abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:50:32 #121
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68979706
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind thuis zijn vaak zwaarder dan werken hoor... het enige verschil is dat als je thuis werkt, smorgens ietsje meer rust hebt. Je hoeft niet op tijd op je werk te zijn. Al wordt dat weer anders als de kinderen naar school gaan....
Ja ik vind dat ik dat niet mag zeggen Maar ik snak naar een baan, al was het maar om gewoon één ding te doen en dan weer weg.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68981785
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ik dat niet mag zeggen Maar ik snak naar een baan, al was het maar om gewoon één ding te doen en dan weer weg.
Check
En dan niet een baan als in 3 baby's om voor te zorgen en die je huis verslonzen ipv 1
Maar gewoon 's morgens je huis uit en 's middags weer thuis.
En dat je op je werk dan lunchpauze hebt!

[ Bericht 11% gewijzigd door freecell op 13-05-2009 16:10:24 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:31:37 #123
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68983124
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik vind dat je dat wel mag zeggen hoor en ik begrijp het ook volkomen... ik ben echt erg blij met mn werk. Het is leuk, verdient niet verkeerd en ik vind het heerlijk om er af en toe uit te zijn.

En inderdaad die lunchpauzes zijn heerlijk, wij eten vaak aan het bureau om vervolgens een half uurtje de stad in te lopen en dat is niet altijd even goed voor je portemonnaie.
Make love, not war ☮
pi_69080514
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk ook dat je de druk wel erg groot maakt door dit nu in juli te willen beslissen. Net alsof je niett ook nog heel goed zwanger kunt worden als je 37,5 ent of 38. Je maakt het jezelf denk ik onnodig zwaar op deze manier.
ik sleep hem ff naar het moederstopic
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69080544
het is een beetje een tijdstechnisch verhaal. het is niet zomaar gegeven dat je direct zwanger raakt en dat alles goed gaat. dus dan wil ik een beetje op tijd gaan proberen. daarnaast zitten we met het 'probleem' dat sangdrax zijn functie over anderhalf jaar afloopt. dan wordt het hetzij een vast contract, hetzij weer zo'n ver-weg verhuizing. daar trap ik geen tweede keer in vlak na een bevalling.
pi_69080618
Kan me voorstellen dat je daar inderdaad niet op zit te wachten simmu.
pi_69080655
Kan ik me idd ook voorstellen, maar als je in juli zou besluiten er nog een keer voor te gaan dan zou je toch evengoed rond die tijd hoogzwanger/ net bevallen kunnen zijn?

Maargoed, dat leeftijdsverhaal snap ik dan weer wel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 10:17:49 #128
5428 crew  miss_sly
pi_69080811
Als er iemand is die weet dat zwanger zijn niet altijd even gemakkelijk gaat, ben ik het wel, hoor. Maar dan nog: je kunt echt nog wel een jaar of 3 zonder problemen zwanger worden. In ieder geval worden de problemen over een jaar of over 2 jaar niet ineens gigantisch veel groter omdat je dan 38 of 39 bent. En dat van die verhuizing/contract: dat is natuurlijk allemaal heel lastig, maar zelfs al lijkt het allemaal perfect getimed, dan nog kan er altijd een kink in de kabel komen. Er is zoveel niet te voorzien of rekening mee te houden...

Dus ik denk nog steeds dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt door nu in julli een definitieve beslissing te willen nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69080987
och, ik vind het sowieso al een lastige beslissing om te nemen, voor mij hoeft het namelijk niet zo. maar heel negatief ben ik ook niet. ik heb zo'n lol met mijn seleentje

maar ja: het zwanger zijn vind ik geen zak aan, de bevalling was vreselijk en de nazorg kut. daar zie ik dan weer erg tegenop. ik had het laatst nog opgezocht: ik had zelf steeds goed aangegeven dat het na de bevalling echt niet goed ging, de kraamhulp noteerde alles steeds in het boekje en het werd steeds gemeld aan de diverse verloskundigen die helemaal niks deden. maar met meer tijd om te denken ga ik vast ook meer piekeren, beter dan om een vaste korte tijd ervoor te nemen
  Moderator zaterdag 16 mei 2009 @ 10:38:11 #130
5428 crew  miss_sly
pi_69081173
Het zwanger zijn is ook niet mijn hoby. Ik had gedacht dat het leuk zou zijn, maar niets is minder waar. En aangezien ik nu al 40 ben, zit een tweede er voor ons echt niet in. Ik kan me dus op zich best wat ij je overwegingen voorstellen, maar het lijkt me zo jammer om nu onder druk een definitieve beslissing te willen maken. In jouw geval lijkt het me nog heel best mogelijk om het gewoon nog voor je uit te schuiven. Het zou nameliijk jammer zijn als je besluit voor wel een tweede alleen omdat sangdrax dat wil en je nu wilt beslissen, maar net zo jammer als je nu definitief besluit dat er geen tweede komt, terwijl je misschien over 1,5 jaar dent: ach, eigenlijk wil ik het best nog een keer proberen.

Jezelf wat ruimte geven daarin lijkt me heel gezond.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69083485
Je kunt niet kiezen wanneer (en of) je zwanger raakt. Je kunt niet kiezen wanneer je bevalt. Het enige dat je wel zelf kunt bepalen, is het moment waarop je begint met proberen. Kies dat moment dan ook als het echt goed voelt en niet omdat in de toekomst het misschien zus of zo zal lopen.
pi_69084306
Zijn er hier eigenlijk moeders die (een tijd na) de bevalling nog steeds vocht vasthouden? Mijn dochter is bijna zeven maanden en ik houd nog redelijk wat vocht vast. Wat kun je hier tegen doen behalve veel water drinken en op bleekselderij kauwen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_69084450
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:54 schreef geppie het volgende:
Zijn er hier eigenlijk moeders die (een tijd na) de bevalling nog steeds vocht vasthouden? Mijn dochter is bijna zeven maanden en ik houd nog redelijk wat vocht vast. Wat kun je hier tegen doen behalve veel water drinken en op bleekselderij kauwen
Nee, volgens mij hoort dat na de bevalling vrj snel over te zijn?
Solidago thee drijft vocht af, maar als ik jou was zou ik het ook even aan de HA vragen
pi_69084543
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, volgens mij hoort dat na de bevalling vrj snel over te zijn?
Solidago thee drijft vocht af, maar als ik jou was zou ik het ook even aan de HA vragen
Ja ik dacht ook dat het vrij snel over moest zijn, het is ook niet continu maar gisteren moest ik echt even mijn laarzen uit doen tijdens mijn werk want de boel knelde helemaal af. Misschien heeft het ook met lang zitten te maken
Ik zal het idd ook aan mijn huisdokter vragen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:10:36 #135
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69091823
Brandnetelthee drinken werkt ook vochtafdrijvend en groene appels eten ook en anders naar de huisarts en plastabletten vragen dat werkt zeker !
Mama van Isa en Ties
pi_69092193
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef marlieske het volgende: en anders naar de huisarts en plastabletten vragen dat werkt zeker !
Ik hield altijd superveel vocht vast (voor mijn zwangerschap) maar ik kreeg die tabletten niet van de huisarts
Ik gebruikte dus aquamare tabletten, te koop bij de tuinen en bij de etos geloof ik...werkte perfect!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:52:47 #137
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69101505
ik kreeg ze wel maar pas na de zwangerschap maar ook geen volle doos hoor, net genoeg om het ergste kwijt te raken. Ik hield tijdens de zwangerschap van Isa ongeveer 20 liter vocht vast na de bevalling was dat nog een litertje of 13 en die ben ik over een maandje of 9 verspreid pas echt kwijt geraakt .... kweet niet meer hoe vaak mijn bed zeiknat was van het zweet
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:17:44 #138
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69102459
hebben de verse moeders nog steeds last van vlokjes in de urine? ik namelijk wel.. anders ff een blaasontstekingstestje doen (al heb ik verder nergens last van)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69102573
Ja vlokjes! Nog steeds! Heel maf! Volgens mij geen blaasontsteking hier... Al weet ik dat nooit erg zeker. Heb ook regelmatig wél blaasontsteking
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:27:23 #140
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69102888
ik niet..maar heb het wel eens gehad en daar lijkt t niet op.

tijdens de zwangerschap had ik wel last van deze vlokjes, cervixslijm geloof ik. maar ik merkte dus vorige week dat ik het 'weer'heb
wanna rub mah puppeh?!
pi_69103105
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Dakota het volgende:
ik niet..maar heb het wel eens gehad en daar lijkt t niet op.

tijdens de zwangerschap had ik wel last van deze vlokjes, cervixslijm geloof ik. maar ik merkte dus vorige week dat ik het 'weer'heb
Je hebt ook altijd cervixslijm in het midden van je cyclus zo rond de 14e dag meestal bij mij
Misschien komt de cyclus terug? Dan word je over 2 (of 6) weken wrs wel weer ongesteld.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:44:01 #142
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69103603
hmm.. mja ik heb 1 druppel bloed verloren in de afgelopen maanden.. was wel een weekje terug.. zou dus kunnen. Ik wacht af.
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 17 mei 2009 @ 07:07:13 #143
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69109646
Mibos even een Wat een vervelende en moeielijk keus die je nu moet maken. Heel veel sterkte ermee!
  zondag 17 mei 2009 @ 08:36:58 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69109861
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Dakota het volgende:
hebben de verse moeders nog steeds last van vlokjes in de urine? ik namelijk wel.. anders ff een blaasontstekingstestje doen (al heb ik verder nergens last van)
Vanwege de ovulatietesten plas ik dus (een beetje) in een glaasje voor de dipstick. En ik heb dus ook vaak vlokjes in mijn urine (en geen blaasontsteking)
pi_69109888
Wat ik zeg, zo in het midden van je cyclus, rond de ovulatie
  zondag 17 mei 2009 @ 14:54:25 #146
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_69118109
Dank jullie allemaal en ik hink nog steeds op twee gedachtes. Wel doen en niet weten wat je ervoor terugkrijgt of in het ergste geval als ze weer iets beschadigen of niets doen en het zo door laten gaan zoals het al twee jaar gaat.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:50:24 #147
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69134936
Mibos2 kan je met zoals het nu is leven, en vooral wil je dat?
als je antwoord nee is zou ik in ieder geval een goed gesprek gaan voeren in het ziekenhuis dan krijg je alle info en kansberekeningen en kan je mijn inziens pas echt een keuze voor het een of ander gaan maken.
Als je op zijn minst verlost bent van de pijn dan heb je al veel winst geboekt, en als dan jullie feestjes ook weer echt een feest worden heb je nog meer winst
Mama van Isa en Ties
  zondag 17 mei 2009 @ 23:08:00 #148
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69135635
Ik heb vandaag met Ties ook wat winst geboekt hij heeft vandaag voor het eerst zijn flesje leeg gedronken 100cc! Dinsdag komen ze hem wegen als dat speknekje van ons niet zwaarder is als zijn geboorte gewicht dan breekt mij klomp.

[ Bericht 19% gewijzigd door marlieske op 17-05-2009 23:44:56 ]
Mama van Isa en Ties
pi_69283783
Ik mocht vanmorgen weer met de billen bloot bij de huisarts en de huisarts in opleiding. Gezellig om acht uur. Maar alles was prima in orde, mirena zit goed en bloedverlies is opgehouden sinds vorige week. Ik voel me er wel goed bij tot nu toe.

Op mijn werk heb ik een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende en ik denk dat er wel een aantal dingen gaan veranderen de komende tijd. Dus komt allemaal goed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69283854
Mooi dat het goed zit Estrys.

Ik mag niks eten nu, want straks bloedprikken ivm de moeheid ed. Al denkt de ha dus dat er toch niks uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')