Sommige:quote:
Hahahaquote:
Japanse vrouwenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Japans
[ afbeelding ]
Indisch
[ afbeelding ]
Chinees
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een game voor de PSP, Breath of Fire 3 of Star Ocean ofzo, en natuurlijk wil ik die zo goedkoop mogelijk. Op Play.com heb je Breath of Fire 3 voor 20 pond ( http://www.play.com/Games/PSP/4-/848065/-/Product.html?searchstring=breath&searchsource=0 ).
Dat is ongeveer 23 euro als je het omrekent. Maar nee, PlayTrade is *ietsjes* duurder als je in euro's besteld...! !
Vanaf 13 pond Gijs.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek een game voor de PSP, Breath of Fire 3 of Star Ocean ofzo, en natuurlijk wil ik die zo goedkoop mogelijk. Op Play.com heb je Breath of Fire 3 voor 20 pond ( http://www.play.com/Games/PSP/4-/848065/-/Product.html?searchstring=breath&searchsource=0 ).
Dat is ongeveer 23 euro als je het omrekent. Maar nee, PlayTrade is *ietsjes* duurder als je in euro's besteld...! !
Amazon! Ik vergeet die steeds! Goeie tip!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanaf 13 pond Gijs.
http://www.amazon.co.uk/Breath-of-Fire-3-PSP/dp/B000CI83LI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1239899123&sr=8-1
Nog iets goedkoper
http://www.amazon.co.uk/S(...)E/ref=pd_sim_vg_h__4
Jammer dat je eerste DLC zo tegenvalt Gijs.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia Epilogue uitgespeeld: http://www.royorama.nl/?p=799
Tering he,... je zal zo'n ding winnen. Direct de verkoop in en sparenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Bastard het volgende:
http://ferrari.radioveronica.nl/
Die Ferrari is gewonnen door een vent een straat achter me
Mooi dingetje hoor! Stond net naast hem.. hij vond het een leuk tweedehandsje
@Gijsje, in die oranjestraat dus
Praat.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef Bastard het volgende:
http://ferrari.radioveronica.nl/
Die Ferrari is gewonnen door een vent een straat achter me
Mooi dingetje hoor! Stond net naast hem.. hij vond het een leuk tweedehandsje
@Gijsje, in die oranjestraat dus
Vaak word het eerste jaar alles betaald aan die auto.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering he,... je zal zo'n ding winnen. Direct de verkoop in en sparen
Sparenquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering he,... je zal zo'n ding winnen. Direct de verkoop in en sparen
Echt waanzinnig, maar wat moet ik ermee Gijs. De mij maar een simpele gezinsbakquote:
Nee dat wil ik niet weten nee,.... het onderhoud ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vaak word het eerste jaar alles betaald aan die auto.
Je wil toch niet weten wat voor verzekering zo'm ding heeft.
Er passen ook kinderen inquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt waanzinnig, maar wat moet ik ermee Gijs. De mij maar een simpele gezinsbak
Gewoon competitie heh, verschillende tijden. AZ wordt wel kampioen zaterdagquote:
Word het niet gewoon uitgezonden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon competitie heh, verschillende tijden. AZ wordt wel kampioen zaterdag
[ afbeelding ]
Hij is geweldig om zo nu en dan een filmpje te bekeken, maar je eigen page een beetje onderhouden is niet echt gebruikersvriendelijk nee. Maar ik hoop niet dat Google zich ermee gaat bemoeien. Hun programma's zuigen ook hoor. Adsense bv,.... echt serieus niet normaal hoe ingewikkeld en raar dat allemaal in elkaar zit. Het enige wat een beetje goed is is Picasa. Voor de rest huil ik echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ik snap geen kont van youtube.. ik zet 1 nummer aan van Louis Armstrong en ik zit een (geweldige) afspeellijst te luisteren.. gebeurt toch anders niet
En als ik nou een video wil toevoegen aan mn eigen site... geen idee hoe he.. klik klik klik.. nee niet.. .klik klik... nog niet... stink site.
Tele2 zendt het wel uit denk ik! Op de 'gewone' TV wordt alleen de vrijdagavond wedstrijd live uitgezonden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word het niet gewoon uitgezonden?
Misschien es checken op tele2 dan, kan ik hem vast wel zien.
Adsense ja, die hoeveelheid opties en de moeite die je moet doen om iets te veranderenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is geweldig om zo nu en dan een filmpje te bekeken, maar je eigen page een beetje onderhouden is niet echt gebruikersvriendelijk nee. Maar ik hoop niet dat Google zich ermee gaat bemoeien. Hun programma's zuigen ook hoor. Adsense bv,.... echt serieus niet normaal hoe ingewikkeld en raar dat allemaal in elkaar zit. Het enige wat een beetje goed is is Picasa. Voor de rest huil ik echt
Gmail valt me ook tegen achteraf! Gekke labels!
Adsense.. picase.. ken het allemaal niet Gijs.. Gmail heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is geweldig om zo nu en dan een filmpje te bekeken, maar je eigen page een beetje onderhouden is niet echt gebruikersvriendelijk nee. Maar ik hoop niet dat Google zich ermee gaat bemoeien. Hun programma's zuigen ook hoor. Adsense bv,.... echt serieus niet normaal hoe ingewikkeld en raar dat allemaal in elkaar zit. Het enige wat een beetje goed is is Picasa. Voor de rest huil ik echt
Gmail valt me ook tegen achteraf! Gekke labels!
Thunderburd..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tele2 zendt het wel uit denk ik! Op de 'gewone' TV wordt alleen de vrijdagavond wedstrijd live uitgezonden.
[..]
Adsense ja, die hoeveelheid opties en de moeite die je moet doen om iets te veranderenOmschrijvingen zijn ook slecht! Gmail gebruik ik gewoon vanuit Thunderbird, geen problemen mee.
Oh dat kan ook? Meerdere adressen er op lezen.. oh dat is wel handig. Zou ik tele2 en hotmail er op zetten. Hotmail heeft ook een prima spamfilter, krijg alleen mail wat ik toesta en reken maar dat ik met mn bastard@fok adres een hoop spam krijgquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:16 schreef Magneet het volgende:
gmail vind ik heerlijk, haal er van 3 andere adressen de mail mee binnen + m'n fok mail komt daarop binnen. De spamfilter is echt één van de beste.
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Adsense.. picase.. ken het allemaal niet Gijs.. Gmail heb ik ook niet.
Waarom moet alles anders? Als iets werkt.. klaar toch? Nee dan moet je overstappen naar iets anders, dat weer onder de knie krijgen, en vaak gaat dan de gebruiksvriendelijkheid achteruit.
Ik zal wel te oud worden voor die shit of het boeit me niet geen idee.
Programma's moeten een paar knoppen hebben, niet meer dan een gamepad.
hotmail miste bij mij een hoop wat op me fok adres binnenkwam, gmail bijna niks. Ja je kan meen ik tot 4 pop adressen binnen laten halen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat kan ook? Meerdere adressen er op lezen.. oh dat is wel handig. Zou ik tele2 en hotmail er op zetten. Hotmail heeft ook een prima spamfilter, krijg alleen mail wat ik toesta en reken maar dat ik met mn bastard@fok adres een hoop spam krijg
Die serieuze blikquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Proest,... kwam deze tegen
[ afbeelding ]
Deze E3 waarschijnlijk nog geen nieuwe aankondiging. Ze gaan natuurlijk die nieuwe Zelda voor de DS hypen.quote:
Schijnt toch iets groots te komen als ik het zo lees!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze E3 waarschijnlijk nog geen nieuwe aankondiging. Ze gaan natuurlijk die nieuwe Zelda voor de DS hypen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schijnt toch iets groots te komen als ik het zo lees!
Vast poep maar ik blijf hopen op een strakke Mario of toch een nieuwe Zelda! Misschien zelfs iets helemaal nieuwsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |