1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De GL-award is nog steeds mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe ik twijfelde om te reageren maar dacht dat iemand anders wel die opmerking voor mij zou maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
stijf?
Vind je het zo opwindend dat je gestegen bent?
Het was dan ook een echt inkoppertje.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hehe ik twijfelde om te reageren maar dacht dat iemand anders wel die opmerking voor mij zou maken.
ik denk dat Outpost daar in zn competitie toch iets anders over denktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen verdient het plekje waar ze uiteindelijk terecht komen
Hehe, als ik komend seizoen wéér win dan zal ik eens na gaan denken over een andere naam.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Xummon het volgende:
Ruudt -23
ik zou je teamnaam maar veranderen naar Real Club de Pussy's
Als je er nou Real Club de Voorbips van maakt, heb je je toch nog een beetje van je huidige naam in stand gehouden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hehe, als ik komend seizoen wéér win dan zal ik eens na gaan denken over een andere naam.
Real Club de Sissy's??quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hehe, als ik komend seizoen wéér win dan zal ik eens na gaan denken over een andere naam.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deelnemers VJ / GL Award Seizoen 13:
1. Ruudt met Real Club de Culo
2. RealBizkit666 met TeamKoekje
3. Grumpey met Grumpelix
4. ScudRaket met Ladderzatsquad (208243)
5. Psychonikeo met Insane Ones
6. Puala met Puala United (503992)
7. FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (146862)
8. MrMoon met Dynamo Groningen
P.S.: Ik heb een aversie tegen het getal acht en een voorliefde voor het getal 7![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen probleem hoor als ik er maar tussen blijf staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat er niet tussenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deelnemers VJ / GL Award Seizoen 13:
knip
Idem! Netjes ruudt voor de 2e keer op rij!quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idem! Netjes ruudt voor de 2e keer op rij!![]()
Beter laat dan nooit natuurlijk
Komt de eind stand ook nog op de site? Daar gaat ie maar tot week 11
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks!
Daarvoor moet je bij Gijs zijn..
Ja, zal ik nog even doen!! Het gaat soms een beetje langs elkaar heen, vaak heb ik vooral maandag en dinsdag even tijd het bij te werken en kijk ik woensdag of donderdag niet meer... maar ik zie nu ook een PNG, die kan ik er zo opzetten, dus zal ik even doen!quote:
Ik vind het wel handigquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel handigHji staat nu ook op de site!
Rustig rustigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, zal ik nog even doen!! Het gaat soms een beetje langs elkaar heen, vaak heb ik vooral maandag en dinsdag even tijd het bij te werken en kijk ik woensdag of donderdag niet meer... maar ik zie nu ook een PNG, die kan ik er zo opzetten, dus zal ik even doen!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel handigHji staat nu ook op de site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |