Ja echt wel veel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef Gootsteen het volgende:
Veel peuken hè lookinforyou ? Ik zag net ook al 1068 peuken in mijn metertje !
Als je had volgehouden was je die extra kilo's ook kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:43 schreef Elagabalus het volgende:
Ik heb al 5 maal geprobeerd te stoppen, bij de laatste maal was ik 24 kilo aangekomen in een goede 3 maanden tijd, ik heb maar besloten om nooit meer te stoppen. Nu 8 maanden later ben ik eindelijk die 24 kilo terug kwijt.
Al bij al wens ik de FOK!kers die het proberen veel succes toe.
Jeetje da's jammer dat je toen niet doorgezet hebt want die kilo's kunnen er weer af, niet meteen en niet vanzelf maar toch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:43 schreef Elagabalus het volgende:
Ik heb al 5 maal geprobeerd te stoppen, bij de laatste maal was ik 24 kilo aangekomen in een goede 3 maanden tijd, ik heb maar besloten om nooit meer te stoppen. Nu 8 maanden later ben ik eindelijk die 24 kilo terug kwijt.
Alvast bedankt dan maar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:21 schreef mazaru het volgende:
Mocht je je ooit weer bedenken en toch willen stoppen, dan moedigen wij je wel aan hoor
Ik heb het nogsteeds wel hoor. Het is geen moeilijk moment, maar het signaaltje komt nog regelmatig langs. Ik zit nu TBO streams te kijken en daar roken ze allemaal tegelijk. Dan krijg ik trek in een peuk, best vaag. Even de borrelnoten pakken dan maar ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Belana het volgende:
hebben de langere gestopten ook in het begin dat dubbele gehad, dat je echt niet meer wilt maar het ook mist?
Ik heb drie avonden in die bunker meegeholpen, tussen al die kettingrokersquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef Gootsteen het volgende:
Ik heb het nogsteeds wel hoor. Het is geen moeilijk moment, maar het signaaltje komt nog regelmatig langs. Ik zit nu TBO streams te kijken en daar roken ze allemaal tegelijk. Dan krijg ik trek in een peuk, best vaag. Even de borrelnoten pakken dan maar ...
Ow, ik dacht een middagje. Ik zag je tetten Cc. Je ziet er leuk uit (ook als je tetten gecensureerd zouden worden) trouwens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb drie avonden in die bunker meegeholpen, tussen al die kettingrokers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |