inderdaad. Daarbij kijkt hij ook nog apart.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij praat een beetje raar. Volgens mij is hij niet helemaal 100......
Inderdaad, hij is niet 'alleen' simpel maar gewoon niet helemaal 100.. Eigenlijk moet je zulke mensen niet mee laten doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij praat een beetje raar. Volgens mij is hij niet helemaal 100......
Viel mij ook al op. Hij kijkt erg zelfingenomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
Thomas kijkt een beetje als Johnny Bravo, volgens mij vindt ie zichzelf nogal lekker.
En daar heeft hij blijkbaar niet zo heel veel reden toe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
Thomas kijkt een beetje als Johnny Bravo, volgens mij vindt ie zichzelf nogal lekker.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Tja Nuland
Ik zat ook te denken om mee te doen, maar ik ben ook kei brabants en da heurde gewôn kei erg terwèl 't toch 'n kei skôn taoltjuh is!
Ik ook! Vind er geen reet meer aan, de vrouwen die er nu staan vind ik al helemaal niet boeiend...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De lol is er wel een beetje vanaf ja
Ik mis de dames uit de eerste serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |