Werkt perfect om je bookmarks in Safari op alfabet te krijgenquote:a small command line utility to sort bookmarks for the Safari web browser.
Heel erg bedankt voor het aanbod, maar ik heb toch liever een nieuwequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb nog wel een MBP 2.16 C2D hier liggen die weg 'moet' ivm de aanstaande MBA. Ik heb wel een bod van 775 binnen, maar ik wil gerust wel wat over mijn hart strijken bij een SC-er.....
Maar je mocht'm wel uitpakken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor het aanbod, maar ik heb toch liever een nieuweOok wil ik niet op processor, RAM en opslag achteruit gaan. En heb weer zin gekregen om een nieuwe Mac uit te pakken
Maar toch bedankt
Overigens is vandaag op mijn werk een nieuwe 24" iMac binnengekomen. Alleen heb ik verloren met kop of munt dus mag mijn collega 'em hebbenIk krijg dan wel een extern scherm bij mijn huidige iMac
Onthoud wel dat wij zo vertekenend zijn omdat wij ooit dezelfde keus hebben gemaakt als jij nu moet maken en daar nog steeds erg tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Lakai het volgende:
Waarschijnlijk zijn de mensen hier zo heerlijk vertekend in het voordeel van Apple
Maar ik vraag het toch maar!!
Ik zit te azen op een 15 inch MackBook Pro 2,4 GHz....
Zijn die nou echt echt waar voor je geld (1,789,99) of kun je net zo goed een ander merk laptop aanschaffen?
Bovendien...Misschien doe ik wel een iMac ipv een laptop...maar het gaat me er een beetje om dat Apples wel dusdanig duurder zijn...
Als je OS X prima vindt en het geld er voor over hebt zou ik het inderdaad gewoon doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:43 schreef Lakai het volgende:
Nou ik kan mij al prima vermaken met de vloeiendheid van het besturingsprogramma van een vriend van mij die een iMac heeft
Een iMac is zeker stil. Of de laptops net zo stil zijn weet ik niet. Ik heb alleen een Powerbook, die maakt wel enigszins herrie bij actief gebruik maar zeker niet meer dan een gemiddelde laptop. Hoe dit bij de nieuwe Macbooks zit weet ik niet.quote:Maar ja als het dan ook nog stabiele stille (ik heb nu toch een herrieding, pfoe) apparaten zijn dan weet ik het wel..
Ik zie hier een switcherquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:43 schreef Lakai het volgende:
Nou ik kan mij al prima vermaken met de vloeiendheid van het besturingsprogramma van een vriend van mij die een iMac heeft
Maar ja als het dan ook nog stabiele stille (ik heb nu toch een herrieding, pfoe) apparaten zijn dan weet ik het wel..
Ik moet ook eerlijk zeggen dat Apple mij ook altijd aanspreekt. Ik heb al een iPod en dat bevalt me wel!
Dus vertekend ben ik zelf misschien ook al wel.![]()
De laptops zijn ook erg stil, zeker in vergelijking met windowsbakken. Als ik mijn Macbook Pro echt aan het werk zet gaat er wel een fan loeien, maar dat is nog gefluister in vergelijking met het opstijgen dat de Toshiba van mijn vrouw doet bij standaarddingen als Word en een beetje surfen. Terwijl dat toch een 1,8 ghz is met 2 GB ram.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je OS X prima vindt en het geld er voor over hebt zou ik het inderdaad gewoon doen
[..]
Een iMac is zeker stil. Of de laptops net zo stil zijn weet ik niet. Ik heb alleen een Powerbook, die maakt wel enigszins herrie bij actief gebruik maar zeker niet meer dan een gemiddelde laptop. Hoe dit bij de nieuwe Macbooks zit weet ik niet.
Stabiel, tsja. Gemiddeld genomen is een Mac zeker stabiel. Maar ook Apples kunnen problemen en softwarebugs hebben of tijdelijk hangen. Ik had hiervoor een zelf gebouwde en goed geconfigureerde Windows pc en ik denk dat mijn Mac ongeveer net zo stabiel is. Maar je kunt ook pech hebben en een Apple hebben met vage problemen. Al vind ik wel dat je bij een Windows pc net wat meer moeite moet doen om het allemaal stabiel draaiende te houden.
Ik ben niet hardcorequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De laptops zijn ook erg stil, zeker in vergelijking met windowsbakken. Als ik mijn Macbook Pro echt aan het werk zet gaat er wel een fan loeien, maar dat is nog gefluister in vergelijking met het opstijgen dat de Toshiba van mijn vrouw doet bij standaarddingen als Word en een beetje surfen. Terwijl dat toch een 1,8 ghz is met 2 GB ram.
En ja, je kunt op een mac goed gamen, de meeste grote spellen komen ook voor de mac uit, anders kun je ook nog XP booten en daarop gamen. Maar ben je een hardcore gamefanaat dan ben je beter uit met een console (of een gamepc die je vervolgens elk kwartaal mag upgraden).
Dan zit je met een Mac goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik ben niet hardcore
Maar hier en daar een spelletje kan geen kwaad
Ik hoop volgende week een MacBook te bestellenquote:
Serieus? Gisteren was je toch nog blij met Windows 7?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef Jarno het volgende:
Kon toch niet echt wennen aan Windows 7 ipv OSX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |