Nee hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom?
Ah, oké, duidelijk! Thanks voor je uitlegquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb in mijn puberteit (lees; ongeveer 10 jaar geleden) een depressieve periode gehad waarin ik ook gesneden heb. En hoewel dat een vrij korte periode was en ik daarna gewoon helemaal beter geworden ben, kan je het nog wel zien.
En als mensen dat zien geeft het niet een beetje een stigma, maar het geeft een neonbord met 'gestoord'En dat is niet altijd handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Macka66 het volgende:
Pleister en bril zijn voor mij geen fijne optie. Lapje is toch het handigst, omdat ik dan kan schakelen (lapje af tijdens gesprekken) en omdat ik dan m'n contactlens rechts kan blijven dragen (lens corrigeert m'n -9 met cilinder beter dan een bril). Op den duur zullen m'n dametjes wel begrijpen dat ze er af moeten blijvenCrea-Macka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb al voorgesteld om in ieder geval even met die moeder te gaan praten, als ze weer uit het ziekenhuis enzo is. Ik denk ook dat mijn zwangerschap daar een positief punt in is, dat ze niet denkt van: na, die is lekker. Wil een kind, maar zwangerschap, bevalling en poepluiers mocht ik doen en nu willen zij d'r ineens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Reinhilde het volgende:
Linda, wat een lastige situatie. Een test lijkt me zeer aan te raden; dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Voor ik zwanger werd waren ze altijd zo en bij mijn moeder en zus zijn ze ook weer teruggekomen na het zwangeren, dus ik heb goede hoopquote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wow mooie krullen zeg![]()
Hopelijk blijven ze voor je!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |