Goeie onderbouwing "quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust werkeloos zijn? Dat je op je werkt komt en iedereen zo vanheb je die brief niet gehad teknomist?
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja Joene, tuurlijk Joene. En dat van jouw belastingcenten. Wat is het een schande.
Spellen wel ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goeie onderbouwing ""
discussiëren is niet je sterkste punt, wel?
Die andere wat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoor
Wat doe je eigenlijk, naast op kosten van de baas Fok!ken?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Joene het volgende:
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoor
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.quote:
systeembeheer JK.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk, naast op kosten van de baas Fok!ken?
Oh, anderen. Juist.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.
Hij bedoelt dat het anderen moet zijn denk ikquote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.
Ooooh, ben jij er zo eentje.... Lekker die computers al het werk laten doen en zelf het geld opsteken. Hmhmm.quote:
Juistquote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ooooh, ben jij er zo eentje.... Lekker die computers al het werk laten doen en zelf het geld opsteken. Hmhmm.
dat doe je goedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef teknomist het volgende:
Nog 2 volledige maanden. Alles wat ik daarna verdien gaat niet meer naar de overheid.
(Met uitzondering van BTW enzo natuurlijk.)
Ik ben benieuwd wat je gaat doen; uitsluitend BTW afdragen lijkt me heerlijk!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef teknomist het volgende:
Nog 2 volledige maanden. Alles wat ik daarna verdien gaat niet meer naar de overheid.
(Met uitzondering van BTW enzo natuurlijk.)
en ik ben er trots opquote:
Zeg het ze Swets, zeg het ze!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afschieten! Al die friese klootzakken!
Ahhhh, de klassieke kenmerken van projectie!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ook niet. Falen daarentegen gaat je prima af!
"Wat je zegt ben je zelluf", maar dan in moeilijke(re) woorden?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef n00cL30n het volgende:
..
Ahhhh, de klassieke kenmerken van projectie!
Dat is wat anders dan bewust werkeloos en je hand ophouden.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef MaLo het volgende:
Als ik heul rijk was, zou ik ook een bewust werkloze worden. Heerlijk! Ik haal mijn voldoening niet uit mijn werk, er zijn zoveel andere dingen die het leven de moeite waard maken.
Wat een heerlijke niet beargumenteerde foutieve generalisering.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelluf", maar dan in moeilijke(re) woorden?![]()
Nóg zo één die nog nooit van beargumenteren heeft gehoord! Is dat nou typisch iets voor oldbie-IT-ers?
Wat verwacht je dan van een quasi-politieke discussie in LIF?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelluf", maar dan in moeilijke(re) woorden?![]()
Nóg zo één die nog nooit van beargumenteren heeft gehoord! Is dat nou typisch iets voor oldbie-IT-ers?
Het is toch jammer dat men de topic index in LIF niet heeft bekeken vanochtend alvorens men hier ging reageren.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een quasi-politieke discussie in LIF?
Maar dat willen we niet horen natuurlijk. Je moet depressief in een hoekje zitten kneuzen!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben sinds december bewust werkloos.Bevalt me prima. Ben m'n woning aan het opknappen, spreek veel af met vrienden en kennissen, ga naar lekker veel concerten, etc. Lang geleden dat ik me zo goed voelde als nu
Maar ben je financieel afhankelijk van een uitkering ? zoals ik je lees ben je dat niet , want concerten , huis verbouwen etc doe je niet van een minimale uitkeringquote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben sinds december bewust werkloos.Bevalt me prima. Ben m'n woning aan het opknappen, spreek veel af met vrienden en kennissen, ga naar lekker veel concerten, etc. Lang geleden dat ik me zo goed voelde als nu
Niet afhankelijk van anderen. Dan moet je opeens dingen doen waar je geen zin in hebt. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat als ik werk ik twee keer zoveel verdien als ik daadwerkelijk nodig heb. Vrije tijd is de grootste luxe die ik mijzelf permitteer. Een Mercedes heb ik ook alquote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ben je financieel afhankelijk van een uitkering ? zoals ik je lees ben je dat niet , want concerten , huis verbouwen etc doe je niet van een minimale uitkering
Nee maar dat is dan toch ook gewoon een mooie positie , op die manier is het ook echt een enorm mooi iets.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet afhankelijk van anderen. Dan moet je opeens dingen doen waar je geen zin in hebt. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat als ik werk ik twee keer zoveel verdien als ik daadwerkelijk nodig heb. Vrije tijd is de grootste luxe die ik mijzelf permitteer. Een Mercedes heb ik ook al
Dat is het ook. Het leven bestaat uit meer dan alleen werken.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar dat is dan toch ook gewoon een mooie positie , op die manier is het ook echt een enorm mooi iets.
Toch knap dat je topic nog steeds in LIF staat, voor een lemming.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is toch jammer dat men de topic index in LIF niet heeft bekeken vanochtend alvorens men hier ging reageren.
Dat is bijna hetzelfde als bewust werkloos zijn.quote:
Beetje coke dealen of wat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Met ingang van 1 mei ben ik bewust werkloos![]()
Maar ik ga geen steun trekken, hou mn eigen broek wel op
Trollen doe je voortaan maar ergens anders hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
De modjes zullen wel werken wehhehehehee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |