SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2009 11:00:07 ]
vast... waar ben je dan dat er op redelijke loopafstand geen enkele schaar te vinden is?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef memrtn het volgende:
ik zit momenteel op een plek waar ik geen beschikking heb over een schaar. Maar dat doet niets af aan het feit dat het bloedirritant is.
heb ik ook last van...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
Mijn onderbroek heeft het zelfde probleem
na knippen nog steeds last![]()
Dus daarom doe je hetzelfde omdat ik het doe?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gelukkig was jouw opmerking zeer origineel
Zwarte markt?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:08 schreef Laurensius het volgende:
[..]
heb ik ook last van...
Had ergens op de markt Bjorn borg boxers gezien.. deze zijn alleen nep.. en dan hebben ze idd van die irritante kut kaartjes..
Bij originele trouwens geen last van..
Het was wel een beetje vragen om de bekende weg natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef L.no het volgende:
Dus daarom doe je hetzelfde omdat ik het doe?
de crime van het dragen van reclame.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:08 schreef Biogarde het volgende:
Dingen zijn altijd keilang in shirtjes van o.a. Nike
Heb je je Gaastra jas aan?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
de crime van het dragen van reclame.
Het is niet in heel Nederland zonnig.quote:
Kaartjes op je wasbord? Bij mij zitten de kaartjes altijd in mijn nek. Weet je zeker dat je je kleding niet verkeerd om aan had?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:58 schreef memrtn het volgende:
Ik met mijn elitaire smaak heb nieuwe kleren gekocht. Nu ik de haute couture op het naakte vlees van mijn lichaam voel, merk ik weer hoe godsirritant ze die waskaartjes maken en zo mijn wasbordje irriteert.
Wibra kleding heeft alleen in nek kaartjes. Bij haute couture zitten er ook kaartjes in de naad aan de zijkant.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Kaartjes op je wasbord? Bij mij zitten de kaartjes altijd in mijn nek. Weet je zeker dat je je kleding niet verkeerd om aan had?
Je vind ze ook vaak linksonder bij de zijnaad.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Kaartjes op je wasbord? Bij mij zitten de kaartjes altijd in mijn nek. Weet je zeker dat je je kleding niet verkeerd om aan had?
Aah vandaar...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:22 schreef memrtn het volgende:
[..]
Wibra kleding heeft alleen in nek kaartjes. Bij haute couture zitten er ook kaartjes in de naad aan de zijkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |