Op het laatst zit je helemaal reikhalzen uit te kijken naar die einddatum.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef teamlead het volgende:
ik wéét dat het tussen m'n oren zit.. maar de sigaretten smaken gewoon nu al niet meer.. echt gewoon uber ranzig... maar goed.. volgens de dokter moet ik echt blijven roken tot en met de 29e...

de jongste kan het inmiddels ook
 de jongste kan het inmiddels ook  we zijn nogal prince fan
 we zijn nogal prince fan  

ik ga zo ook even aan het werk
 ik ga zo ook even aan het werk 
 ehm, tja, wie kan er nou om heen? Prince is übertof!!!
 ehm, tja, wie kan er nou om heen? Prince is übertof!!! 

Ik werk als secretaresse op een heel tof adcovatenkantoor, maar tis doorgaans gewoon een gekkenhuis
  Ik werk als secretaresse op een heel tof adcovatenkantoor, maar tis doorgaans gewoon een gekkenhuis   

Die mogen mee want dat is gezellig.
  Die mogen mee want dat is gezellig. 

Gekkenhuis!
  Gekkenhuis! 

Die bijverschijnselen zullen bij iedereen weer verschillend zijn, maar ik heb onwijs veel last gehad van dat abnormale dromen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef teamlead het volgende:
Google weet alles
http://www.apotheeknieuweschans.nl/champix/medicijnen-roken.html
[..]

Volgens mij klopt de volgorde niet, moeten we niet eerst neuken ?quote:

Oh ja duh!
  Oh ja duh! 

". Vanochtend in de file uit gewoonte een peuk opgestoken maar fucking hell wat was die ranzig. Die pillen werken goed
 ". Vanochtend in de file uit gewoonte een peuk opgestoken maar fucking hell wat was die ranzig. Die pillen werken goed  . Maar ik realiseerde me ook opeens dat ik volgende week een "vriendje" kwijt raak dat ik al 25 jaar áltijd bij me heb
 . Maar ik realiseerde me ook opeens dat ik volgende week een "vriendje" kwijt raak dat ik al 25 jaar áltijd bij me heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |