Wat een onzin, jaloezie zegt toch niets over hoeveel iemand om je geeft... Het geeft alleen aan hoe bezitterig iemand isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn huidige ver-weg-van-hier-vriendin baalt er telkens weer van dat ik niet jaloers ben als ze met dr exen afspreekt
Ik zou daar ook behoorlijk kriegel van worden, een scharrel die zo onzeker is dat 'ie het gevoel heeft dat 'ie je met argusogen in de gaten moet houdenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daarom ging het uiteindelijk dus fout, want het werd steeds erger. Kon niet eens alleen naar het cafe toe... de huidige zegt gewoon 'ik ga gezellig mee'... da's ook niet alleen, maar is tenminste wel leuk!.
Direct ben ik wel goed inquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je gewoon direct, nog voordat het een probleem wordt.
Dat is mijn wijze levensles voor 2009.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jaloezie zegt toch niets over hoeveel iemand om je geeft... Het geeft alleen aan hoe bezitterig iemand is.
Als ze dat niet zelf kan bedenken moet je misschien naar een iets minder blonT typetje op zoek gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik moet gaan bedenken hoe ik dr duidelijk maak dat ik ook zonder haar vrienden wil zien
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze dat niet zelf kan bedenken moet je misschien naar een iets minder blonT typetje op zoek gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dat ligt dan meer aan de ander dan aan jou (ik ben ook zo, als je denkt dat je het ergens anders beter kunt krijgen moet je dat gewoon lekker doenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pcies, maar om een of andere reden kom ik onverschillig over als ik zeg dat ik dr succes wens als ze een leuker iemand tegenkomt. Volgens mij is het meer arrogantie van mijn kant
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Eeuh..dat is?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand nog gebruikerservaringen om te delen over BioGlide?
Je verpest mn kwartetquote:
Nee, maar ik zie dat het op waterbasis isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand nog gebruikerservaringen om te delen over BioGlide?
quote:
http://lmgtfy.com/?q=bioglidequote:
Is dat minder goed dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat het op waterbasis is.
Je wilt toch glijden, niet plakkenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=bioglide
[..]
Is dat minder goed dan?
Goede alternatieven dan? Anders loop ik in NL wel ff de Christine le Duc in, die zullen vast wel willen helpen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt toch glijden, niet plakken.
Op siliconenbasis wil je hebben.
Pjur Bodyglide of The Garden of Love (goedkoper en net zo goed). Daar zullen ze je zeker een goed advies gevenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goede alternatieven dan? Anders loop ik in NL wel ff de Christine le Duc in, die zullen vast wel willen helpen.
Tnx!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Pjur Bodyglide of The Garden of Love (goedkoper en net zo goed). Daar zullen ze je zeker een goed advies geven.
quote:
Dit dus..quote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Pjur Bodyglide of The Garden of Love (goedkoper en net zo goed). Daar zullen ze je zeker een goed advies geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |