Ik snap het ook niet helemaal, heeft ie het over een quad ofzo??quote:Op donderdag 16 april 2009 02:47 schreef LaStrange het volgende:
hmmm wat bedoel je met 'processornaam'?
Elke processor krijgt bepaalde naam mee, bijv Wolfdale.quote:Op donderdag 16 april 2009 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, heeft ie het over een quad ofzo??
Wat stond hier dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Bosnië, Servië, Kroatië, Ohio, en nog een, ook ergens in de USA geloof ik
Je quotete wat er stond!!quote:Op donderdag 16 april 2009 02:53 schreef MaJo het volgende:
Damn nu quote ik de verkeerde
ik bedoel die je geedit hebt
Gokjequote:Op donderdag 16 april 2009 02:54 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
LaStrange zit er al erg dichtbij maar nog net te fout.
He? Maar ik quote de edit en opeens staat er wat er eerst stond?quote:Op donderdag 16 april 2009 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je quotete wat er stond!!![]()
En ik ben geen nerd, dus ik weet het niet.
We moeten echt mee gaan doen aan 'Most haunted forums"quote:Op donderdag 16 april 2009 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
He? Maar ik quote de edit en opeens staat er wat er eerst stond?misschien is het ook later dan ik dacht
Conjo is bijna goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 02:56 schreef LaStrange het volgende:
Bedoel je Caldwell of COnjo dichtbij?
Liever niet neequote:Op donderdag 16 april 2009 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
We moeten echt mee gaan doen aan 'Most haunted forums"
En Conjo is dichtbij, en Condoo is niet goed, ehhhhh Conra??quote:Op donderdag 16 april 2009 02:56 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het is de naam van een stad(je)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |