Ik weet het nog niet. Ik beslis in de loop van de dag wel morgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef TNA het volgende:
Ga naar Bas Haring. Opgelost.
Ik merk het vaak op het allerlaatste moment en weet ze dan nog te ontwijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je bent écht een kneus als je tegen een lantaarnpaal aanloopt. Maar dat terzijde.
Dude. Maaslandse nederzettingsnamen zijn dus ook kkvet om over te keuvelen...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef Biogarde het volgende:
Bas Haring is dope.
Tja, been there, done that..quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dude. Maaslandse nederzettingsnamen zijn dus ook kkvet om over te keuvelen...
Je gaat gewoon naar Basquote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Dude. Maaslandse nederzettingsnamen zijn dus ook kkvet om over te keuvelen...
Het is niet mijn eerste keer naar een Bas Haring lezing. Hij is goed hoor. En al zou het onderwerp je geen hout boeien, die man heeft een prachtige manier van uitleggen. Ook in zijn boeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Op tv ja. Maar of ik nou op een stoel een paar uur een lezing zou willen aanhoren..
Het lijkt me heel sterk dat je bij die lezing bent geweest.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
Ik vind het allebei niet zo spannend, geloof ik.
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
Ah, dit topic is niet echt voor mij, de cultuurbarbaar, zie ik.
+1 Scherp.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef 3lmo het volgende:
De klacht moet zijn: jij kunt jezelf niet splitsen.
Dan ben je nog noooooit naar een lezing van Bas Haring geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Jimbo het volgende:
naar een lezing gaan en het leuk noemen
dr komt wel apart volk hier op fok hoor..
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:04 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dan ben je nog noooooit naar een lezing van Bas Haring geweest.
Dan zal ik maar niet vertellen hoe ik aan mijn 4 hechtingen ben gekomen...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je bent écht een kneus als je tegen een lantaarnpaal aanloopt. Maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |