Bij de fotoclub waar ik zit, wil met toch graag afdrukken in een pass-partout zien als je analoog je foto's wil laten beoordelen. digitaal is aanleveren op usb of cd.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Sinds ik bij een fotoclub ben aangesloten waar regelmatig beoordeel-avonden zijn heb ik een el-cheapo map met handvaten, daarin insteekhoezen met foto's op 20 x 30. Voor mij voldoet het.
Ik had ook een boek laten drukken, maar daar kan je niks uithalen of toevoegen, dus dat blijkt niet handig.
Ik zal vanavond ff kijken of ik er een plaatje van kan maken. Het ziet er verder niet echt mooi uit hoor, de foto's haal ik eruit om te laten beoordelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef Ynske het volgende:
heb je daar een foto van Pea?
idd het is lastig bij een boek dat je niets kunt aanvullen etc
daarom vond ik dat systeem uit de OP ook handig, daar kun je later altijd pagina's toevoegen/verwijderen/vervangen
graag, dat principe van die bladen toevoegen was dus wat ik zo handig vond aan t album in de OPquote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef DigiPire het volgende:
Ik heb hiervoor een leeg trouwalbum gekocht (met een bijbehorend koffertje eromheen) met een min of meer losbladig systeem (Henzo geloof ik, ben nu niet thuis dus kan dat niet ff checken nu). Werkt met drie of vier pinnen. Je kunt dus bladen toevoegen / wisselen, hoewel dat wisselen niet 1-2-3 gaat: Om een middenblad eruit te halen moet je wel alles wat erachter zit er eerst uithalen.
Er zitten donkergrijze bladen in. Zullen er ook wel in zwart zijn.
Is niet goedkoop, maar wel mooi.
Ik zal vanavond of morgen even kijken of ik nog iets van type kan achterhalen.
k wil dus niet voor een multomap gaan, geld maakt niet uit, t gaat om goede presentatiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. goedkope oplssing zoals ik het ook heb is multomap met losse A4 insteekhoezen.
als je het goed wilt doen, dan moet je veel geld neerleggen. Mooie echte presentatiemap ben je al snel 60 a 90 euro kwijt....
zie Harolds of een andere dergelijke winkel.
http://www.harolds.nl/paginai.php?lijstid=648&rubid=116&matid=13quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil dus niet voor een multomap gaan, geld maakt niet uit, t gaat om goede presentatie
Nicequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Ynske het volgende:
t is deze met navulling geworden![]()
[ afbeelding ]
de zwart, rechtopstaand 24*32 (dus A4+ )
nu alleen nog opzoek naar A4+ zwart 400grams papier om de foto's op te maken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceBen benieuwd. Laat maar een keertje zien als je klaar bent
nee ik bedoel geen fotoboekquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:18 schreef Rosbief het volgende:
Offline portfolio? Volgens mij bedoel je gewoon een fotoboek
erg mooi. Ben benieuwd naar hoe jouw map er uit komt te zien. Ben ook al een tijdje op zoek naar zoiets.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Ynske het volgende:
t is deze met navulling geworden![]()
[ afbeelding ]
de zwart, rechtopstaand 24*32 (dus A4+ )
nu alleen nog opzoek naar A4+ zwart 400grams papier om de foto's op te maken
Die vriend van me vindt het dus wel een voordeel omdat het professioneler staat. (Klanten denken 'wow die heeft gewoon een eigen boek!' ipv dat het gewoon een plak werkje is ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
P heeft idd ook een boek bij blurb besteld
maar ik vind dat je dan de charme van echte foto´s mist
Mwjah...of die foto's nou gelijk gedrukt zijn of dat je ze geplakt hebt maakt natuurlijk niet veel uit hequote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef Ynske het volgende:
P heeft idd ook een boek bij blurb besteld
maar ik vind dat je dan de charme van echte foto´s mist
dat laatste zeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...of die foto's nou gelijk gedrukt zijn of dat je ze geplakt hebt maakt natuurlijk niet veel uit heGrote voordeel van een losbladig systeem is idd wat DC al zegt: je kan makkelijker een portfolio op maat maken.
Hee relax. ik val je niet aanquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Ynske het volgende:
en mijn gevoel is er gewoon meer bij afdrukken ipv prints. dat mag iedereen zelf weten, en dus is t niet zo dat alleen geprinte boeken heilig zijn![]()
Ik zou zeggen na deze geweldige kick , lees dit topic eens goed door.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Reganna het volgende:
Haha, bedankt Ynske!
Ik kwam er via google.nl vandaar;)
Voor een vervolgopleiding die ik graag wil doen (reclame&media) moet ik een portfolio maken.
Heeft iemand nog tips voor me?
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |