Ja, precies, dat bedoel ik!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ik werkte ooit bij Gran Dorado, en daar stond een leuk meisje in een van de winkeltjes. Alleen was ik 20, en zij 15, geen goede combi.
Maar nu, 9 jaar later, zou dat leeftijdsverschil dan ineens wel kunnen.
Nee, Leannequote:Op donderdag 16 april 2009 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof speedread zich door het vorige topic heen..
Begrijp ik nou goed dat ik de vriendinnen van Nijns een rondleiding door de Christine le Duc mag geven?
Ik van 21quote:Op donderdag 16 april 2009 14:39 schreef Leanne het volgende:
ik heb een vriendje van 20 gehad toen ik 15 was
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had een vriendje van 24 toen ik 14 was..
Die jongen heeft altijd gedacht dat ik ouder was, dat wel.. hij heeft nooit mn echte leeftijd geweten
Ik had op mijn 16de een vriendje van 26... misschien is het daar mis gegaan met mijquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die jongen heeft altijd gedacht dat ik ouder was, dat wel.. hij heeft nooit mn echte leeftijd geweten
Marcquote:Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon werken dan, zo moeilijk is het niet hoor
een beetje?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:30 schreef Leanne het volgende:
ik hoop dat ik op mijn volgende baan nog een beetje mag fokken
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendje gehad gelukkigquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent geboren en toen was je al zestien?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nog nooit onder de 16 gegaan
Het zit hem dan ook in dat ene woord: nemenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
HahaHij moest eens weten..
Achteraf vind ik mijn ex maar stom (zacht uitgedrukt) ik zou nu ik zelf 21 (bijna 22!!) ben, nooit iets nemen met iemand die 6 jaar jonger is
Oh, vond het net iets voor jouquote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendje gehad gelukkig
Ja, dat deed ie ook jaquote:Op donderdag 16 april 2009 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het zit hem dan ook in dat ene woord: nemen
Ach, jongens zijn vaak niet zo moeilijk. Op hun 20e gieren de hormonen door hun lijf dus zijn ze blij als ze een vriendinnetje hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
HahaHij moest eens weten..
Achteraf vind ik mijn ex maar stom (zacht uitgedrukt) ik zou nu ik zelf 21 (bijna 22!!) ben, nooit iets nemen met iemand die 6 jaar jonger is
Nou, deze bleek achteraf niet zo geschikt te zijn, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach, jongens zijn vaak niet zo moeilijk. Op hun 20e gieren de hormonen door hun lijf dus zijn ze blij als ze een vriendinnetje hebben
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach, jongens zijn vaak niet zo moeilijk. Op hun 20e gieren de hormonen door hun lijf dus zijn ze blij als ze een vriendinnetje hebben iets te neuken hebben
Ik ook niet!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vriendje gehad gelukkig
Klopt wel ja, bij dames ligt dat tegenwoordig al bij hun 13equote:Op donderdag 16 april 2009 14:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach, jongens zijn vaak niet zo moeilijk. Op hun 20e gieren de hormonen door hun lijf dus zijn ze blij als ze een vriendinnetje hebben
gelukkig leren we van onze ex-vriendjes wat we vooral NIET willenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, deze bleek achteraf niet zo geschikt te zijn, laat ik het zo zeggen
ik wilde het netjes houden, maar dat dusquote:
Mooie discussie, daar ben ik het namelijk wel mee eens. Tegenwoordig kan je als kerel van 18 gemakkelijk neuken met een meisje van '18' die dan achteraf 14 blijkt te zijn. Wat een hoeren lopen erbij zeg, hoe ze zich ook kleden, niet normaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt wel ja, bij dames ligt dat tegenwoordig al bij hun 13e
Ikzelf heb geen leeftijd, ik ben een kloonquote:Op donderdag 16 april 2009 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent geboren en toen was je al zestien?
Ja, preciesquote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
gelukkig leren we van onze ex-vriendjes wat we vooral NIET willen
[..]
Tip van de week:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, precieswat een fout was dat zeg
ik was niet in 1 keer genezen, jij wel?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tip van de week:
http://www.viva.nl/forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |