Wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen aangetrokken worden door zachte (lees vrouwelijke danwel vriendelijke) usernames. Verder heb ik een grote ,half zwarte (lees bruingetinte) pik die ik graag in een kont prop. Er staat GAY onder mijn naam omdat ik graag van 2 walletjes eet en zeg toch zelf, een kont is een kont!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:16 schreef Lyzio het volgende:
Waarom heb jij zo een vrouwelijke username en staat er GAY in je dinges onder je UI.
Waarom direct haten tegen vers bloed?quote:
haten =quote:Op donderdag 16 april 2009 18:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom direct haten tegen vers bloed?
Ik ga hier nooit meer weg.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
JP, ik heb net in KPD gekekenweet je wat je dar ziet?!
dat deze user:
http://fotoboek.fok.nl/user/165783
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
dat deze user:
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is bewezen dat vrouwen aangetrokken worden door zachte (lees vrouwelijke danwel vriendelijke) usernames. Verder heb ik een grote ,half zwarte (lees bruingetinte) pik die ik graag in een kont prop. Er staat GAY onder mijn naam omdat ik graag van 2 walletjes eet en zeg toch zelf, een kont is een kont!
een euhhhh ...,diepgaand onderzoek zeker?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede research IJsWe kunnen haar nu zelf verder onderzoeken
Dat heet ontgroening! Velen zijn hier al boos weggegaan, eens kijken hoe jij het er vanaf brengtquote:Op donderdag 16 april 2009 18:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom direct haten tegen vers bloed?
My pleasurequote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat heet ontgroening! Velen zijn hier al boos weggegaan, eens kijken hoe jij het er vanaf brengt
je moet BoF-waardig zijn, en Baf-waardig.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat heet ontgroening! Velen zijn hier al boos weggegaan, eens kijken hoe jij het er vanaf brengt
Wat doen we eigenlijk in GAM??quote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kijk eens onder de paginanummers van dit topic. Ik vind je naam leuk, en je UI
laat me raden:quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die 24 Seizoen 7 kijken..... net aflevering 18 gezien en wat een briljante aflevering is dat zegMet een enorm verrassende plottwist die me zwaar aan het denken zet hoe het nu verder gaat
Wat blijft 24 toch geweldig
Verder nog een mooi emotioneel gesprek tussen Jack en.... "guess who's back".... Kim!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
laat me raden:
Jack wordt gearresteerd, stopt een bom, stopt een atoombom, vermoordt de president, neukt zijn dochter, en in de laatste minuut van de serie ineens weer een plottwist waardoor alle 24-freaks (Frank meegerekend) weer vol verwachting zitten te geilen op serie numero 18.![]()
Soms, heel soms vraag ik me af of je Jack Bauer op je lul hebt laten tattoeren zodat je hem elke avond eventjes aan kunt raken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis te hopen voor jou dat Sesamstraat niet van tijdstip verandert he
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Of er nog meer kutten van FOK!kers te zien waren vroeg ik dus. Erg behulpzaam zijn jullie niet hé.
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb "GUP" op mijn lul laten tatoueren!
Op dat gebied zijn we net tweakers. UTFSquote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Of er nog meer kutten van FOK!kers te zien waren vroeg ik dus. Erg behulpzaam zijn jullie niet hé.
Scherpquote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Keltie het volgende:
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...
dat deze user:
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
Damn, dat heb je snel uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.quote:
dat deze user:
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.
Dus? Ik kan hem er wel inhangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.
Dat zou z'n last stand zijn als je daarna weer naar huis wiltquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Bart het volgende:
Dus? Ik kan hem er wel inhangen.
Loekiequote:
quote:
Noem hem dan gewoos ijs' buurtsuper ipv Loekiequote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Al die troep die op tafel lag gek! Dat was geniaalAls we bij jou zijn dan neemt IJs t weer mee, er zit al 60,- in de pot dus dat wordt feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |