quote:
Pluizebolquote:
Ik moest even naar de Mycom, laptop had kuren. En ze hebben hem meteen maar gehouden, nadat ze alles wat ik al had geprobeerd, nog eens hadden geprobeerd.quote:
hihiquote:
Déjà vuquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Hier fietste ik net dus onder:
[ afbeelding ]
En zo hangt het boven de flat:
[ afbeelding ]
Nee, maar toch stonden beide beelden nog vers op m'n netvlies!quote:
Fijn he , die dubbel postsquote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar toch stonden beide beelden nog vers op m'n netvlies!
Alles voor de postcountquote:
Als je in het vliegtuig zit zien ze er ook uit alsof je er heel lekker op zou kunnen slapenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Fha het volgende:
Ik wil wel op die wolken lopenze lijken zacht
Oh ja, blijf spammen jijquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel? Die foto's staan in 3 topics hoor, niet in 2... o nee, 4 als je TF meerekent.
Jaaaaquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je in het vliegtuig zit zien ze er ook uit alsof je er heel lekker op zou kunnen slapen.
Dan zullen we je er nog even aan herinneren. Al zal die de posts van TF niet meetellen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen is een mooi moment voor spijt... als OA de daglijst post.
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! doorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen we je er nog even aan herinneren. Al zal die de posts van TF niet meetellen hoor
Wat is er naar aan vliegen danquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaik haat vliegen maar dat is wel leuk
![]()
Dat is niet nodig nadat jij de dagcijfers gezien hebtquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! door.
Ik heb gewoon een hekel aan vliegtuigen. Die storten neer enzo.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er naar aan vliegen dan.
Ik heb alleen maar korte stukjes gevlogen (Londen), misschien scheelt dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |