Die vriend van me vindt het dus wel een voordeel omdat het professioneler staat. (Klanten denken 'wow die heeft gewoon een eigen boek!' ipv dat het gewoon een plak werkje is ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
P heeft idd ook een boek bij blurb besteld
maar ik vind dat je dan de charme van echte foto´s mist
Mwjah...of die foto's nou gelijk gedrukt zijn of dat je ze geplakt hebt maakt natuurlijk niet veel uit hequote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
P heeft idd ook een boek bij blurb besteld
maar ik vind dat je dan de charme van echte foto´s mist
dat laatste zeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...of die foto's nou gelijk gedrukt zijn of dat je ze geplakt hebt maakt natuurlijk niet veel uit heGrote voordeel van een losbladig systeem is idd wat DC al zegt: je kan makkelijker een portfolio op maat maken.
Hee relax. ik val je niet aanquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Ynske het volgende:
en mijn gevoel is er gewoon meer bij afdrukken ipv prints. dat mag iedereen zelf weten, en dus is t niet zo dat alleen geprinte boeken heilig zijn![]()
Ik zou zeggen na deze geweldige kick , lees dit topic eens goed door.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Reganna het volgende:
Haha, bedankt Ynske!
Ik kwam er via google.nl vandaar;)
Voor een vervolgopleiding die ik graag wil doen (reclame&media) moet ik een portfolio maken.
Heeft iemand nog tips voor me?
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |