Nietquote:
Kloptquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb je 1 vriend teveel...
ow wacht das de roadie
Denk het nietquote:
Speciaal voor Bartje.. heeft die ook weer wat te doen..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haal aub die enorme typfout eruit!!
Verder mooie TT!
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
Mooi contract in de wacht gesleeptIk blijf voorlopig nog wel even met komkommers spelen
Gooi die filmpjes van Foxie nog eens online Frankie![]()
About what?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef jpjedi het volgende:
Omfg, frankie, je bent serieus?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
Mooi contract in de wacht gesleeptIk blijf voorlopig nog wel even met komkommers spelen
Gooi die filmpjes van Foxie nog eens online Frankie![]()
Gooi het daar maar op jaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Speciaal voor Bartje.. heeft die ook weer wat te doen..
Oh, je doet het expres voor mij? Lief van jequote:Op donderdag 16 april 2009 10:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Speciaal voor Bartje.. heeft die ook weer wat te doen..
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, je doet het expres voor mij? Lief van je
Nee, ik heb nog geen worst gehad, ik zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kent me toch..![]()
Heb je je pakje al van Fer ontvangen??
D'r wordt helemaal niets gevoetbald bij mijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:41 schreef FJD het volgende:
Kom voetballen bij Bart dan is er weer worst van Loeki
quote:Garmin Sporthorloge Forerunner 50HR met Wireless USB ANT Dongle en Hartslagsensor
Merk: Garmin
Type: Forerunner 50HR
Sporthorloge Forerunner 50HR
Hartslagsensor
USB ANT™ Dongle (USB 2.0)
Continue bijhouden en opslaan van afstand, tempo, verbrande calorieën en hartslag data
Tracklog: opslagcapaciteit voor 100 ronden of tot 7 uur aan uitgebreide training data
Zone training op basis van: hardloop snelheid/ tempo, fiets snelheid/ cadans en hartslag
Interval training laat ronde en rust tijden specificeren
Meer Informatie »
¤ 99,95
Prijs: ¤ 49,95 +(4,95)
Keltie = Bartquote:Op donderdag 16 april 2009 10:44 schreef Bart het volgende:
D'r wordt helemaal niets gevoetbald bij mij
En ik kan niet voetballen
Heb jij dat pakketje nou al verzonden??quote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie = Bart
Tis niet alsof de hele wereld om jou heen draait he
Het zijn vast van die neuzen geweest die dit hebben gedaan....quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
Soms kom je achter rare dingen... Wie herkent zich nog het vehaal over de voetbal pagina van Feyenoord in het AH-voetbalplaatjes boek?
[ afbeelding ]
Zat ik laatst 2 voor 12 te kijken en het ging ineens over een kever, je kreeg een plaatje te zien en ik dacht HE! dat is die van de SCF pagina... Toen het verhaal van de kever "Anophtalmus Hitleri" is een blinde kver vernoemt naar Hitler en erg gewild onder Nazi's ze vragen er tot 1000,- voor! http://www.wissenschaft-online.de/artikel/885898
[ afbeelding ]
Dit kan geen toeval zijn... Wat een teringlijers die dit hebben gedaan voor de AH...
Sorry, wat zei je? Ik zat even in een hoekje keihard te boehoe-en omdat iemand me een kakkerlak zou noemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef RudyCarell het volgende:
Het zijn vast van die neuzen geweest die dit hebben gedaan....
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het zijn vast van die neuzen geweest die dit hebben gedaan....
Maar nu noemen ze "ons" kakkerlakken en indirect nazi's....quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik zat even in een hoekje keihard te boehoe-en omdat iemand me een kakkerlak zou noemen.
Ach ja, er is indirect wel een overeenkomst, aangezien ze zichzelf joden noemen..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar nu noemen ze "ons" kakkerlakken en indirect nazi's....
En er vaak geroepen wordt dat de Joden aan het gas moetenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
Ach ja, er is indirect wel een overeenkomst, aangezien ze zichzelf joden noemen..
+1 Scherpquote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, er is indirect wel een overeenkomst, aangezien ze zichzelf joden noemen..
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
En er vaak geroepen wordt dat de Joden aan het gas moeten
Maar goed, grow up, tis voetbal, stang elkaar een beetje en ga daarna met z'n allen bier drinken.
Tis iig ongepast en te treurig voor woordenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ursel het volgende:![]()
De vraag is, is het een verharding van de samenleving of vrijheid van meningsuiting?? ..
Hoezo heeft die snorremans een kever die naar hem vernoemd is? Of loop je te fucken?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
Soms kom je achter rare dingen... Wie herkent zich nog het vehaal over de voetbal pagina van Feyenoord in het AH-voetbalplaatjes boek?
[ afbeelding ]
Zat ik laatst 2 voor 12 te kijken en het ging ineens over een kever, je kreeg een plaatje te zien en ik dacht HE! dat is die van de SCF pagina... Toen het verhaal van de kever "Anophtalmus Hitleri" is een blinde kver vernoemt naar Hitler en erg gewild onder Nazi's ze vragen er tot 1000,- voor! http://www.wissenschaft-online.de/artikel/885898
[ afbeelding ]
Dit kan geen toeval zijn... Wat een teringlijers die dit hebben gedaan voor de AH...
Dat de Joodjes dit niet aangepast willen hebbenquote:Anophthalmus hitleri
Anophthalmus hitleri is a species of blind cave beetle found so far in only five humid caves, all located in Slovenia.[1] The blind cave beetle shares its genus with 41 other species and 95 different subspecies.[2]. Members of this subfamily (Trechinae) are, like most Carabidae, predatory, so the adults and larvae of A. hitleri are presumed to be predators on smaller cave inhabitants (one of the benefits of systematics is that it allows predictions about unknown features of an organism to be made with some confidence, based on knowledge of related species).
[edit] Name
The scientific name of the beetle comes from a German collector, Oscar Scheibel, who was sold a specimen of a then undocumented species in 1933. Its species name was made a dedication to the Nazi dictator Adolf Hitler. The genus name means eyeless. The dedication did not go unnoticed by the Führer, who sent Scheibel a letter showing his gratitude. Despite its perceived inappropriateness, it is of taxonomic tradition not to change the binomial name of an organism, with exceptions for religious names, which are not to be made in the first place.[2]
Purely as a result of its name, as the species exhibits no characteristics such as extravagant colors or antennae, it is poached by collectors of Hitler memorabilia and beetle collectors.[3]
Inderdaad.. Net een agent, die zijn ook blauw en voelen zich dè manquote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie = Bart
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik zat even in een hoekje keihard te boehoe-en omdat iemand me een kakkerlak zou noemen.
Doen we dansen?quote:het zijn maar kut kakkerlakken
kut kakkerlakken
joden schaam je niet
wees een echte ajacied
en zing het anti kakkerlakken lied
Alleen schuifelenquote:
WTF is dat?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:14 schreef IJsmuts het volgende:
krijgt frankie nu een ook reeks en channel net als de legandarische FoK! bradly??
Nee, die ken ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.bild.de/BILD/r(...)eren-ins-gehege.html
@ keltie, ken je bradly nietik zoek ff wat topics op ...
Keltie = Keltie want Bart = Bartquote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Keltie = Bart
Sorry hoor, KELTIEquote:Op donderdag 16 april 2009 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad.. Net een agent, die zijn ook blauw en voelen zich dè man
OMFG!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das een mogolide Fok! held![]()
Bradley aan de top!
Inco = Frankquote:
Ik denk aan Sjefke Piemelpap.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Inco = Frank
Morph = Frank
Morph was eerder op een meeting en dus is t Frank & Inco. Keltie was ook eerder en dus is hij BartAangezien jouw username al Bart is moeten we nog even een nieuwe naam voor je verzinnen voor op meetings. Ik denk aan Arie, Kees of Sjaak.
Oh.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Keltie = ook Bart.
Dus dat maakt jou Bart II.
Als jij Ook Bart bent kan Bart Bart zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Keltie het volgende:
Keltie = ook Bart.
Dus dat maakt jou Bart II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |