abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68133493
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ben ik heel brutaal als ik vraag waarom?
Nee hoor
Ik heb in mijn puberteit (lees; ongeveer 10 jaar geleden) een depressieve periode gehad waarin ik ook gesneden heb. En hoewel dat een vrij korte periode was en ik daarna gewoon helemaal beter geworden ben, kan je het nog wel zien.
En als mensen dat zien geeft het niet een beetje een stigma, maar het geeft een neonbord met 'gestoord' En dat is niet altijd handig.
pi_68134862
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik heb in mijn puberteit (lees; ongeveer 10 jaar geleden) een depressieve periode gehad waarin ik ook gesneden heb. En hoewel dat een vrij korte periode was en ik daarna gewoon helemaal beter geworden ben, kan je het nog wel zien.
En als mensen dat zien geeft het niet een beetje een stigma, maar het geeft een neonbord met 'gestoord' En dat is niet altijd handig.
Ah, oké, duidelijk! Thanks voor je uitleg
pi_68135171
Macka, fijn dat je je wat beter gaat voelen! Dat van je oog wist ik niet, het lijkt me best zoeken naar goede oplossingen daarvoor. Kan het nog verbeteren? Die littekenvorming bedoel ik?

Linda, ik kom ook niet veel verder dan een test laten doen. Ook al zou dat betekenen dat hij alimentatie moet betalen. Het is dan uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid. Ik bedoel het niet lullig of hard ofzo, maar is meer gewoon mijn ervaring zeg maar. Sterkte, het lijkt me geen makkelijke tijd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68135902
Macka, is het een optie om een bril te hebben met gewoon glas erin, die je op kan zetten over je ooglap? Zodat je meisjes niet meer makkelijk bij de ooglap kunnen komen? Staat misschien wel niet zo mooi, maar wellicht iets voor thuis?

Linda, wat een lastige situatie. Een test lijkt me zeer aan te raden; dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:54:38 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68136109
Reinhilde, kinderen en brillen gaan ook nie goed samen

Ik ken de ooglap uit ervaring. Ben zelf zo lichtgevoelig dat er scheurtjes in mijn netvlies ontstaan wat echt wondjes zijn, alleen door de zon. Komt overeen met lasogen alleen duurt het veel langer eer het genezen is aangezien overal licht is.
Ik heb een periode gehad waardoor ik dus om het te laten genezen en om geen zon toe te laten een 'piratenlapje' droeg. Mensen denken echt al snel dat je je aanstelt, of dat je helemaal geen oog hebt, oid.

Macka, misschien zijn gewone oogpleisters een beter idee in jouw geval? Opvallen doet het toch maar dan is het iig medisch verklaarbaar.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68141082
Macka

Hoe gaat het met het "pinken" van Floortje DeLiedje, is het helemaal gestopt nu?
pi_68144461
Misschien ter bemoediging, maar het eerste wat ik denk als iemand met zo'n lapje loopt: 'goh, zeker iets in haar oog gekregen/netvlies beschadigd oid' Niet: 'die is raar!'
pi_68150401
Macka, een bril met een matglas is dat misschien een optie? Dan zie je nog steeds wel dat er iets is, maar het valt misschien wat minder op...
Al weet ik niet of je dames een bril wel op je neus laten zitten...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 12:34:21 #34
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68164765
Pleister en bril zijn voor mij geen fijne optie. Lapje is toch het handigst, omdat ik dan kan schakelen (lapje af tijdens gesprekken) en omdat ik dan m'n contactlens rechts kan blijven dragen (lens corrigeert m'n -9 met cilinder beter dan een bril). Op den duur zullen m'n dametjes wel begrijpen dat ze er af moeten blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68165191
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef Macka66 het volgende:
Pleister en bril zijn voor mij geen fijne optie. Lapje is toch het handigst, omdat ik dan kan schakelen (lapje af tijdens gesprekken) en omdat ik dan m'n contactlens rechts kan blijven dragen (lens corrigeert m'n -9 met cilinder beter dan een bril). Op den duur zullen m'n dametjes wel begrijpen dat ze er af moeten blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crea-Macka!
  zondag 19 april 2009 @ 12:54:35 #36
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68165520
Wat een verschil met zo'n standaard ding Macka! Mijn bril is trouwens geen probleem, Anna blijft er keurig vanaf. Andere kinderen proberen er wel eens aan te komen, maar als ik duidelijk aangeef dat niet te willen, komen ze er niet meer aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68167390
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Reinhilde het volgende:

Linda, wat een lastige situatie. Een test lijkt me zeer aan te raden; dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Ja, ik heb al voorgesteld om in ieder geval even met die moeder te gaan praten, als ze weer uit het ziekenhuis enzo is. Ik denk ook dat mijn zwangerschap daar een positief punt in is, dat ze niet denkt van: na, die is lekker. Wil een kind, maar zwangerschap, bevalling en poepluiers mocht ik doen en nu willen zij d'r ineens.

Even afwachten dus hoe het allemaal gaat de komende tijd met het herstel enzo. Gaan d'r natuurlijk ook nu in het ziekenhuis niet lastig vallen met zulke dingen, ze heeft nu iets anders aan d'r hoofd. Als we met d'r gepraat hebben laat ik het wel weten, bedankt voor het meedenken allemaal

En Macka, zo zie je dr toch super uit! Word vast een fashion-statement, net als die pleister boven je wenkbrauw die sommige voor niks droegen, krijg je nu ook een crea-ooglapje voor de sier
Lotte!
Noah!
  zondag 19 april 2009 @ 14:54:07 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68169259
Ik vind het een mooie oplossing Macka.
Al gebied eerlijkheid mij te zeggen dat ik ook 2 keer zou kijken als ik iemand met een lapje tegen zou komen, denk ik. Een pleister is wat meer bekend denk ik? Maar je oplossing vind ik een hele goeie, mooi zelfs!
Ik heb eigenlijk nooit zo bij jouw probleem stilgestaan, wel gelezen van die operaties toen. Sjonge, dat heeft echt overal invloed op. Hopelijk krijg je overal wat hendigheid in en passen je dames zich automatisch aan. (Ik bedoel dat ze omdat het niet anders is samen oplossingen vinden met dingen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 19 april 2009 @ 15:54:01 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68170838
Macka, ik vind dit echt gaaf eruit zien!
Niks engigheid van zo'n zwart lapje, maar gewoon superhip!
pi_68171128
Macka, ik vind het een hele creatieve oplossing!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 19 april 2009 @ 16:16:45 #41
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68171624
Macka, hij is mooi, hoor!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68172597
Je hebt wel een hip lapje macka!
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator zondag 19 april 2009 @ 21:10:11 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68183469
Ik voorzie een business Macka, bij draagdoek passende ooglapjes
Serieus nu, ik vind het een geweldige oplossing!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68384734
YEEEHAAAA!

Ik werd wakker met krullen vanmorgen!

Zou mijn hormoonhuishouding weer normaal worden? Ooit? Echt?
  zondag 26 april 2009 @ 15:55:21 #45
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68393897
Wow mooie krullen zeg Hopelijk blijven ze voor je!!
Make love, not war ☮
pi_68396125
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wow mooie krullen zeg Hopelijk blijven ze voor je!!
Voor ik zwanger werd waren ze altijd zo en bij mijn moeder en zus zijn ze ook weer teruggekomen na het zwangeren, dus ik heb goede hoop
pi_68399166
Hee, wat grappig eigenlijk. Was het gister nog alleen maar slag? En zou je cyclus nu ook weer terugkomen?
Ik kan zelf trouwens heel hormonaal (lees PMS/labiel) zijn, maar tijdens de zwangerschap merkte ik daar weinig van en nu eigenlijk ook niet. Ik voel me heel stabiel eigenlijk, wel fijn en handig met zo'n kleintje wat nog niet doorslaapt. Wat mij betreft blijft mijn cyclus dus nog lekker een tijdje weg, ik had toch al geen krullen.
pi_68400191
Ik hoop dat het terug komt. Ik vind zo'n anderhalf jaar zonder wel genoeg hoor. Ik houd wel van wat regelmaat in mijn hormonen
Het was inderdaad in één klap terug! Het was ook vrij snel weg toen ik zwanger was trouwens Mijn nichtje (toen 15) zei met oud en nieuw tegen me: 'Freecell, je hebt geen krul, je hebt pluis en slag, je lijkt tante I. (mijn zus) wel toen ze zwanger was! '
Ze had gelijk, maar ik wist het pas een week later
pi_68414640
Mooie krullen freecell!

Hier gaat het weer even wat beter, een nachtje bijslapen doet best wonderen!
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:50:30 #50
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68458417
Wauw Freecell, wat mooi! En wat bijzonder toch, dat die hormonen ervoor kunnen zorgen dat zoiets als krullen zo plotseling verdwijnen of verschijnen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')