Ik ben zo jaloers op je nu he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu ben je te laat!
[ afbeelding ]
Er zijn 13 mailadressen ingevuld op die coca cola site. Dat was het. Alle MS punten staan op mijn eigen XBL account natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef Magneet het volgende:
maar heb je je nu 13 accounts aangemaakt?
dus 13 account aangemaakt op die coca cola site die weer lekker volgespemt kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn 13 mailadressen ingevuld op die coca cola site. Dat was het. Alle MS punten staan op mijn eigen XBL account natuurlijk
Verzonnen meeladressen.. maar dan nog.. de moeite voor die arcadetroep.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
dus 13 account aangemaakt op die coca cola site die weer lekker volgespemt kunnen worden
Ach, Banjo Kazooie gratis, over twee weken Banjo Tooie gratis en dan nog de Fable DLC gratis. Voor ongeveer 20 minuutjes nep emailadressen verzinnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verzonnen meeladressen.. maar dan nog.. de moeite voor die arcadetroep.
Ok voor andere extra downloads is wat voor te zeggen.. maar gewoon geen zin in de moeite![]()
Kutspellen Gijs.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, Banjo Kazooie gratis, over twee weken Banjo Tooie gratis en dan nog de Fable DLC gratis. Voor ongeveer 20 minuutjes nep emailadressen verzinnenAls ik er volgende week aan denk doe ik het zo weer.
Tering,... je hebt gewoon bijna 27 euro bij elkaar gespaardquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, Banjo Kazooie gratis, over twee weken Banjo Tooie gratis en dan nog de Fable DLC gratis. Voor ongeveer 20 minuutjes nep emailadressen verzinnenAls ik er volgende week aan denk doe ik het zo weer.
En alweer op zie ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Tering,... je hebt gewoon bijna 27 euro bij elkaar gespaard
Netjes
Ik heb op die site ingevuld dat ik in de UK woonde en de MS codes zijn gelijk voor UK en NLquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Maar is dat wel goed gegaan Noot? Het lijkt alsof het alleen maar geldig is in de UK. Heb je de codes al kunnen inwisselen voor points op je eigen account?
Ben te laat ja,... had best wel wat email adressen willen bedenken voor GTA DLCquote:
Die is het geld meer dan waard. OutRun trouwens ook. *hype hype*quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Chocobo het volgende:
Ben te laat ja,... had best wel wat email adressen willen bedenken voor GTA DLC
Ik moet van yvonnequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Bastard het volgende:
FOK! 10 jaar meet! Nu al 100+ man/vrouw!!
Meer Gijsjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |