Gewoon, emigreren omdat je het land zo tof vindt, omdat het een heerlijke natuur is, de mentaliteit heel anders dan in Nederland, en ik Nederland gewoon kotsbeu wasquote:Op donderdag 16 april 2009 03:17 schreef LaStrange het volgende:
Hoe kom je daar nou weer verzeild?
Hij had er tweequote:
Nope, mijn echtgenoot is ook Nederlander.quote:Op donderdag 16 april 2009 03:19 schreef LaStrange het volgende:
Heb je een Ier aan de haak geslagen, ER?
Goed geintegreerd!quote:Hij had er twee
The emancipator
The liberator
Maar onder de tweede was hij het meest bekend.
Dus als jij een zoontje krijgt en hij kan heel goed voetballen gaat ie uitkomen voor het Ierse elftalquote:Op donderdag 16 april 2009 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, mijn echtgenoot is ook Nederlander.
Ik niet lang meer trouwens, aangezien de AOW toch verdwijnt ga ik binnenkort Ierse worden![]()
Weet jij hoeveel straten, bruggen en huizen in Ierland genoemd zijn naar O'Connel??quote:
Ik heb al een zoon, en een dochter ook trouwens.quote:Op donderdag 16 april 2009 03:23 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Dus als jij een zoontje krijgt en hij kan heel goed voetballen gaat ie uitkomen voor het Ierse elftal
quote:Op donderdag 16 april 2009 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb al een zoon, en een dochter ook trouwens.
En nee, die heeft een hekel aan voetbal. De zoon dus.
Laat me nou even een vraag verzinnen!!!
Helemaal niet!!quote:Op donderdag 16 april 2009 03:26 schreef LaStrange het volgende:
[..]
![]()
Is het af en toe niet saai om in een gehucht met 300 Ieren te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |