abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69997459
Ik wens je heel veel succes die 21 dagen
Voor je het weet is het voorbij!
pi_70002927
bah bah bah M. moet dinsdagochtend al weer werken.. en ik vin dhet helemaal niet leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70033386
Wat naar Vicky, dat lijkt me helemaal niet leuk!
Stom systeem van zo kort vaderschapverlof

Edit: Ik zie net dat M. nog een week thuis blijft! wat fijn!

P. blijft gelukkig nog even thuis, Of beter gezegd, hij werkt thuis als zelfstandige, maar ik heb hem ook echt nodig.

Wat ik heftig vind zijn die kraamtranen, dat onzekere gevoel nu de kraamzorg weg is, pfft lekker huilen is het hier hoor. Bang zijn dat het niet goed zal gaan enzo.

En wat ook naar is is dat ik weer last heb van mijn tennisarm. Dus weer een spalk besteld, die vorige had ik weggegooid, het is al 5 jaar geleden dat ik er last van had.

[ Bericht 17% gewijzigd door oeke op 15-06-2009 18:47:12 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70034532
oeke wat balen Maak je andere bewegingen dan normaal?

En dat instabiele onzekere gevoel als de kraamhulp weg is gaat écht over
pi_70035694
Tja, het komt vooral van het kolven, wat ik in het begin zonder kussensteun deed.
Dus nu steun ik allebei mijn armen heel erg, maar steeds een kwartier kolven na elke voeding en dan 7 keer per dag is wel heftig voor die arm.

Mijn lief is echt zo goed met mij wat betreft die tranen, hij trekt me door die onzekerheid heen.
En de dag is al bijna om en Kobus is nog steeds heel, dus dat geeft me al een gerust gevoel!
pi_70035894
Balen van je arm Oeke!!
En idd die kraamtranen.. blech... ik haat ze.. het ene moment ben ik gewoon vrolijk enzo en het andere moment is het janken...

Vandaag de kraam en de verloskundige afgesloten. Ook weer ff een moeilijk momentje want tja.. komt er nog een bij of was dit definitief de laatste keer.. geen idee..
Nog ff gezegd dat ik een plekje heb van onder dat zeer doet met plassen, ze heeft ff gekeken en er zit nog een klein wondje, was beter gweest als er een hechtinkje inggaan was.. maar goed.. tis niet anders. Plassen met een washand erop dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70035968
Ik heb de eerste dag zonder kraamhulp iets geroepen als 'jamaar straks maak ik hem stuk ' dat viel ook mee, hij doet het nu nog steeds

En van kolven is het wel logisch inderdaad, wel balen
pi_70037795
Au! Dat doet echt pijn he, zo'n plekje. Bij mij is het wel gehecht dus ik heb er minder last van, maar het bijt!
Onder de douche plassen hielp bij mij heel erg. Niet zo schoon maar goed, of met een waterkannetje op de toilet naspoelen. een beetje gedoe dat wel.
pi_70037866
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb de eerste dag zonder kraamhulp iets geroepen als 'jamaar straks maak ik hem stuk ' dat viel ook mee, hij doet het nu nog steeds
goed om te weten dat ik niet de enige ben die bang is dat die haar baby per ongeluk stuk maakt!
pi_70038331
Oeke, heel herkenbaar. Ik heb heel wat tranen gelaten toen de kraamhulp weg was en lief weer aan het werk, ookal was het maar een halve dag... Het is ook allemaal nieuw, niet zo gek dat het spannend is en dan met al die hormonen die weer op hun plekje moeten vallen... dat is niet niks.
Lekker dat je lief thuis kan werken!
Balen van je arm zeg! Maar you can do it! Echt waar .

Vicky, auw. Hopelijk is je wondje snel genezen.
Fake it till you make it...
pi_70038778
Ik spoel sowieso nog steeds en lig regelmatig in me blote hol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 juni 2009 @ 21:20:54 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70040025
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef Vicky het volgende:
Ik spoel sowieso nog steeds en lig regelmatig in me blote hol
Gadver, wat klinkt dat goor Vicky! "Me blote hol"
Ik heb ook heel lang bloot gelegen tijdens mijn kraamtijd. Alles deed pijn, me blote hol, mijn tepels, ik kon echt geen kleding verdragen.
Anyway, sterkte met de tranen dames.
Oeke, volgens mij heeft iedere verse moeder die enorme onzekerheden. Het gáát over!

Tex, hoe is het met jou? Vol te houden? Fysiek en mentaal?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70040820
hihi, in je blote hol liggen en dan wapperen met een tijdschriftje
  maandag 15 juni 2009 @ 21:43:11 #239
105850 Fuente
mamamuts
pi_70040938
Plassen en ondertussen een spuitbidon water erop mikken helpt ook! Deed ik na m'n bevallingen. Na Merel trouwens amper pijn gehad, maar bij Sara was het ook heftig destijds.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 juni 2009 @ 21:44:48 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70041014
Meiden dit zijn dacht ik geen kraamtranen, maar gewoon heerlijk een moeder-lijf stikvol hormonen! Het hoort erbij en volgens mij is eraan toegeven vele malen prettiger dan in proberen te houden.

Maar have faith meiden, iig Oeke zo voor het eerst... het komt goed, echt! Als wij het allemaal kunnen, kan jij het ook.

En Vicky, moeilijk lijkt me idd... Is het voor het laatst of niet, en zo ja... *slik*
  maandag 15 juni 2009 @ 21:46:13 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70041093
Ik kan het niet helpen, maar ik moet weer denken aan dat 'dan prak ik het wel door het putje' van iemand hier!

Ik heb zeker anderhalf, 2 weken bad met de douchkop erbij gepiest, ons toilet is te hoog en de ruimte te smal om daar een beetje comfi te kunnen spoelen.
pi_70041297
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef oeke het volgende:
hihi, in je blote hol liggen en dan wapperen met een tijdschriftje
zoiets
Ben gelukkig van die dikke kraamverbanden af, maar die maandverbanden vind ik ook neit bepaald prettig.. gaat zo jeuken
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:

En Vicky, moeilijk lijkt me idd... Is het voor het laatst of niet, en zo ja... *slik*
behoorlijk *slik*
wie weet zeggen we over een jaar of 3 nog wel.. ja we doen het nog 1 keer.. maar misschien ook weer niet...
*vingers in oren stopt en hard liedje zingt! *

Ik gebruik dus nu een washandje en die hou ik op de wondjes en dat gaat goed, maar als er dan toch een druppeltje urine langs het wondje gaat....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 juni 2009 @ 21:56:10 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70041546
ow jaa dat spoelen enzo.... hmmm daarvoor moet ik hier ook nog een oplossing voor verzinnen, aangezien toilet hier ook echt te smal is, om comfi te kunnen spoelen.

Hoop echter wel dat ik dit keer wat minder last van m'n stuitje krijg, heb bijna 3 dagen onhandig gezeten ivm de pijn...

En Vicky lijkt me idd ook moeilijk, al kan ik me er voorlopig nog geen voorstelling van maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 15 juni 2009 @ 21:58:13 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70041645
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

zoiets
Ben gelukkig van die dikke kraamverbanden af, maar die maandverbanden vind ik ook neit bepaald prettig.. gaat zo jeuken
[..]
Heb je niet kotexen dan?
pi_70041701
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je niet kotexen dan?
heb Always Night.
Kan Kotexen nergens vinden hier..
ik kan helemaal niet tegen flappen in mijn broek..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 juni 2009 @ 22:00:17 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70041755
alwaysjes doen altijd juuken.... althans mijn ervaring....

Libresse ben ik op overgestapt, en dat ging prima hier, in elk geval minder broeierig.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:01:08 #247
105850 Fuente
mamamuts
pi_70041795
Ik vond dun maandverband echt een crime, dat gaat bij mij echt irriteren, dus ik heb in de kraamweken echt met dikke flappen kotex gelopen, heerlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70041906
dik maandverband, dun maandverband.. ik vind het allemaal vreselijk
jammer dat ze geen kraam-tampons maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 juni 2009 @ 22:08:59 #249
105850 Fuente
mamamuts
pi_70042127
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef Vicky het volgende:
dik maandverband, dun maandverband.. ik vind het allemaal vreselijk
jammer dat ze geen kraam-tampons maken
Pcies!
Maandverband
Sara
Merel
Ukje
pi_70042386
Toilet te smal om te spoelen? Hoe
Ik spoelde gewoon op ons mini-toiletje. Met de litermaat van MvM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')