Cya tongquote:
sommige mensen kunnen dat o zo slecht waarderenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
Ik heb geen superdildo maar als er iemand jarig was, gingen we standaard iets halen in de seksshop: vooral de 'create your own choclat willy' deed het erg goed.
Je kon me zelfs een keer winnen op fok!quote:
Ach, bij ons in de vriendengroep konden we wel lachen om de tarzans, but pluggen en choclate willy's. Maar sommige mensen vinden het echt niets idd..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat o zo slecht waarderen![]()
ik wilde laatst ladylike in de seksshop kopen, maar bleek dat dr.flash d'r al had uitverkocht
ik heb Pheno inderdaad gewonnen jaquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kon me zelfs een keer winnen op fok!
Ah, was het bij jou zo donker!quote:
Op de middelbareschool gingen wij ieder jaar eten met onze leraar Latijn. Die man woonde in de Jansstraat, vorig jaar kwam ik er pas achter dat een soort van kerk echt pal naast zijn vroegere bovenwoning staat. Een paar panden verderop zit ook een seksshop. Daar liepen we dan met de hele klas langs, en dan waren we altijd wel een paar mensen kwijt, die met hun tong zo ongeveer tegen de ruit geplakt zatenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
Ik heb geen superdildo maar als er iemand jarig was, gingen we standaard iets halen in de seksshop: vooral de 'create your own choclat willy' deed het erg goed.
hihiquote:Op donderdag 16 april 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbareschool gingen wij ieder jaar eten met onze leraar Latijn. Die man woonde in de Jansstraat, vorig jaar kwam ik er pas achter dat een soort van kerk echt pal naast zijn vroegere bovenwoning staat. Een paar panden verderop zit ook een seksshop. Daar liepen we dan met de hele klas langs, en dan waren we altijd wel een paar mensen kwijt, die met hun tong zo ongeveer tegen de ruit geplakt zaten.
Speciaal voor Leanne!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef cablegunmaster het volgende:
de pinguin dildo![]()
DUS.... eerst een kop koffie en daarna leid KG ons door de sex shop ?
Spuit 11quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkocht worden!
http://www.ripnroll.com/penguin.htm.
[ afbeelding ]
Dan moet je teruglezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had die gadget nog niet gezien in deze KSC hoor.
Ik wist wel van I rub my duck, maar niets over pinguins *vol bewondering kijkt*quote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM omschrijft het, ik bewijs het met plaatjes!
Ik heb het over maaaanden terugquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
CGM omschrijft het, ik bewijs het met plaatjes!
Heb je je bijdrage van 20 euro voor de KSC-verjaardagspot al gestort dan (en nee, ik bedoel niet te zeggen dat Pien jarig isquote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist wel van I rub my duck, maar niets over pinguins *vol bewondering kijkt*
Jongens, krijg ik eigenlijk iets van jullie voor mijn verjaardag?![]()
Dan wacht ik wel op de terugleeslink van MPG!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |