inderdaad. Daarbij kijkt hij ook nog apart.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij praat een beetje raar. Volgens mij is hij niet helemaal 100......
Inderdaad, hij is niet 'alleen' simpel maar gewoon niet helemaal 100.. Eigenlijk moet je zulke mensen niet mee laten doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij praat een beetje raar. Volgens mij is hij niet helemaal 100......
Viel mij ook al op. Hij kijkt erg zelfingenomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
Thomas kijkt een beetje als Johnny Bravo, volgens mij vindt ie zichzelf nogal lekker.
En daar heeft hij blijkbaar niet zo heel veel reden toe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Silenus het volgende:
Thomas kijkt een beetje als Johnny Bravo, volgens mij vindt ie zichzelf nogal lekker.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Tja Nuland
Ik zat ook te denken om mee te doen, maar ik ben ook kei brabants en da heurde gewôn kei erg terwèl 't toch 'n kei skôn taoltjuh is!
Ik ook! Vind er geen reet meer aan, de vrouwen die er nu staan vind ik al helemaal niet boeiend...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De lol is er wel een beetje vanaf ja
Ik mis de dames uit de eerste serie
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik heb het idee dat deze vraag er niet toe doet en hij toch yvette weg clickt.
ze hoopte waarschijnlijk dat er een neger zou komen met een pik van 23 cmquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef fespo het volgende:
haha inderdaad.
wie zag monique net lekker dansen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:45 schreef Yesse het volgende:
Ben ik het, of zit die broek totaaaaal niet goed?
jah echt hé. De mannen moeten dj zijn en de vrouwen camslet.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Te lang, te kort, te jong, te domme hobby, te vaak in de sportschool, te rare verzameling, woont nog thuis, woont in een vieze studentenkamer, te lief
Genoeg excuus om te drukken
Is ze camgirl?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef spapaars het volgende:
Hadden we deze al?
Martine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, volgens Judith cq Karina beter bekend als Darkgirl op VK magazine .quote:
Ik herken Martine er niet in?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:53 schreef spapaars het volgende:
Hadden we deze al?
Martine
(bron Darkgirl)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |