Ja ik vind dat ik dat niet mag zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind thuis zijn vaak zwaarder dan werken hoor... het enige verschil is dat als je thuis werkt, smorgens ietsje meer rust hebt. Je hoeft niet op tijd op je werk te zijn. Al wordt dat weer anders als de kinderen naar school gaan....
Checkquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ik dat niet mag zeggenMaar ik snak naar een baan, al was het maar om gewoon één ding te doen en dan weer weg.
![]()
Ik vind dat je dat wel mag zeggen hoor en ik begrijp het ook volkomen... ik ben echt erg blij met mn werk. Het is leuk, verdient niet verkeerd en ik vind het heerlijk om er af en toe uit te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ik dat niet mag zeggenMaar ik snak naar een baan, al was het maar om gewoon één ding te doen en dan weer weg.
![]()
ik sleep hem ff naar het moederstopicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk ook dat je de druk wel erg groot maakt door dit nu in juli te willen beslissen. Net alsof je niett ook nog heel goed zwanger kunt worden als je 37,5 ent of 38. Je maakt het jezelf denk ik onnodig zwaar op deze manier.
Nee, volgens mij hoort dat na de bevalling vrj snel over te zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:54 schreef geppie het volgende:
Zijn er hier eigenlijk moeders die (een tijd na) de bevalling nog steeds vocht vasthouden? Mijn dochter is bijna zeven maanden en ik houd nog redelijk wat vocht vast. Wat kun je hier tegen doen behalve veel water drinken en op bleekselderij kauwen
Ja ik dacht ook dat het vrij snel over moest zijn, het is ook niet continu maar gisteren moest ik echt even mijn laarzen uit doen tijdens mijn werk want de boel knelde helemaal af. Misschien heeft het ook met lang zitten te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoort dat na de bevalling vrj snel over te zijn?
Solidago thee drijft vocht af, maar als ik jou was zou ik het ook even aan de HA vragen
Ik hield altijd superveel vocht vast (voor mijn zwangerschap) maar ik kreeg die tabletten niet van de huisartsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:10 schreef marlieske het volgende: en anders naar de huisarts en plastabletten vragen dat werkt zeker !
Je hebt ook altijd cervixslijm in het midden van je cyclusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Dakota het volgende:
ik niet..maar heb het wel eens gehad en daar lijkt t niet op.
tijdens de zwangerschap had ik wel last van deze vlokjes, cervixslijm geloof ik. maar ik merkte dus vorige week dat ik het 'weer'heb
Vanwege de ovulatietesten plas ik dus (een beetje) in een glaasje voor de dipstick. En ik heb dus ook vaak vlokjes in mijn urine (en geen blaasontsteking)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Dakota het volgende:
hebben de verse moeders nog steeds last van vlokjes in de urine?ik namelijk wel.. anders ff een blaasontstekingstestje doen (al heb ik verder nergens last van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |