laat me raden:quote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die 24 Seizoen 7 kijken..... net aflevering 18 gezien en wat een briljante aflevering is dat zegMet een enorm verrassende plottwist die me zwaar aan het denken zet hoe het nu verder gaat
Wat blijft 24 toch geweldig
Verder nog een mooi emotioneel gesprek tussen Jack en.... "guess who's back".... Kim!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
laat me raden:
Jack wordt gearresteerd, stopt een bom, stopt een atoombom, vermoordt de president, neukt zijn dochter, en in de laatste minuut van de serie ineens weer een plottwist waardoor alle 24-freaks (Frank meegerekend) weer vol verwachting zitten te geilen op serie numero 18.![]()
Soms, heel soms vraag ik me af of je Jack Bauer op je lul hebt laten tattoeren zodat je hem elke avond eventjes aan kunt raken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis te hopen voor jou dat Sesamstraat niet van tijdstip verandert he
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Of er nog meer kutten van FOK!kers te zien waren vroeg ik dus. Erg behulpzaam zijn jullie niet hé.
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb "GUP" op mijn lul laten tatoueren!
Op dat gebied zijn we net tweakers. UTFSquote:Op donderdag 16 april 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
Of er nog meer kutten van FOK!kers te zien waren vroeg ik dus. Erg behulpzaam zijn jullie niet hé.
Scherpquote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Keltie het volgende:
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
JP, ik heb net in KPD gekekenweet je wat je dar ziet?!
dat deze user:
http://fotoboek.fok.nl/user/165783
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
Damn, dat heb je snel uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ook, rondom... Nu vraagt alleen ieder mokkel, voordat ze 'em in de moel neemt, waarom er " Groeten uit Prinsenbeek" rondom op m'n lul staat...
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
JP, ik heb net in KPD gekekenweet je wat je dar ziet?!
dat deze user:
http://fotoboek.fok.nl/user/165783
[ afbeelding ]
de volgende kut heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.
Dus? Ik kan hem er wel inhangen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een flink uitgemolken aars.
Dat zou z'n last stand zijn als je daarna weer naar huis wiltquote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef Bart het volgende:
Dus? Ik kan hem er wel inhangen.
Loekiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |