Overal stond Loekie op de zakjesquote:Op donderdag 16 april 2009 23:20 schreef Keltie het volgende:
Noem hem dan gewoos ijs' buurtsuper ipv Loekie
Heb geen zak gezien... En jah, dat viel mij best tegen van Ijsquote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Overal stond Loekie op de zakjes![]()
Loekie heerst
Ze heeft trouwens nog veel meer nummertjes he..quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
JP, ik heb net in KPD gekekenweet je wat je dar ziet?!
dat deze user:
http://fotoboek.fok.nl/user/165783
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
Ben je nog aan het werk...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef Keltie het volgende:
Ik wil dit topic ook op m'n werk kunnen openen
Doe trouwens ff een topiclink hier postenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens nog veel meer nummertjes he..
[ afbeelding ]
Nou, men neme de url van deze foto en gaan wat rommelen met de nummertjes..quote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe trouwens ff een topiclink hier posten
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef ursel het volgende:
Nou, men neme de url van deze foto en gaan wat rommelen met de nummertjes..
Denk dat jij vast ook wel tot 10 kan tellen..
Nog effe en IJs veranderd in een bloedhond. Als hij klaar is met jou sturen we Mr. Baus achter je aan met zijn pinda schietende pkm.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Of er nog meer kutten van FOK!kers te zien waren vroeg ik dus. Erg behulpzaam zijn jullie niet hé.
indeed, de baas zal wel gelijk op de stoep staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:34 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Nu ben ik wel aan het werk
Leuke binnenkomer, zo'n gleuf
quote:Jongen sterft bij uitoefenen stunt WWE Smackdown vs Raw
Nieuws | 16 april 2009 - De 9-jarige Damori Miles uit Brooklyn, New York is overleden toen hij van het dak van zijn appartementsgebouw sprong met een zelfgemaakte parachute terwijl hij een stunt uit WWE Smackdown vs Raw aan het imiteren was. Miles werd dinsdagnacht gevonden op de grond buiten het gebouw, verstrengeld in een touw en plastic wat hij gebruikte om de stunt mee uit te voeren. Toch overleefde hij de val van het appartement wat dertien verdiepingen telt, maar overleed een uur later aan zijn verwondingen in het Interfaith Medical Center.
Volgens zijn 11-jarige vriend Shakar Murrel probeerde Miles de duik te imiteren welke Jeff Hardy uitoefent in Smackdown, wat tevens Miles' favoriete spel was. Robert Zimmerman, woordvoerder van WWE, heeft zich reeds gecondoleerd bij de familie van Miles en zou graag willen dat de autoriteiten een volledig onderzoek inspannen, inclusief de onveilige toegang tot het dak, alvorens conclusies worden getrokken.
Ik had het meer over een topic hier op FOKquote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, je hebt het topic in KPD al lang gevonden..quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had het meer over een topic hier op FOK
Evengoed bedankt voor je tip
Heb je ze wel opgeslagen?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel, maar toen ik het vroeg nog nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, je hebt het topic in KPD al lang gevonden..
Belachelijk plaatje. Zieke geesten die dit maken.quote:
Welnee, beetje zwarte humor moet kunnen 60 jaar na dato.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk plaatje. Zieke geesten die dit maken.
Zover ben ik nog niet gekomen int spelquote:
Iedereen legt die grens andersquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:49 schreef Bart het volgende:
Welnee, beetje zwarte humor moet kunnen 60 jaar na dato.
Klinkt als de moeite waardquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:14 schreef staticdata het volgende:
Mao krijg je als je in GoW alle vijanden met je zaag hebt gekilled
Accessquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt als de moeite waard
Iemand verstand van Access? (Verwachte reactie van Jorrit, Frank, Bart & JP; Access![]()
![]()
). Ik heb op een form verschillende comboboxen die als input dienen voor een query (om een periode te kunnen selecteren). Dat werkt prima als ik de combobox ook een waarde meegeef maar als combobox leeg blijft dan blijft de query ook leeg terwijl ik dan wil dat ie alle records in de rapportage gooit.
Mwoah, valt wel mee. Stagiaire heeft vrij vandaag. De jongen die hier normaal werkt ook, dus ik sta alleenquote:
Mwah, vind het humor.. Beetje hetzelfde niveau als een knap meisje van 14 waar "jailbait" onder staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Belachelijk plaatje. Zieke geesten die dit maken.
Accessquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Klinkt als de moeite waard
Iemand verstand van Access? (Verwachte reactie van Jorrit, Frank, Bart & JP; Access![]()
![]()
). Ik heb op een form verschillende comboboxen die als input dienen voor een query (om een periode te kunnen selecteren). Dat werkt prima als ik de combobox ook een waarde meegeef maar als combobox leeg blijft dan blijft de query ook leeg terwijl ik dan wil dat ie alle records in de rapportage gooit.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef Keltie het volgende:
Access![]()
![]()
Ik weet het, andere Bart bedoel jeKon het niet laten
quote:Samen in bed, met het spook tussen de benen
Het was te verwachten: de crisis is nu ook doorgedrongen tot de slaapkamer. En hoe! Uit Nederlands onderzoek blijkt dat stellen door de recessie vaker samen thuis zijn, maar minder seks hebben.
Sterker nog: ze maken ruzie, in plaats van een wip. Stress en onzekerheid over de toekomst zouden de oorzaken zijn.
Normaliter is er al onzekerheid genoeg in de slaapkamer. Daar weet ik zelf alles van. Er heeft jarenlang een sticker aan het hoofdeinde van mijn bed geplakt gezeten, die ik van een lesauto had gejat, met de tekst: ‘Sorry voor het ongemak, u heeft het ook moeten leren’.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, zeker in bed. Wat als bijkomend voordeel heeft dat je altijd trioseks hebt, maar dat terzijde. Laat de recessie niet tussen u en uw geliefde komen! Make love, not crisis! Het feit dat er een crisis is en dat we het minder moeten doen, wil niet zeggen dat we ‘hét’ minder moeten doen.
Want geef toe: we deden hét al minder de laatste jaren, toch? Ik kan spreken uit eigen ervaring. Vroeger was ik blij als ik mocht. Nu ben ik blij als ik niet hoef. Klachten over seks zijn zo oud als de mensheid zelf. Ook daar weet ik alles van. Mijn geliefde en ik hadden laatst een discussie over een gevoelig onderwerp - het mijne. Ik zal u zo vertellen waarom, maar ik heb ‘hét’ tot op de bodem uit moeten zoeken voordat ik mijn punt kon maken. Let op: wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat geslachtsgemeenschap gemiddeld 4 minuten duurt. Het gemiddeld aantal ‘inglijdingen’ bedraagt 30 per minuut. Dat zijn er dus 120 per geslachtsdaad.
Bij een gemiddelde lengte van het mannelijk lid van 16 cm, ontvangt de vrouw ca. 1920 centimeter aan lid-lengte per keer. Met een gemiddelde frequentie van 3 maal per week is dit 5760 centimeter, maal 52 weken geeft dit een totale lengte van 299.520 centimeter - oftewel 2,9 - zeg afgerond 3 kilometer pik per jaar.
En weet u wat nu zo raar is? Toch blijft ze maar klagen dat ik een kleintje heb.
goed opgepakt ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Keltie het volgende:
Ijs,
Toen ik een mailtje zag over een FoBo reactie van jou... Wist ik gewoon wat er ging staan
Kinky... Pak'em dan morgen of overmorgen wel weer opquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed opgepakt ook![]()
ik ga je vanmiddag weer een geile krabbel sturen![]()
NU WEEKEND!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |