Oh gelukkig, want ik heb echt geen zin om te betalen voor streams waarop Ribas (uit geflopte rls die ik niet heb gevolgd) en Sandy (saaiste winnaar uit BB) te zien zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:24 schreef Stefan het volgende:
Ik zou Kickofbezoekers geen deelnemers noemen, ze komen en ze gaan tijdens die 3 dagen
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn de streams IP-gebonden of via een password?
Vanaf 1 mei waarschijnlijk aan het werk en zit nu veel bij mijn dinnetje.
Dus zal wel veel het forum lezen worden i.p.v. streams, als het IP-gebonden is.
Oh, jammer.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef Maanvis het volgende:
LekkerSimpel mocht niet meedoen van z'n CWI consultant.
Ik sweeeeer het je, je gaat die gast echt leuk vinden. Stotter jij ook als je boos wordt?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:36 schreef Danny het volgende:
ken heel die Ribas niet en zo te lezen mis ik er weinig aan.
nee, maar waarom zou ik boos worden?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik sweeeeer het je, je gaat die gast echt leuk vinden. Stotter jij ook als je boos wordt?
Jij kent Ribas dus echt niet, mooi.quote:
In de dagopdrachten kunnen we bewoners dingen laten doen voor privileges die jou gruwelijk over de zeik laten gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar waarom zou ik boos worden?
Popcorn time!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kent Ribas dus echt niet, mooi.![]()
Ik bekijk jullie wel als streamer en wacht rustig af.
Ik snap werkelijk niet waar de kickoff voor bedoeld is. Willen ze reclame maken voor de show die erna komt of willen ze reclame maken voor zichzelf.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef ditisHuub het volgende:
Ik kom met Jaap zaterdag en we blijven een nachtje slapen en vertrekken dus zondag weer,
beetje ongein trappen in de bunker euh, ik bedoel inhoudelijke en diepe gesprekken voeren met de deelnemers om tot de essentie van het leven te komen...ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar de kickoff voor bedoeld is. Willen ze reclame maken voor de show die erna komt of willen ze reclame maken voor zichzelf.
Als de kickoff leuker wordt dan de rest kun je wel inpakken natuurlijk.
De deelnemers zijn heul niet aanwezig volgens mij, qua ruimte dan.. Jullie zitten als inteelt RLS's in de bunker. Gemiste kans of jezelf weer even op de kaart zetten?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef ditisHuub het volgende:
Ik kom met Jaap zaterdag en we blijven een nachtje slapen en vertrekken dus zondag weer,
beetje ongein trappen in de bunker euh, ik bedoel inhoudelijke en diepe gesprekken voeren met de deelnemers om tot de essentie van het leven te komen...ofzo
Maar a) ben je toch meestal s'ochtends rond 10 uur al?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef Danny het volgende:
Als iedereen maar in en uitwandelt als het zo uitkomt zie ik wel of ik die drie dagen ga volmaken. Ik dacht werkelijk drie dagen met een vaste groep mensen op een vierkante meter te zitten, maar blijkbaar is het gewoon een feestje en daar vertrek ik meestal zodra ik
a - lam ben
b - het zat ben
c - de kinderen naar bed wil brengen
Ja leuk voor jullie zo'n reünie.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:22 schreef ditisHuub het volgende:
10 jaar RLS, 10 jaar FOK!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef Stefan het volgende:
Wat ik dus niet begrijp: Bart en Bram willen helemaal terug naar de basis, waarom komen er dan allemaal ex RLSoapies in de bunker.
en The Real world was Amerikaanse Reality, oftewel niet 24 uur per dag opgenomen, maar een ENG programma, wat toch net anders isquote:Op donderdag 16 april 2009 19:51 schreef Danny het volgende:
[..]
10 jaar RLS, 10 jaar FOK!
Overigens bestond de RLS al eerder met bv The Real World, maar BB1 was volgens mij wel de eerste in NL.
Ik vond The Real World, en zeker de eerste twee series, goed te pruimen hoorquote:Op zondag 19 april 2009 12:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en The Real world was Amerikaanse Reality, oftewel niet 24 uur per dag opgenomen, maar een ENG programma, wat toch net anders is
ik herinner me dat leuke southern grietje Julie dat altijd beschermd was opgevoed en nu opeens in een loft in New York werd gepleurdquote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Stefan het volgende:
The Real world, ik herinner me vooral die negerin die een neger beschuldigde van aanranding waarop hij eruit moest.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
Ribas debieltje wat doe je nou jonguh je gaat toch niet in een bunker zitten mongooltje het is toch geen oorlog
ik ben al je andere stopwoordjes vergeten, sorry man.. ik weet geen eens meer hoe die anderen heten van CBML
We hebben een Kelly, een Yasmin, een pappie en een ouwe Marco en Marco.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
Ribas debieltje wat doe je nou jonguh je gaat toch niet in een bunker zitten mongooltje het is toch geen oorlog
ik ben al je andere stopwoordjes vergeten, sorry man.. ik weet geen eens meer hoe die anderen heten van CBML
quote:Als iedereen maar in en uitwandelt als het zo uitkomt zie ik wel of ik die drie dagen ga volmaken. Ik dacht werkelijk drie dagen met een vaste groep mensen op een vierkante meter te zitten, maar blijkbaar is het gewoon een feestje en daar vertrek ik meestal zodra ik
a - lam ben
b - het zat ben
c - de kinderen naar bed wil brengen Als iedereen maar in en uitwandelt als het zo uitkomt zie ik wel of ik die drie dagen ga volmaken. Ik dacht werkelijk drie dagen met een vaste groep mensen op een vierkante meter te zitten, maar blijkbaar is het gewoon een feestje en daar vertrek ik meestal zodra ik
a - lam ben
b - het zat ben
c - de kinderen naar bed wil brengen
ik had dit hele subforum geen eens gezienquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
We hebben een Kelly, een Yasmin, een pappie en een ouwe Marco en Marco.
Ik vroeg me al af waar je bleef Suikeroom
Héeeeeeeeeee Rieb ik had je bijna gemist maar ik heb gelezen dat je me niet vergeten bent......quote:Op zondag 26 april 2009 06:06 schreef RibasCBML het volgende:
Haallloooo
Leuke schattige liefe deprimerende zeikerige zielige mensen![]()
![]()
![]()
Ik ben maar weer naar huis gegaan want ik werd gek van Danny.....OMG wat een vent
nee hoor grapje dat meen ik natuurlijk niet.....ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en zo niet tjah dan niet .,...dan heb je gewoon pech bruder.
Ik moet eerlijk bekkennen dat ik er gister echt absoluut geen zin in had,
maar eenmaal binnen werd ik natuurlijk meteen al warm...scheld woorden begonnen al op me tong te komen,
voelde weer die tinteling in me handen en voeten om tegen iets te schoppen of te slaan.
BRING IT ON MOTERFUCKERShehehhe hahhaha
Maar toen zakte alles weg----360 graden switch!!----....iemand wou met me knuffelen
ik dacht WTF!!??
![]()
toen kwam Jaap ik denk ...okeeeeee nu gaan we het krijgenmaar nee ook geen ruzie...Jaap was te lief..
Ok Bart dan met zijn fucking iritante verbeteringen met zijn spelfouten..maar nee nadat ik een joint voor hem had gedraaid en even goed met hem gesproken te hebben was ook hij te lief!
Wie dan?? Wie is er iritant ? Roel? de sexy kunstenaar ? hmmmmzzz nee ik had geen peuken meer dus kreeg een peuk van Roel...fuck ook niet die gast is ook al te lief...
Annet dan? die vond me een mooie sexy man...hmmzzz fuck ey WTF is dit? ook niet...ook TE LIEF!!
en toen was het klaar me hart liep over van de liefde ...ik zag overal bloemtjes en mooie kleuren in de bunker....we konden zo een orgy beginnen..WY NOT!!! we hadden toch niks beters te doen....
Ik ben toen lekker aan de wijn gegaan en genoten van allle liefde die iedereen elkaar gaf![]()
hahhaha dat is het leven in de bunker jongens
Blij dat ik deze nieuwe mensen hebben mogen ontmoeten![]()
im just full of love!!!
![]()
ga nu slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef RibasCBML het volgende:
Heey Fan!!
Heb je dat gezien ?? over jou?ik dacht dat die gesprek niet werd uitgezonden
Hey maar heb je nog meer plaatjes van mij? ik kon ze niet vinden
en ik reageerde weer door jou he!!!
Ik zag dat jij ergens had ergens neergezet..""Ik hoop dat Rib nog even langs komt""
Bij deze madam!!!![]()
![]()
Heejj Gribus,quote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef RibasCBML het volgende:
Heey Fan!!
Ik zag dat jij ergens had ergens neergezet..""Ik hoop dat Rib nog even langs komt""
Bij deze madam!!!![]()
![]()
Hey Rieb !quote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef RibasCBML het volgende:
Heey Fan!!
Bij deze madam!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:11 schreef FANN het volgende:
GODSAMME![]()
![]()
ga ik kijken zie ik eneens Ribas zitten.......
hoe lang zijn ze d'r al?
en zo kan je alle topics doorlezen wat voor commentaar iedereen hadquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah precies waar hij hoort op zijn troon. !
Spapaars & Fluitertje Thanksquote:Op zondag 26 april 2009 07:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Ribas.![]()
![]()
Fan ik zoek nog een leuke cap van Ribas in de bunker.
maak je niet druk......quote:Op zondag 26 april 2009 16:51 schreef RibasCBML het volgende:
Mensen ik lig helemaal plat om die uitspraken van jullie hahahha..
ow en hey trans is natuurlijk niet mismaakt is een fucking grap hey!!! ik zei nog dat meen ik niet
écht waar.... en je had zo de pest aan hemquote:
ow....quote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef CartWOman het volgende:
Euhm... volgens Suikeroom ben JIJ hier het skattie, fann.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:02 schreef tuinfluiter het volgende:
In deze youtube kan je Ribas ook even zien.
dit vergeten?quote:Op zondag 26 april 2009 18:13 schreef FANN het volgende:
arme Jaapik heb toch met hem te doen.......
nee..... maar hij is er niet gelukkiger van geworden, da's nou juist zo triest ....quote:
Rieb als je ooit nog eens op Fok meeleest....quote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef RibasCBML het volgende:
Heey Fan!!
Bij deze madam!!!![]()
![]()
ik kijk nauwelijks in het cbml/bb/tbo etc etc topic, maar deze kwam met mn MyAT omhoogquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:15 schreef FANN het volgende:
ja ja ik weet dat het een oud topic is, maar ik heb erg mijn best gedaan, dus dan mag het wel vin ik...
quote:Op zondag 26 april 2009 07:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Ribas.![]()
![]()
Fan ik zoek nog een leuke cap van Ribas in de bunker.
en nu weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk nauwelijks in het cbml/bb/tbo etc etc topic, maar deze kwam met mn MyAT omhoog
Thanks Fannquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:35 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu weer![]()
deze is voor jou...
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef RibasCBML het volgende:
Heey Fan!!
Bij deze madam!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:![]()
Jammer dat die niet wat scherper is he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |