fiets zequote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
deze dame gaat ook richting huis, met de fiets welteverstaan
nope, met deze heb ik een knipperlicht relatie gehad van een jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goede zaak![]()
[..]
das pas in december
[..]
Ik ook nog met één![]()
Daar heb ik dan ook mijn langste relatie mee gehad van zeven jaar
Wat zeg je? Moet ik MPG verlaten voor je?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Hou toch op met jullie relaties, het celibaat is veel mooier
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Neuh..quote:
mijn laatste ex wilde niet dat ik contact had met de ex ervoor. Jammer voor de laatste ex dat ik email heb waar zij niet in kon. Mijn huidige vriendin zei als eerste reactie 'Laat eens een foto zien!'... zo kan het dus ook kom ik achterquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, met deze heb ik een knipperlicht relatie gehad van een jaar
degene waar ik het langst mee gelopen heb, heb ik al een jaar of 5 niet gesproken denk ik
Celibaat != jezelf aftrekken op foto's van mooie vrouwen, KG...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Nee, gewoon geen sex meerquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat zeg je? Moet ik MPG verlaten voor je?
quote:
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Celibaat != jezelf aftrekken op foto's van mooie vrouwen, KG...
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laatste ex wilde niet dat ik contact had met de ex ervoor. Jammer voor de laatste ex dat ik email heb waar zij niet in kon. Mijn huidige vriendin zei als eerste reactie 'Laat eens een foto zien!'... zo kan het dus ook kom ik achter
quote:Mooi Vrouwen Uit Azië
Bloedmooie Vrouwen Verwachten U. Over 700000 Leden. Word Gratis Lid!
lekker in het rond neuken op zondag?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen sex meer
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaat
Mijn huidige ver-weg-van-hier-vriendin baalt er telkens weer van dat ik niet jaloers ben als ze met dr exen afspreektquote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die wil bepalen met wie je wel of geen contact hebt
.
Dat je pakt wat je pakken kan zolang niemand er maar weet van heeftquote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaat
Ja, daarom ging het uiteindelijk dus fout, want het werd steeds erger. Kon niet eens alleen naar het cafe toe... de huidige zegt gewoon 'ik ga gezellig mee'... da's ook niet alleen, maar is tenminste wel leuk!.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die wil bepalen met wie je wel of geen contact hebt
.
quote:
whehe... mijn huidige vriendin weet met wie ik hier om ga, en dat vind ze prima. Ze heeft de meeste mensen hier ook al ontmoet, zo ook de jongedames die ik hier ken. Nog steeds vind ze het prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn huidige ver-weg-van-hier-vriendin baalt er telkens weer van dat ik niet jaloers ben als ze met dr exen afspreekt
Ik ben bang dat ik moet gaan bedenken hoe ik dr duidelijk maak dat ik ook zonder haar vrienden wil zienquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daarom ging het uiteindelijk dus fout, want het werd steeds erger. Kon niet eens alleen naar het cafe toe... de huidige zegt gewoon 'ik ga gezellig mee'... da's ook niet alleen, maar is tenminste wel leuk!.
Lijkt Indonesie wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je pakt wat je pakken kan zolang niemand er maar weet van heeft.
Dat soort dingen zeg je gewoon direct, nog voordat het een probleem wordtquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik moet gaan bedenken hoe ik dr duidelijk maak dat ik ook zonder haar vrienden wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |