quote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef ursel het volgende:
Zo.. daar gingen er weer een aantal.
2 mercedessen en 1 luxe touringbusje..
Vervangen voor LED verlichting?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef Elegy het volgende:
Ik keek gisteravond even uit het raam en tot mijn verbazing gaven de straatlantaarns wit licht. Dit terwijl ze daarvoor altijd geel licht gaven. Zit daar een diepere betekenis achter of is het een storing
Spreek liever over prettig gestoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij spoort niet.. dat weet je nu onderhand toch wel.
Wazig, ik zie elke ochtend in half DH gele verlichting uit gaan om half 7quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Atreidez het volgende:
Licht is licht zou ik zeggen.. Vanmorgen sprongen in de Javastraat trouwens ook de lampen aan (wit), om 8.15! En het was gewoon licht al buiten, dus misschien ook een test met nieuwe lampjes ofzo?
quote:Grootschalige vernieuwing straatverlichting
Den Haag-West - Vandaag, woensdag 15 april, start de gemeente met een grootschalige vernieuwing van de Haagse straatverlichting. Wethouder Baldewsingh geeft het startsein door zelf de verlichting van een van de straatlantaarns op de Ieplaan te vervangen. Hij doet dit onder het toeziend oog van twee ‘levende beelden’: meneer en mevrouw Edison.
Voor 2009 en 2010 is 11,6 miljoen euro versneld beschikbaar gesteld voor het vernieuwen en opknappen van de openbare verlichting. Het gaat om het vervangen van oude verlichting door witte en energiezuinige verlichting en het plaatsen van historische verlichting in wijken waar dit gepast is. Ook worden masten en schakelkasten vernieuwd.
Hiermee verbetert de gemeente de kwaliteit van de openbare verlichting en verwacht zij een afname van het aantal storingen.
In deze vernieuwingsslag maakt Den Haag geen gebruik van LED-verlichting. Het toepassen van LED in straatverlichting staat op dit moment nog in de kinderschoenen. Den Haag draagt wel bij aan de ontwikkeling van LED in straatverlichting door proefprojecten uit te voeren met verschillende modellen.
Het versneld vervangen en opknappen van de straatverlichting is onderdeel van een integraal plan van de gemeente Den Haag tegen de gevolgen van de recessie. In totaal is 94 miljoen euro vrijgemaakt, onder andere voor projecten en onderhoudswerkzaamheden die voor later gepland stonden maar al in 2009 worden uitgevoerd. Op deze manier stimuleert de gemeente de lokale economie en is de achterstand in het onderhoud van de stad sneller weggewerkt.
Jill the reporter to the rescuequote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Jill-RMC het volgende:
@ ook_gek: Diegene moest naar het ziekenhuis en kon met geen mogelijkheid zelf naar beneden...en via de trap kon ook niet met brandcard...dus de brandweer moest komen. Nog best moeilijk daar op dat punt met de tramleidingen etc.
:
[..]
Ze schrijft me naam goedquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef Jill-RMC het volgende:
lieve lieve Atreidez
Toeschouwers vielen wel mee, maar je licht met je hoofd en benen buiten het bakje.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:28 schreef zeemonster het volgende:
Lijkt me vreselijk om op zo een manier weggebracht te moeten worden , vooral met toeschouwers
Die gene zal wel flink gevallen zijn, want hij/zij had een nekkraag om. Dat hoofd kon geen kant op.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef Jill-RMC het volgende:
@ ook_gek: Diegene moest naar het ziekenhuis en kon met geen mogelijkheid zelf naar beneden...en via de trap kon ook niet met brandcard...dus de brandweer moest komen. Nog best moeilijk daar op dat punt met de tramleidingen etc.
En ze vindt je lief!quote:
[vrijdag]quote:
Omdat ik een vriendin ga opzoekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Elegy het volgende:
Waarom? Waaaaaaaarrrroooohhhhoooommmm?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |